Fitness Seller

Eerste keer geïnjecteerd: 2 vraagjes

Ruff-E zei:
Nog iets anders. Ik heb afgelopen zondag 2 ml Iraanse test geïnjecteerd in mn rechter quad. Maandag voelde het een beetje stijf aan maar vandaag is het net of ik een berg lowkicks heb mogen ontvangen. Lopen gaat een stuk moeilijker.
Is het normaal dat de pijn een paar dagen later pas komt opzetten?

ik pak gewoon altijd de bil ipv quad. ik heb nooit pijn. de eerste x wel de eerste dag omdat ik het dan veel te snel erin spoot

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen zondag voor de tweede keer geprikt. Olie verwarmd onder de kraan en heel langzaam geïnjecteerd. Vandaag kon ik bijna niet lopen, zelfs nog erger dan vorige keer (toen ik de vloeistof niet had verwarmd). Ik snap er geen **** van.

Weer in je been?

als je veel last in je been hebt door sust of prop oid, dan moet je er tijgerbalsem opsmeren. helpt erg goed naar mijn ervaring.

Yep, weer in mn been.

probeer het in je glutes te doen bro!! scheelt je veel pijn je kan dan tenminste nog iets lopen.

succes!

Maar als je pijn in je reet hebt is het niet lekka zitten of liggen dus tsja....wat is nou erger?:p

ligt er maar net aan wat voor werk je hebt.. kantoor baan, in de qaud. staant of lopend werk, lekker in de glutes!

nou is dat niet zo slim om dat tegen jou te zeggen testo...hahaha ;)

Ok, dus ik kan hieruit opmaken dat de pijn (die een paar dagen aanhoudt) erbij hoort. Morgen maar eens een wandelstok uitzoeken :D

Volgens mij maakt het ook wel een beetje uit waar je hem in de quad zet. De eerste keer zette ik hem meer naar de zijkant terwijl ik em afgelopen keer meer aan de bovenkant zette. Blijkbaar is de zijkant minder pijnlijk, maar dat kan ook puur toeval zijn. Volgende keer ff testen.

Terug
Naar boven