nutz
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 10%
Basisgegevens
Maandag ben ik van plan met mijn eerste echte kuur te beginnen. Ik heb eerder al een poging gedaan met Anavar, maar ik heb het gevoel dat ik troep heb gekregen omdat ik met 4 weken op 50 waarvan de laatste week op 70 mg geen enkel effect heb gemerkt. Ik heb elders een nieuwe batch besteld van een ander merkt, maar die is nog niet aagekomen dus het zal ervan afhangen of die op tijd aankomt om te zien of ik die nog kan integreren, maar waarschijnlijk zal het een test-only kuurtje worden. Op zich niet slecht neem ik aan om te weten wat iedere compound op zich doet, hoewel ik oorspronkelijk van plan was met een stack van test/deca/oxandrolone te kuren om zo droog mogelijk te blijven en mijn pezen te beschermen.
Voeding
Ik eet afwisselend 3 dagen laag en dan 3 dagen hoog in koolhydraten en kcal om zo clean mogelijk te bulken. Zondag heb ik geen schema maar eet ik ongeveer op onderhoud en zo gezond mogelijk zonder al te strict te zijn. Dat helpt de motivatie hoog te houden en verveling tegen te gaan.
Ma/di/wo
2618 Calories
150.7g of Fat
173.9g of Protein
150.8g of Carbs
31.1g of Fiber
46.7g of Sugar
31.0g of Sat. Fat
Do/vr/za
3633 Calories
73.0g of Fat
230.1g of Protein
534.1g of Carbs
45.6g of Fiber
143.7g of Sugar
13.5g of Sat. Fat
Kuur
1-12: 500mg Sustanon EW
2-13: 500IU hCG 2 x week
2-16: 20mg Nolvadex ED
Als de Anavar op tijd aankomt kan die mogelijk nog ingevoegd worden voor 6 weken, maar dat is tot nu toe het idee.
Huidige status
Trainingskalender
Gymnastics
Maandag: Floor, horse
Dinsdag: Parallel bars, tumbling
Woensdag: Trampoline, high bar
Donderdag: Rings, Abs
Vrijdag: Free for all
Power
Donderdag: Chest, arms
Vrijdag: Legs, lower back (crossfit)
Zaterdag: Back, shoulders
Trainingsschema
Donderdag
Bench press
Bicep curls
Cable triceps extension
Pec fly
[Dips]
Vrijdag
Squats
Weighted back extension
Lever leg extension
Barbell walking lunge
Zaterdag
Cable pull-down
Lateral raise
Weighted pull-ups
Front raise
Barbell deadlift
- Leeftijd: 26 jaar
- Training: 10 jaar waarvan 6 jaar serieus met doelbewuste voeding
- Gewicht: 87kg met vetgehalte 9 a 10% schat ik
- Voeding: afwisselend 3 dagen low-carb (2,600 kcal) met 4 dagen high-carb (3,600 kcal)
- Supplementen: voornamelijk de gewoonlijke pre-workouts en proteine poeders
- Doel: voornamelijk voor kracht maar ook om spieren (voornamelijk de achterblijvers) te doen groeien
- Lange termijn: op termijn zou ik 95 a 100 kg willen wegen met 7% vetgehalte
Maandag ben ik van plan met mijn eerste echte kuur te beginnen. Ik heb eerder al een poging gedaan met Anavar, maar ik heb het gevoel dat ik troep heb gekregen omdat ik met 4 weken op 50 waarvan de laatste week op 70 mg geen enkel effect heb gemerkt. Ik heb elders een nieuwe batch besteld van een ander merkt, maar die is nog niet aagekomen dus het zal ervan afhangen of die op tijd aankomt om te zien of ik die nog kan integreren, maar waarschijnlijk zal het een test-only kuurtje worden. Op zich niet slecht neem ik aan om te weten wat iedere compound op zich doet, hoewel ik oorspronkelijk van plan was met een stack van test/deca/oxandrolone te kuren om zo droog mogelijk te blijven en mijn pezen te beschermen.
Voeding
Ik eet afwisselend 3 dagen laag en dan 3 dagen hoog in koolhydraten en kcal om zo clean mogelijk te bulken. Zondag heb ik geen schema maar eet ik ongeveer op onderhoud en zo gezond mogelijk zonder al te strict te zijn. Dat helpt de motivatie hoog te houden en verveling tegen te gaan.
Ma/di/wo
2618 Calories
150.7g of Fat
173.9g of Protein
150.8g of Carbs
31.1g of Fiber
46.7g of Sugar
31.0g of Sat. Fat
Do/vr/za
3633 Calories
73.0g of Fat
230.1g of Protein
534.1g of Carbs
45.6g of Fiber
143.7g of Sugar
13.5g of Sat. Fat
Kuur
1-12: 500mg Sustanon EW
2-13: 500IU hCG 2 x week
2-16: 20mg Nolvadex ED
Als de Anavar op tijd aankomt kan die mogelijk nog ingevoegd worden voor 6 weken, maar dat is tot nu toe het idee.
Huidige status
Trainingskalender
Gymnastics
Maandag: Floor, horse
Dinsdag: Parallel bars, tumbling
Woensdag: Trampoline, high bar
Donderdag: Rings, Abs
Vrijdag: Free for all
Power
Donderdag: Chest, arms
Vrijdag: Legs, lower back (crossfit)
Zaterdag: Back, shoulders