MuscleMeat

Eerste kuur: 12 weken testosterone (Sustanon) met eventueel oxandrolone

nutz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Basisgegevens

1. Leeftijd: 26 jaar
  2. Training: 10 jaar waarvan 6 jaar serieus met doelbewuste voeding
  3. Gewicht: 87kg met vetgehalte 9 a 10% schat ik
  4. Voeding: afwisselend 3 dagen low-carb (2,600 kcal) met 4 dagen high-carb (3,600 kcal)
  5. Supplementen: voornamelijk de gewoonlijke pre-workouts en proteine poeders
  6. Doel: voornamelijk voor kracht maar ook om spieren (voornamelijk de achterblijvers) te doen groeien
  7. Lange termijn: op termijn zou ik 95 a 100 kg willen wegen met 7% vetgehalte
Planning

Maandag ben ik van plan met mijn eerste echte kuur te beginnen. Ik heb eerder al een poging gedaan met Anavar, maar ik heb het gevoel dat ik troep heb gekregen omdat ik met 4 weken op 50 waarvan de laatste week op 70 mg geen enkel effect heb gemerkt. Ik heb elders een nieuwe batch besteld van een ander merkt, maar die is nog niet aagekomen dus het zal ervan afhangen of die op tijd aankomt om te zien of ik die nog kan integreren, maar waarschijnlijk zal het een test-only kuurtje worden. Op zich niet slecht neem ik aan om te weten wat iedere compound op zich doet, hoewel ik oorspronkelijk van plan was met een stack van test/deca/oxandrolone te kuren om zo droog mogelijk te blijven en mijn pezen te beschermen.

Voeding

Ik eet afwisselend 3 dagen laag en dan 3 dagen hoog in koolhydraten en kcal om zo clean mogelijk te bulken. Zondag heb ik geen schema maar eet ik ongeveer op onderhoud en zo gezond mogelijk zonder al te strict te zijn. Dat helpt de motivatie hoog te houden en verveling tegen te gaan.

Ma/di/wo

2618 Calories
150.7g of Fat
173.9g of Protein
150.8g of Carbs
31.1g of Fiber
46.7g of Sugar
31.0g of Sat. Fat

Do/vr/za

3633 Calories
73.0g of Fat
230.1g of Protein
534.1g of Carbs
45.6g of Fiber
143.7g of Sugar
13.5g of Sat. Fat

Kuur

1-12: 500mg Sustanon EW
2-13: 500IU hCG 2 x week
2-16: 20mg Nolvadex ED

Als de Anavar op tijd aankomt kan die mogelijk nog ingevoegd worden voor 6 weken, maar dat is tot nu toe het idee.

Huidige status

p1s0czs.jpg

Trainingskalender

Gymnastics
Maandag: Floor, horse
Dinsdag: Parallel bars, tumbling
Woensdag: Trampoline, high bar
Donderdag: Rings, Abs
Vrijdag: Free for all

Power
Donderdag: Chest, arms
Vrijdag: Legs, lower back (crossfit)
Zaterdag: Back, shoulders

Trainingsschema

Donderdag
Bench press
Bicep curls
Cable triceps extension
Pec fly
[Dips]

Vrijdag
Squats
Weighted back extension
Lever leg extension
Barbell walking lunge

Zaterdag
Cable pull-down
Lateral raise
Weighted pull-ups
Front raise
Barbell deadlift

Laatst bewerkt:
Basisgegevens

1. Leeftijd: 26 jaar
  2. Training: 10 jaar waarvan 6 jaar serieus met doelbewuste voeding
  3. Gewicht: 87kg met vetgehalte 9 a 10% schat ik
  4. Voeding: afwisselend 3 dagen low-carb (2,600 kcal) met 4 dagen high-carb (3,600 kcal)
  5. Supplementen: voornamelijk de gewoonlijke pre-workouts en proteine poeders
  6. Doel: voornamelijk voor kracht maar ook om spieren (voornamelijk de achterblijvers) te doen groeien
  7. Lange termijn: op termijn zou ik 95 a 100 kg willen wegen met 7% vetgehalte
Planning

Maandag ben ik van plan met mijn eerste echte kuur te beginnen. Ik heb eerder al een poging gedaan met Anavar, maar ik heb het gevoel dat ik troep heb gekregen omdat ik met 4 weken op 50 waarvan de laatste week op 70 mg geen enkel effect heb gemerkt. Ik heb elders een nieuwe batch besteld van een ander merkt, maar die is nog niet aagekomen dus het zal ervan afhangen of die op tijd aankomt om te zien of ik die nog kan integreren, maar waarschijnlijk zal het een test-only kuurtje worden. Op zich niet slecht neem ik aan om te weten wat iedere compound op zich doet, hoewel ik oorspronkelijk van plan was met een stack van test/deca/oxandrolone te kuren om zo droog mogelijk te blijven en mijn pezen te beschermen.

Voeding

Ik eet afwisselend 3 dagen laag en dan 3 dagen hoog in koolhydraten en kcal om zo clean mogelijk te bulken. Zondag heb ik geen schema maar eet ik ongeveer op onderhoud en zo gezond mogelijk zonder al te strict te zijn. Dat helpt de motivatie hoog te houden en verveling tegen te gaan.

Ma/di/wo

2618 Calories
150.7g of Fat
173.9g of Protein
150.8g of Carbs
31.1g of Fiber
46.7g of Sugar
31.0g of Sat. Fat

Do/vr/za

3633 Calories
73.0g of Fat
230.1g of Protein
534.1g of Carbs
45.6g of Fiber
143.7g of Sugar
13.5g of Sat. Fat

Kuur

1-12: 500mg Sustanon EW
2-13: 250IU hCG 3 x week
2-16: 20mg Nolvadex ED

Als de Anavar op tijd aankomt kan die mogelijk nog ingevoegd worden voor 6 weken, maar dat is tot nu toe het idee.

Huidige status

p1s0czs.jpg

sust 2x per week zetten, rest ziet er goed uit! zou persoonlijk de anavar er gewoon bij gooien maar dan 4 weken op 70mg

Mooi fysiek heb je al man! Hoe ziet je huidige voedingsschema er uit? (puur interesse)

Goed begin punt!

Nette basis, succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog vergeten te vermelden, ik meet 1m87, om het gewicht te kunnen interpreteren.

Een vraagje voor de experts: tot hoeveel injecties van hCG zou ik me kunnen limiteren zonder effect te verliezen? Ik zie dat 400 IU twee maal per week ook regelmatig toegepast wordt.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Mooi fysiek heb je al man! Hoe ziet je huidige voedingsschema er uit? (puur interesse)

Ik probeer dit plan zo strict mogelijk te volgen:
http://kendevo.com/three-day-low-carb-high-carb-cycle/

Ik denk dat de standaard protocol 500*2 per week is. Maar je wilt eigenlijk dus besparen op de hcg zonder al te veel egfect verlies? Geen idee man ik zou sws niet op dat besparen. Je herstel is eigenlijk even belangrijk zo niet belangrijker dan je kuur...

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Ben best benieuwd hoe de benen ervoor staan. Je uper body is echt goed man maar ik twijfel of je lowerbody ook zo muscle packed is. No offence oc

Ik denk dat de standaard protocol 500*2 per week is. Maar je wilt eigenlijk dus besparen op de hcg zonder al te veel egfect verlies? Geen idee man ik zou sws niet op dat besparen. Je herstel is eigenlijk even belangrijk zo niet belangrijker dan je kuur...

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Ben best benieuwd hoe de benen ervoor staan. Je uper body is echt goed man maar ik twijfel of je lowerbody ook zo muscle packed is. No offence oc

Mijn benen zijn in verhouding met de rest. Ik zal vandaag een fototje maken om dag 1 te loggen gezien de andere foto redelijk oud is maar ik op hetzelfde gewicht zit als toen. Ik heb wel een pauze van 3 weken achter de rug en ben pas een week opnieuw in de gym dus mogelijk ben ik ietswat spieren kwijt en vet erbij, maar het is geen enorm verschil geloof ik.

De hCG op 400 is niet om te besparen, maar dat is een voorbeeld dat ik gezien heb. Voor gemak wil ik het minimum aantal injecties per week doen maar ik ben niet zeker of hetzelfde effect te bekomen is met 2 x 500 als 1 x 1000 IU bijvoorbeeld.

Hier is een fotovan mijn benen:

Mb4aQdO.jpg

De verlichting is niet geweldig, maar daar kan ik voorlopig niets aan doen.

mooie fysiek om nog nooit gekuurd te hebben; succes!

mooie fysiek om nog nooit gekuurd te hebben; succes!

Bedankt! Een korte update. Maandagochtend heb ik de eerste 250 mg gezet en woensdagavond de tweede keer. Donderdag zet ik nogmaals 250 mg zodat de eerste week 750 mg is i.p.v. 500 mg. Vervolgens prik ik elke maandag en donderdag 250 mg. Het idee is om sneller boven de fysiologische bloedwaarden te geraken. Veel mensen kickstarten met dianabol maar gezien ik van plan ben oxandrolone te nemen wil ik mijn lever nog een beetje sparen.

De spuit was verbazend pijnloos. Ik heb rechter- en linkerbil gekozen maar de volgende gaan waarschijnlijk in de quads om er beter aan te kunnen. Als die ook goed gaan probeer ik de deltoids want die spiergroep loops volgens mij het meeste achter en AAS beïnvloeden volgens wat ik gelezen heb de injectiegroep en omringende spieren net iets meer in verhouding.

Ik voel heel weinig stijfheid, mogelijk omdat de Sustanon van Schering is, maar gezien het de eerste injecties zijn weet ik niet hoe het gevoeld zou hebben underground-stuff te prikken natuurlijk.

De injectie in de borst heeft enkele dagen stijfheid en pijn veroorzaakt en die in mijn quad was ook niet bepaald aangenaam dus sindsdien spuit ik enkel in de billen. Vandaag (week 4) ben ik een beetje laat met hCG begonnnen omdat de batch die ik had vervallen was. Een beetje stijf gevoel na injectie maar geen pijn.

Ik ben al een beetje zwaarder (van 87 kg naar 90 kg) maar heb helaas nog niet echt kunnen testen of ik ook sterker ben geworden, voornamelijk omdat ik veel werk heb gehad tijdens de tweede week en de derde een dag of twee ziek ben geweest de dagen dat ik naar de gym zou gaan. Ik ben wel gegaan maar kon niet optimaal trainen. Deze week gaat hopelijk beter.

klinkt goed succes ik volg!

Goed fysiek al hoor.
Succes!

Waarom niet elke 3 dagen 250 mg....komt mooi uit zo.

Heel goeie startfysiek alleszins!

In!

Goed fysiek, alleen onduidelijk door het lichtinval. Benen linken wel achter te lopen.

Ik volg! :)

Bedankt iedereen. Bij deze een korte update. Ik voel me inmiddels terug 100% en heb twee keer deftig kunnen doortrainen. Bench press is mijn voornaamste benchmark om kracht te meten en ik heb mijn persoonlijke record van 2 x 290 lbs kunnen verbeteren naar 5 x 290 met een spotter. Ik ga een paar weken bulken om dan de laatste 4 a 6 weken van de kuur op dieet te gaan.

Nette resultaten voor je kuur! Heb je weer een update voor ons? Hoe voel jij je? Hoeveel bent je inmiddels aangekomen? Hou je veel vocht vast?

Ik voel me best goed. Ik ben de eerste paar weken veel aangekomen en daarna ben ik wat beginnen matigen met de calorieën om niet al te veel te moeten cutten. Ik blijf nu steken op 93kg hoewel ik al 2 weken aan het cutten ben. Ik ben nu ook met de 4de week proviron bezig. Van de oxandrolone ben ik vrij zeker dat het troep is. Ik ga het laten testen, maar alleszins heb ik de proviron na de eerste 2 weken van 25 mg naar 50 mg dagelijks opgeschroefd. Libido is iets hoger dan normaal maar ook niet om naar huis over te schrijven (bij wijze van spreken).

Ik heb nu nog twee weken injecties voor de boeg. Zodra ik daarmee stop laat ik de proviron nog één week doorlopen en dan begin ik de PCT. Nolvadex neem ik al sinds het begin en ga ik gedurende drie weken combineren met clomid. Met de hCG duurt het hopelijk niet al te lang tot de natuurlijke productie terug op gang komt...

Terug
Naar boven