rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar je gaat ervanuit dat het lichaam alles op dezelfde manier metaboliseert
125mg resulteert in eerste 3 dagen van de week net boven je naturel aanmaak en laatste 4 dagen lager dan naturel
In de VS word 200mg cypionaat per week voorgeschreven als hrt/trt
Mijn ervaring is bij 125 mg per week, dat mijn hele handel stil ligt en de lh en fsh op 0 staan.
Laatste keer 2 dagen na injectie bloed gedaan en kwam ergens op 39 nmol/l uit, ik gebruik
ethenate.
En zoals Johnyjordaan al aangeeft, het onderdrukt inderdaad en deze dosering is ook al hoger dan
dat je normaal aan maakt, althans in mijn geval, ik ben dan ook 46.
De vorige meting was een jaar terug en die gaf in de tweede week bijna 15 nmol/l , een stuk lager,
vandaar dat ik nu een halve ml elke week doe.
Één nadeel je verlies behoorlijk wat uit een Vial, omdat er nog shit in de naald blijft hangen, maar
daar door wel een betere verdeling en daar bij ik ben nu toch cheaper uit dan die shit van de apotheek
Maar die 1 ml per week is meer cruise dan trt/hrt
Dit is niet waar. De eerste week misschien. Na drie weken zit je met een constante testosteronlevel van minstens 125mg door het overschot van de vorige weken vermits testosteronenanthaat pas na 2-3 weken opgebruikt is en je elke week een spuit zet.125mg resulteert in eerste 3 dagen van de week net boven je naturel aanmaak en laatste 4 dagen lager dan naturel
Zal wel eerder om de twee weken zijn.In de VS word 200mg cypionaat per week voorgeschreven als hrt/trt
Daar zie ik dan graag een bron van. Ik was was in de veronderstelling dat het inderdaad rond de 5-7mg per dag was.200 mg is ook hoger, daarnaast maakt een gezonde man rond de 70mg per week aan by the way.
Daar zie ik dan graag een bron van. Ik was was in de veronderstelling dat het inderdaad rond de 5-7mg per dag was.
Dit is niet waar. De eerste week misschien. Na drie weken zit je met een constante testosteronlevel van minstens 125mg door het overschot van de vorige weken vermits testosteronenanthaat pas na 2-3 weken opgebruikt is en je elke week een spuit zet.
Nadat je de ester eraf hebt gehaald valt 125mg wel mee, daarnaast moet het ook allemaal gemataboliseert worden door het lichaam.
200mg is in de Vs trt hrt maar we zitten inderdaad niet in Vs in Ned is het 125 inderdaad.

Klopt maar in de VS geven ze iets meer om je kwaliteit van leven significant te verbeteren.
Wat heeft dit nu te maken met hetgeen ik geschreven heb. Ik had het hier niet over.Nadat je de ester eraf hebt gehaald valt 125mg wel mee, daarnaast moet het ook allemaal gemataboliseert worden door het lichaam.