AndroidHealthClinic

Eerste kuur afgelopen, low dose test aanhouden?

Hoeveel meer is 125mg test pw tov een natty?

Zelfde ong je moet het ester nog eraf halen

Klopt maar je gaat ervanuit dat het lichaam alles op dezelfde manier metaboliseert

125mg resulteert in eerste 3 dagen van de week net boven je naturel aanmaak en laatste 4 dagen lager dan naturel

In de VS word 200mg cypionaat per week voorgeschreven als hrt/trt

Klopt maar je gaat ervanuit dat het lichaam alles op dezelfde manier metaboliseert

125mg resulteert in eerste 3 dagen van de week net boven je naturel aanmaak en laatste 4 dagen lager dan naturel

In de VS word 200mg cypionaat per week voorgeschreven als hrt/trt

Wat ik gelezen heb is dat een man tussen 18 en 35J tss de 4 en 7 mg per dag aanmaakt.
das tss de 28 en 49 mg de week.

Er zijn ook mensen die minder dan 200 mg de week inspuiten als trt. Waarbij 125 a 150 mg al voldoende is.

En als het 200 mg cyp ampulles zijn word 200mg vaak uit gemakzucht voorgeschreven.

Ik denk niet dat als je 200 mg cyp inspuit je na 1 week onder de 50 mg uitkomt.

Zal binnekort wel weten hoeveel er nodig is vermoed ik. Ga binnekort afspraak maken en zien of ik aan de TRT kan. Mocht het mij kunnen helpen uiteraard.

Laatst bewerkt:
200 mg is ook hoger, daarnaast maakt een gezonde man rond de 70mg per week aan by the way.

Mijn ervaring is bij 125 mg per week, dat mijn hele handel stil ligt en de lh en fsh op 0 staan.
Laatste keer 2 dagen na injectie bloed gedaan en kwam ergens op 39 nmol/l uit, ik gebruik
ethenate.
En zoals Johnyjordaan al aangeeft, het onderdrukt inderdaad en deze dosering is ook al hoger dan
dat je normaal aan maakt, althans in mijn geval, ik ben dan ook 46.
De vorige meting was een jaar terug en die gaf in de tweede week bijna 15 nmol/l , een stuk lager,
vandaar dat ik nu een halve ml elke week doe.
Één nadeel je verlies behoorlijk wat uit een Vial, omdat er nog shit in de naald blijft hangen, maar
daar door wel een betere verdeling en daar bij ik ben nu toch cheaper uit dan die shit van de apotheek

Maar die 1 ml per week is meer cruise dan trt/hrt

Mijn ervaring is bij 125 mg per week, dat mijn hele handel stil ligt en de lh en fsh op 0 staan.
Laatste keer 2 dagen na injectie bloed gedaan en kwam ergens op 39 nmol/l uit, ik gebruik
ethenate.
En zoals Johnyjordaan al aangeeft, het onderdrukt inderdaad en deze dosering is ook al hoger dan
dat je normaal aan maakt, althans in mijn geval, ik ben dan ook 46.
De vorige meting was een jaar terug en die gaf in de tweede week bijna 15 nmol/l , een stuk lager,
vandaar dat ik nu een halve ml elke week doe.
Één nadeel je verlies behoorlijk wat uit een Vial, omdat er nog shit in de naald blijft hangen, maar
daar door wel een betere verdeling en daar bij ik ben nu toch cheaper uit dan die shit van de apotheek

Maar die 1 ml per week is meer cruise dan trt/hrt

Dat verlies van olie kun je voorkomen door insulinenaalden te gebruiken.

Maar thanks voor delen van je ervaring. Een waarde van 39nmol/l is hoger dan ik had gedacht op die dosis.

Dit is niet waar. De eerste week misschien. Na drie weken zit je met een constante testosteronlevel van minstens 125mg door het overschot van de vorige weken vermits testosteronenanthaat pas na 2-3 weken opgebruikt is en je elke week een spuit zet.

Dit is niet waar. De eerste week misschien. Na drie weken zit je met een constante testosteronlevel van minstens 125mg door het overschot van de vorige weken vermits testosteronenanthaat pas na 2-3 weken opgebruikt is en je elke week een spuit zet.

Nadat je de ester eraf hebt gehaald valt 125mg wel mee, daarnaast moet het ook allemaal gemataboliseert worden door het lichaam.

Nadat je de ester eraf hebt gehaald valt 125mg wel mee, daarnaast moet het ook allemaal gemataboliseert worden door het lichaam.

125mg wordt vaak als trt dosis toegepast. 200 mg de week is al geen trt meer imo.

Er zijn er ook die zeggen dat ze trt doen op 250 mg. Das al zeker geen trt maar maar das gewoon on.

200mg is in de Vs trt hrt maar we zitten inderdaad niet in Vs in Ned is het 125 inderdaad.

Klopt maar in de VS geven ze iets meer om je kwaliteit van leven significant te verbeteren.

Klopt maar in de VS geven ze iets meer om je kwaliteit van leven significant te verbeteren.

Weet niet of er veel verschil gaat zijn tss 125 en 200 qua goed voelen. zal ook wel van persoon tot persoon afhangen. Er zijn er die hun beter voelen op 125 a 150 dan op 200. en er zijn er dan weer die hun beter voelen op 200. Ik ga gewoon op 125 beginnen en bekijk het dan wel(veronderstel dat de doc hier ook mee zal beginnen). Heb wel geen zin om op 200 te gaan zitten voor de rest van mn leven. Nu ja eerst zien of de doc denkt dat het me gaat kunnen helpen natuurlijk.

Terug
Naar boven