Ik zit even mee te lezen. Ben zelf ook van plan te kuren. Interressante vraag had hier zelf nog niet over nagedacht. Zie nog geen reactie op deze vraag, hoe kan je het na je kuur qua kcal inderdaad het beste aanpakken/ afbouwen?
Heb onlangs weer een meting gehad. Kwam uit op toename van 1kg aan vet en 2,2kg aan spiermassa.
Heb de kcals gewoon op 5000 per dag gehouden om ervoor te zorgen dat ik iig niet zou droppen in gewicht.
Dus: op 5 november laatste volledige injectie 1ml tren & 1ml sust (9 november 'halve injectie' met 0,4ml Tren restant & 1ml sust).
Heel de maand tot eind november 5000 kcal per dag gegeten.. Het gaat om langzame tren, dus het was nog wel zo n 2 weken na injectie werkzaam in het lichaam.
Tijdens de kuur nam mijn vetmassa slechts 100/200 gram per maand toe. Nu in de laatste maand met 'uitwerkende' middelen al 1kg.
Kon echter niet afbouwen naar 4800 kcal of minder, want elke keer als ik dat probeerde zakte mijn gewicht met 200 - 500 gram per dag.
Omdat ik natuurlijk geen spiermassa wilde verliezen ging ik de dag erna gewoon weer op 5000 kcal zitten.
Nu is het nog steeds zo dat ik niet onder 5000 kcal kan eten omdat ik dan ook nog steeds drop in gewicht.
Ben nu 3 dagen aan de nakuur en wellicht als de nakuur voorbij is dat ik kan gaan afbouwen omdat het lichaam dan weer wat 'normaler' functioneert.
Maar goed, nog even 2 weken doorgaan en elke dag meten & wegen en we gaan het meemaken.
_____
Even een aanvullende vraag: wanneer merkten jullie (de mensen die een tren&sust kuurtje of een vergelijkbare kuur hebben gedaan) de echte (after)dip?
Momenteel zit ik namelijk helemaal in het fitness element, wil nog steeds elke dag gaan en voel me er super chill bij.
Zit alleen beetje op die dip te wachten waarvoor veel mensen mij gewaarschuwd hebben, maar wellicht dat het bij mij niet zo erg inkickt (hopefully) ;-)
_____
P.s. totale toename van gehele kuurperiode:
Vet massa (kg): 1,2 kg toegenomen
Vet vrije massa (kg): 10,5 kg toegenomen