MuscleMeat

Eerste kuur afgelopen, low dose test aanhouden?

Weet niet of er veel verschil gaat zijn tss 125 en 200 qua goed voelen. zal ook wel van persoon tot persoon afhangen. Er zijn er die hun beter voelen op 125 a 150 dan op 200. en er zijn er dan weer die hun beter voelen op 200. Ik ga gewoon op 125 beginnen en bekijk het dan wel(veronderstel dat de doc hier ook mee zal beginnen). Heb wel geen zin om op 200 te gaan zitten voor de rest van mn leven. Nu ja eerst zien of de doc denkt dat het me gaat kunnen helpen natuurlijk.
De dokter zal je nooit 250 mg voorschrijven. De kans is zelfs groot dat je testosterongel zal moeten gebruiken.

Klopt maar in de VS geven ze iets meer om je kwaliteit van leven significant te verbeteren.
Ik vraag mij af waar jij je info haalt want het is gewoon niet waar wat je schrijft. Diegenen die meer gebruiken, zijn diegenen die het op eigen initiatief doen. Je kwaliteit verbetert trouwens niet met 250 mg tov 100 of 125 mg. Enkel meer nadelen en geen voordelen.

Ik vraag mij af waar jij je info haalt want het is gewoon niet waar wat je schrijft. Diegenen die meer gebruiken, zijn diegenen die het op eigen initiatief doen. Je kwaliteit verbetert trouwens niet met 250 mg tov 100 of 125 mg. Enkel meer nadelen en geen voordelen.

Ik haal mijn informatie van een bekende endocrinoloog moet jij ook eens doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit even mee te lezen. Ben zelf ook van plan te kuren. Interressante vraag had hier zelf nog niet over nagedacht. Zie nog geen reactie op deze vraag, hoe kan je het na je kuur qua kcal inderdaad het beste aanpakken/ afbouwen?

Dit ga ik straks ook even afstemmen met mijn personal trainer die mij maandelijkse meet en weegt.
Op 05-11-2017 heb ik namelijk de laatste volledige injectie gezet (1ml tren + 1ml sust).
En op 09-11-2017 het laatste restant opgemaakt (was iets van 0,4ml tren left).

Het gaat wel om Tren met langzame esters, dus het zal nog wel 2 weken in mijn systeem blijven.
Echter afgelopen week verloor ik 3 dagen lang 200gr gewicht per dag (met een inname van 4800 kcal).
Dit is teveel voor vochtverlies, maar ik weet dus ook niet of het vet of spiermassa loss is.

Heb nu weer mijn kcals opgeschroefd naar 5000 kcal per dag, en miss dat ik het nog meer verhoog indien mijn gewicht gaat zakken.
Dit houd ik dan nog 2 weken aan (totdat mijn tren en sustanon uit het systeem zijn), en dan doe ik een laatste meting en ga ik kijken wat handig is voor afbouwen.

Waarschijnlijk varieert dit erg per persoon en zal het een kwestie zijn van rustig afbouwen en blijven meten om te zien of je alleen vet verliest of niet, en daarop aanpassen indien nodig. Maar denk dat het lastig is voor mensen om te zeggen wat voor iedereen het beste is.

Enige wat zou kunnen is dat iedereen roept hoe zij dit zelf doen, en dan voor ons om te kijken welke methodiek het meeste toegepast wordt / het meest succesvol is.

Dit ga ik straks ook even afstemmen met mijn personal trainer die mij maandelijkse meet en weegt.
Op 05-11-2017 heb ik namelijk de laatste volledige injectie gezet (1ml tren + 1ml sust).
En op 09-11-2017 het laatste restant opgemaakt (was iets van 0,4ml tren left).

Het gaat wel om Tren met langzame esters, dus het zal nog wel 2 weken in mijn systeem blijven.
Over het algemeen stoppen mensen met hun (lange ester) 19 Nor's zoals Tren en Deca twee weken voor het stoppen met test.

Mijn ervaring is bij 125 mg per week, dat mijn hele handel stil ligt en de lh en fsh op 0 staan.
Laatste keer 2 dagen na injectie bloed gedaan en kwam ergens op 39 nmol/l uit, ik gebruik
ethenate.
En zoals Johnyjordaan al aangeeft, het onderdrukt inderdaad en deze dosering is ook al hoger dan
dat je normaal aan maakt, althans in mijn geval, ik ben dan ook 46.
De vorige meting was een jaar terug en die gaf in de tweede week bijna 15 nmol/l , een stuk lager,
vandaar dat ik nu een halve ml elke week doe.
Één nadeel je verlies behoorlijk wat uit een Vial, omdat er nog shit in de naald blijft hangen, maar
daar door wel een betere verdeling en daar bij ik ben nu toch cheaper uit dan die shit van de apotheek

Maar die 1 ml per week is meer cruise dan trt/hrt

Dus met 125mg per week kom je uit op 39 nmol/l.

En het jaar ervoor had je een uitslag van 15 nmol/l, maar deed je toen ook een lage hoeveelheid zetten of helemaal niks?
Ik ben nog niet bekend met blasting & cruising principes en waardes maar vind het best interessant om te lezen.

Denk alleen niet dat ik het op mezelf ga toepassen gezien mijn leeftijd. (Snap voor hogere leeftijden dat het interessanter wordt).
Maar als ik straks een onderzoek doe en een degelijke productie zie die bij mijn leeftijd hoort dan heb ik dat liever icm on & off dan disturben d.m.v. blast & cruise.

Over het algemeen stoppen mensen met hun (lange ester) 19 Nor's zoals Tren en Deca twee weken voor het stoppen met test.

Ja correctie is nodig hier. Mijn tren restant injectie was 0,4 op die datum.
De sustanon zet ik nu nog door (niet 1ml, maar 0,5ml per week) en dat nog 2 weken tot mijn nakuur begint.
(Nakuur begint einde van november (rond 24 november ergens).

• Like
Waarderingen: 040B
Zoals skidrik al aangaf stijgt die waarde alleen maar over tijd, door rest waarde.
En die waarde is bij mij, dus bij een ander misschien anders.

Sorry voor de onduidelijkheid, vorige jaar injecteerde ik om de twee weken zoals voor geschreven 1 ml.
Ik heb toen bewust net voor injecteren bloed aflaten nemen, nu dus om de week 0,5 ml.
En 2 dagen na injecteren bloed gedaan.

Groeit de prostaat dan niet sneller als je test hoger is jarenlang? Ook al praten we over een kleine verhoging.

En ik zeg om de twee weken. Misschien dat er hier en daar een enkeling is die dat voorschrijft maar dit is alleszins niet het gebruikelijke van wat in de VS door HRT dokters wordt voorgeschreven. 80 tot 125 mg per week is de gebruikelijke dosis.

En waarom niet? Die dokter neemt achteraf je bloed om te zien of je de gels goed opneemt. Gel bootst een normaal dag -en nachtritme na en heeft dus minder bijwerkingen en is daardoor minder belastend voor prostaat. Werkt de gel niet goed, kan hij nog altijd iets anders voorschrijven. Die dokter gebruikt zelf ook gel en geen injecties.

En waarom niet? Die dokter neemt achteraf je bloed om te zien of je de gels goed opneemt. Gel bootst een normaal dag -en nachtritme na en heeft dus minder bijwerkingen en is daardoor minder belastend voor prostaat. Werkt de gel niet goed, kan hij nog altijd iets anders voorschrijven. Die dokter gebruikt zelf ook gel en geen injecties.

Als je een vriendin of kinderen hebt is er een groot risico dat die shit wordt overgebracht.

Als je een vriendin of kinderen hebt is er een groot risico dat die shit wordt overgebracht.
Je smeert dat spul 's morgens op je lijf na je douche en tien minuten later is dat ingetrokken. Je kleedt je aan en gaat naar je werk. Je smeert dat spul niet 's avonds op je lijf om dan je kind tegen je blote bast te houden. Ik heb lange tijd gel gebruikt en was daar zeer tevreden over. Indien je gel gebruikt zoals het moet gebruikt worden, is er geen probleem.

Laatst bewerkt:
Je smeert dat spul 's morgens op je lijf na je douche en tien minuten later is dat ingetrokken. Je kleedt je aan en gaat naar je werk. Je smeert dat spul niet 's avonds op je lijf om dan je kind tegen je blote bast te houden. Ik heb lange tijd gel gebruikt en was daar zeer tevreden over. Indien je gel gebruikt zoals het moet gebruikt worden, is er geen probleem.

Rubber handschoenen kan ook nog ik denk dat 1x de week prikken makkelijker is. Gewoon uit gemakzucht dus

Ik zit even mee te lezen. Ben zelf ook van plan te kuren. Interressante vraag had hier zelf nog niet over nagedacht. Zie nog geen reactie op deze vraag, hoe kan je het na je kuur qua kcal inderdaad het beste aanpakken/ afbouwen?

Heb onlangs weer een meting gehad. Kwam uit op toename van 1kg aan vet en 2,2kg aan spiermassa.
Heb de kcals gewoon op 5000 per dag gehouden om ervoor te zorgen dat ik iig niet zou droppen in gewicht.

Dus: op 5 november laatste volledige injectie 1ml tren & 1ml sust (9 november 'halve injectie' met 0,4ml Tren restant & 1ml sust).
Heel de maand tot eind november 5000 kcal per dag gegeten.. Het gaat om langzame tren, dus het was nog wel zo n 2 weken na injectie werkzaam in het lichaam.

Tijdens de kuur nam mijn vetmassa slechts 100/200 gram per maand toe. Nu in de laatste maand met 'uitwerkende' middelen al 1kg.
Kon echter niet afbouwen naar 4800 kcal of minder, want elke keer als ik dat probeerde zakte mijn gewicht met 200 - 500 gram per dag.
Omdat ik natuurlijk geen spiermassa wilde verliezen ging ik de dag erna gewoon weer op 5000 kcal zitten.

Nu is het nog steeds zo dat ik niet onder 5000 kcal kan eten omdat ik dan ook nog steeds drop in gewicht.
Ben nu 3 dagen aan de nakuur en wellicht als de nakuur voorbij is dat ik kan gaan afbouwen omdat het lichaam dan weer wat 'normaler' functioneert.
Maar goed, nog even 2 weken doorgaan en elke dag meten & wegen en we gaan het meemaken.

_____

Even een aanvullende vraag: wanneer merkten jullie (de mensen die een tren&sust kuurtje of een vergelijkbare kuur hebben gedaan) de echte (after)dip?
Momenteel zit ik namelijk helemaal in het fitness element, wil nog steeds elke dag gaan en voel me er super chill bij.
Zit alleen beetje op die dip te wachten waarvoor veel mensen mij gewaarschuwd hebben, maar wellicht dat het bij mij niet zo erg inkickt (hopefully) ;-)

_____

P.s. totale toename van gehele kuurperiode:
Vet massa (kg): 1,2 kg toegenomen
Vet vrije massa (kg): 10,5 kg toegenomen

En dan nog een aanvullend puntje:

Heb in meerdere posts op dit forum gelezen dat een minimale off-periode van 8 tot 10 weken wordt geadviseerd.
Is dit voor alle soorten kuren? Of varieert het ook nog welke middelen je hebt gebruikt? (Test only kuur minder hersteltijd nodig t.o.v. tren/deca & test kuur bijv?)

En deze off periode gaat in na het zetten van de laatste anabolen injectie? Of aan het einde van de nakuur?
En klopt het dat je dus 3 goede kuurtjes in een jaar kan volgen, maar dan het jaar daarop wel wat meer rust moet nemen om het lichaam tijd te geven om te herstellen?

Ieder lichaam is anders, sommige herstellen snel andere minder snel, de dip als die al komt komt na de nakuur, mijn ervaring na een keer 8maanden onn totaal geen dip 0,0

Over die off tijd iedereen heeft daar een andere mening over ik zou 12 weken stoppen en dan tellen vanaf het moment van de laatste inject sommige beginnen pas te tellen na de nakuur.

Terug
Naar boven