XXL Nutrition

Eerste kuur afgelopen, low dose test aanhouden?

Ieder lichaam is anders, sommige herstellen snel andere minder snel, de dip als die al komt komt na de nakuur, mijn ervaring na een keer 8maanden onn totaal geen dip 0,0

Over die off tijd iedereen heeft daar een andere mening over ik zou 12 weken stoppen en dan tellen vanaf het moment van de laatste inject sommige beginnen pas te tellen na de nakuur.
In een andere post schrijf je dat je nog nooit gekuurd hebt en nu kom je met die zever af. Hercules27 de mythomaan van DBB.
Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Je smeert dat spul 's morgens op je lijf na je douche en tien minuten later is dat ingetrokken. Je kleedt je aan en gaat naar je werk. Je smeert dat spul niet 's avonds op je lijf om dan je kind tegen je blote bast te houden. Ik heb lange tijd gel gebruikt en was daar zeer tevreden over. Indien je gel gebruikt zoals het moet gebruikt worden, is er geen probleem.

Vraagje Skydirk:
Als je elke dag 1 gel smeert hoeveel wordt netto per week opgenomen door je lichaam. 80 mg?

Laatste keer dat ik op kuurdosering zat was 1 jaar gelden en ik ga komende 6 maanden niet onn dus ik kuur niet.

Vraagje Skydirk:
Als je elke dag 1 gel smeert hoeveel wordt netto per week opgenomen door je lichaam. 80 mg?
Daar zou ik je niet op kunnen antwoorden. Het is ook te zien welke gel je gebruikt. Alles hangt af van de samenstelling. Androgel = 10% wordt opgenomen ongeveer. Maak je het zelf met DMSO en nog een paar andere middelen die de opneembaarheid verbeteren, zou het tot 40% zijn maar ik neem dat met een korreltje zout. Het zal er dan ook nog vanaf hangen waar je het smeert en ik veronderstel dat iedere huid ook anders is.

Geweldig. Gewoon een gerespecteerde doctor die zich zelf prikt op You Tube. Dat zie ik een Nederlandse doc niet snel doen,
Ik heb videomateriaal bij mijn geneeskundeboeken waarin dat ook gewoon wordt voorgedaan hoor. (Alleen in een wat meer formele omgeving)

Terug
Naar boven