AndroidHealthClinic

Eerste kuur: Anavar only

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

L00PS

Novice
Lid geworden
4 okt 2017
Berichten
20
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
hello allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum :)

Al een tijdje neus ik hier wat rond op dit forum om mij beter te informeren over mijn eerste kuur.
Na veel topics te hebben gelezen, wou ik toch nog graag een paar vragen stellen en vervolgens een log plaatsen. sorry voor moesten er een paar eerder gestelde vragen opnieuw gesteld worden, maar veel logs die ik heb gelezen dateren van 3-4 jaar of meer geleden.

lengte van de kuur: 6 wkn. week 1-2: 40mg, indien dit goed gaat verhogen naar 50-60mg?
nakuur: clomid of nolva? 1-2 weken
supps: heb gelezen dat taurine ongewenste backpumps zou voorkomen? Any others?

qua voeding heb ik besloten om een 100-200kcal boven mijn behoefte te eten. (+-3000) Indien nodig kan ik dit nog aanpassen.

about; Ik ben 23, train een 4tal jaar in combi met sprint & parkour. De reden dat ik voor anavar ga is omdat ik simpelweg op zoek ben naar wat krachtgains. ik weet dat velen hier waarschijnlijk test e zullen aanraden, maar ik blijf bij mijn keuze :)

stats:
BP: 110kg (6x) max:
Squat: 170kg (8x)
deadlifts doe ik momenteel even niet meer doordat ik mij wat geforceerd heb de laatste keer (maand geleden) na een veel te frustrerende werkdag :rolleyes: was 160kg

*even ter toevoeging: Doordat blessure was ik even out. Hier toch een 2kg kwijtgeraakt
 
Je kunt meteen op het aantal mg gaan zitten waar je op wilt eindigen. Je kunt dag 1 bijvoorbeeld iets minder nemen om te kijken hoe je erop reageert. Daarna kun je direct dus naar de gewenste dosering.
Nakuren zijn de meningen over verdeeld na 6 weekjes anavar. Welke je gebruikt is om het even, zelf zou ik gaan voor 2-3 weken chlomid op 25mg e.d.
Taurine e.d. 5gr kan je backpumps inderdaad verminderen.
 
Je kunt meteen op het aantal mg gaan zitten waar je op wilt eindigen. Je kunt dag 1 bijvoorbeeld iets minder nemen om te kijken hoe je erop reageert. Daarna kun je direct dus naar de gewenste dosering.
Nakuren zijn de meningen over verdeeld na 6 weekjes anavar. Welke je gebruikt is om het even, zelf zou ik gaan voor 2-3 weken chlomid op 25mg e.d.
Taurine e.d. 5gr kan je backpumps inderdaad verminderen.

Inderdaad.. er wordt veel gezegd dat je niet hoeft na te kuren bij anavar, maar beter preventief werken denk ik.
 
Gewoon meteen met 60mg beginnen.
Nakuur is niet echt nodig als je maar 6weken doet, doe je langer dan 6weken dan raad ik wel nolva aan om na je kuur te nemen.

Of je kan ook 1 of 2 tabs proviron laten meelopen tijdens je kuur en dit 1week langer dan jou kuur laten doorlopen. Zie met dit vaak de beste resultaten verschijnen qua droge spiermassa.
 
Gewoon meteen met 60mg beginnen.
Nakuur is niet echt nodig als je maar 6weken doet, doe je langer dan 6weken dan raad ik wel nolva aan om na je kuur te nemen.

Of je kan ook 1 of 2 tabs proviron laten meelopen tijdens je kuur en dit 1week langer dan jou kuur laten doorlopen. Zie met dit vaak de beste resultaten verschijnen qua droge spiermassa.

Deze week ga ik beginnen. Kga de eerste dag iets lager gaan. erna verhogen.

Clomid of nolva? Ik zie veel uiteenlopende reacties, hoeveel mg? Ga het maar op 6 weken houden, heb gelezen dat anavar zijn werking verliest na een aantal 4-5weken ofzo

Merci voor de tip, in afwachting totk alles heb ga ik beginnen :D
 
Inderdaad.. er wordt veel gezegd dat je niet hoeft na te kuren bij anavar, maar beter preventief werken denk ik.

Preventief kan.
Maar Clomid of Nolva zijn ook geen snoepjes he.
 
Preventief kan.
Maar Clomid of Nolva zijn ook geen snoepjes he.
Dat zeg ik niet. Ik bedoel datk het bij de hand wil hebben. Just in case
 
Vandaag gestart. Eerste 20mg genomen, vanavond nog eens 10 of 20mg.

Vanmorgen 76,5kg op de weegschaal met een 11a12% vet (zal dit nog eens laten opmeten komende week.)

Zal hier een log bijhouden :)
 
Meet je je vet met weegschaal?
 
Nee, tuurlijk niet. Paar dagen geleden gemeten met body caliper van b&f. Binnenkort nauwkeurige meting

Die kunnen hun eigen eiwit gehalte nog niet eens meten :roflol:

Kan beter foto’s maken en die vergelijken of je moet iemand hebben die weet hoe die goed moet meten.
 
Vanmorgen een meting laten doen. Vetpercentage ligt iets hoger dan ik had gemeten natuurlijk. 77,2kg met 14,6%.

Had wel iets droger kunnen staan vooraleer te beginnen, maar tis nu zo.
Ondertussen 3de dag, voorlopig kan ik nog niet veel melden. Ook geen sides. Wel heb ik sinds gisteren een opmerkelijke bloodflow in mijn aders. Kan dit al van de var zijn? Nog niet veel verschil in uithouding/kracht vandaag in de gym, wel een gekke & lange pump!

Zit nu op 50mg, in 3 gespreid over 6-7u (20-20-10).
 
Vanmorgen een meting laten doen. Vetpercentage ligt iets hoger dan ik had gemeten natuurlijk. 77,2kg met 14,6%.

Had wel iets droger kunnen staan vooraleer te beginnen, maar tis nu zo.
Ondertussen 3de dag, voorlopig kan ik nog niet veel melden. Ook geen sides. Wel heb ik sinds gisteren een opmerkelijke bloodflow in mijn aders. Kan dit al van de var zijn? Nog niet veel verschil in uithouding/kracht vandaag in de gym, wel een gekke & lange pump!

Zit nu op 50mg, in 3 gespreid over 6-7u (20-20-10).


Zou jij een filmpje willen maken en posten van die (8x) 170 kg squat ?
Ben rete benieuwd daarnaar.
 
Zou jij een filmpje willen maken en posten van die (8x) 170 kg squat ?
Ben rete benieuwd daarnaar.
Had wel zo een commentaar kunnen verwachten. Zoals je wel kon lezen aan het begin van mijn topic staat er max bij. My bad, had mijn huidige stats moeten posten.

Die PR's had ik een tijd geleden behaald vooraleer ik geblesseerd raaktte, en voor mijn cut. Woog toen 82. Ik train intussen 4 jaar natty, alsook een correcte voeding. Dus ja, 170kg squat is zeker en vast te halen.

Huidige stats;
BP: 90x6
Squat: 120x6
Deadlifts doe ik nog even niet.
 
Had wel zo een commentaar kunnen verwachten. Zoals je wel kon lezen aan het begin van mijn topic staat er max bij. My bad, had mijn huidige stats moeten posten.

Die PR's had ik een tijd geleden behaald vooraleer ik geblesseerd raaktte, en voor mijn cut. Woog toen 82. Ik train intussen 4 jaar natty, alsook een correcte voeding. Dus ja, 170kg squat is zeker en vast te halen.

Huidige stats;
BP: 90x6
Squat: 120x6
Deadlifts doe ik nog even niet.


Ik bedoelde er voor de rest niks mee.

Succes met je kuur ben benieuwd wat het je oplevert.
 
Tijdje geleden dat ik een update gepost heb. Niet veel tijd gehad door mijn werk.

Gewicht is nog ongeveer gelijk gebleven, zal wel zijn doordat ik niet superveel tijd heb gehad voor mealpreps en training. Het wordt nu terug wat rustiger, dus die schade gaan we nu inhalen.

Wat kan ik al zeggen? Buiten het feit dat mijn gewicht gelijk is gebleven merk ik wel dat ik voller sta en iets droger. Ook sta ik de hele dag door wel pumped en in de gym is er wel iets te merken qua uithouding en kracht.

Geen sides te melden.
 
Anavar only ga je helemaal niets van merken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven