MuscleMeat

Eerste kuur: Anavar only

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begreep wel dat de meeste UG anavar schandalig is ondergedoseerd.

Ook weer gewoon papegaaigepraat. Genoeg goede anavar te krijgen.
 
Lange tijd sinds mijn update. Was niet gemakkelijk in huidige werksituatie, alsook maar 3x kunnen trainen vorige week. Van de 3x wel alles uit de kas gehaald! Terug 100kg gekunnen op BP.

Ondertussen is mijn kuur al 2 dagen afgelopen. Eindmeting 80,4kg & 12,5%. Dus ik ben zeer tevreden! Duidelijk verschil in omvang en definitie. Nu kijken hoeveel we ervan kunnen overhouden.

Sides die ik opgemerkt heb

--Hoofdpijn (vooral in het begin, meestal rond avond)
--Af en toe backpumps
--Prikkelbaar
--Laag test (hier was ik al op voorbereid)

++Spierhardheid
++Kracht
++Pumps (de hele dag door)
++Bijkomen in gewicht en zakken in vet%!

Was dit het waard? Jazeker. Prima om mee te beginnen mits je genoeg research doet. Ik ben een goeie 3,5kg bijgekomen en 2% gedaald in vet. Dit was wel mijn eerste kennismaking met AAS. Alles is goed verlopen. Tijdens de kuur merkte ik wel dat mijn test werd onderdrukt. (Weinig motivatie, moeilijk slapen, prikkelbaar, libido) Dit werd mij overal wel vertelt dus hier was ik op voorbereid.

Nu bezig met clomid op 50mg voor de eerste week. Vanaf week 2 op 25mg. Tot nu toe alles oke :)

Alsook heb ik nog een dosis var van 2weken op 30mg of 3weken op 20mg.
Mocht de drempel voor injects verdwijnen, kan ik dit nog in de toekomst combineren met test ofzo? Tips zijn welkom.

Ik zal nog wekelijks updaten
 
  • Wow
Waarderingen: Hope
Lange tijd sinds mijn update. Was niet gemakkelijk in huidige werksituatie, alsook maar 3x kunnen trainen vorige week. Van de 3x wel alles uit de kas gehaald! Terug 100kg gekunnen op BP.

Ondertussen is mijn kuur al 2 dagen afgelopen. Eindmeting 80,4kg & 12,5%. Dus ik ben zeer tevreden! Duidelijk verschil in omvang en definitie. Nu kijken hoeveel we ervan kunnen overhouden.

Sides die ik opgemerkt heb

--Hoofdpijn (vooral in het begin, meestal rond avond)
--Af en toe backpumps
--Prikkelbaar
--Laag test (hier was ik al op voorbereid)

++Spierhardheid
++Kracht
++Pumps (de hele dag door)
++Bijkomen in gewicht en zakken in vet%!

Was dit het waard? Jazeker. Prima om mee te beginnen mits je genoeg research doet. Ik ben een goeie 3,5kg bijgekomen en 2% gedaald in vet. Dit was wel mijn eerste kennismaking met AAS. Alles is goed verlopen. Tijdens de kuur merkte ik wel dat mijn test werd onderdrukt. (Weinig motivatie, moeilijk slapen, prikkelbaar, libido) Dit werd mij overal wel vertelt dus hier was ik op voorbereid.

Nu bezig met clomid op 50mg voor de eerste week. Vanaf week 2 op 25mg. Tot nu toe alles oke :)

Alsook heb ik nog een dosis var van 2weken op 30mg of 3weken op 20mg.
Mocht de drempel voor injects verdwijnen, kan ik dit nog in de toekomst combineren met test ofzo? Tips zijn welkom.

Ik zal nog wekelijks updaten

3.5 kg en nu idd zien hoeveel je nog overhoud .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven