XXL Nutrition

Eerste kuur - Become a DUCK

Bezoekers in dit topic

Foto’s upload ik morgen even van start fysiek. Lig in bed en geen zin om ze nog bij te snijden e.d.


Oke. Waarom niet verdelen over 2x p/w?
Weet niet, twee keer per week klinkt nog als “vaak” spuiten voor mij als amateur. Laten we wel wezen, dit is best wel even een drempel om overheen te stappen... Een naald in m’n kont zetten is toch best wel eng! Moet er niet echt aan denken dit twee keer (of vaker) per week te doen, maar kan me goed voorstellen dat het snel went. Viel namelijk reuze mee achteraf!


Welke spot? Kan wel paar dagen aanhouden dat gevoel. Maar geen last van met trainen. Dan merk je er niks van.
Ventrogluteaal :) Buikzijde van de glutes dus.
 
O ik vond het altijd wel leuk dat injecteren. En booty beste plaats idd. Heb mijn schouders lam gespoten van altijd prop er in te raggen. Vond amper nog een gaatje vrij. :roflol:
 
O ik vond het altijd wel leuk dat injecteren. En booty beste plaats idd. Heb mijn schouders lam gespoten van altijd prop er in te raggen. Vond amper nog een gaatje vrij. :roflol:
Moet toegeven dat ik het nu wel begin te begrijpen.. Ben een dag verder en kijk al uit naar de volgende injectie. Vanochtend na een half uurtje op de hometrainer ook geen enkele pijn meer aan de spier van de injectie... Prima gegaan dus de eerste!


Training vandaag
Warm lopen hometrainer - 10 min
Barbell push press - 5 sets
Seated dumbell shoulder press - 5 sets
Lateral raise - 4 sets, laatste tot failure
Wide grip barbell curl - 5 sets
Wide dumbell curl - 5 sets
Standing dumbell curl - 4 sets
Hammer curl - 4 sets
EZ bar curl - 3 sets, laatste tot failure
Stukje roeien om nog even m’n energie kwijt te raken, niet de tijd bij gehouden. Denk zo’n 5-10 minuten.

Lekkeerrrrr
 
Ben een dag verder en kijk al uit naar de volgende injectie.
Ik zou lekker gewoon over 5 dagen weer 1ml zetten en vanaf dan elke 5e dag.
 
22 sets biceps niet iets teveel van het goede? :o
M’n biceps twee oefeningen extra er in sinds kort omdat die constant achterlopen. Rug trekt zo lekker op dat ik m’n biceps echt weg vind vallen. Moet zeggen dat ik door eerst twee oefeningen op wide te pakken daarna eigenlijk nog steeds lekker gas kan geven op die 3 rechte oefeningen. Heb door die eerste twee geen verzuring ofzo die metkbaar is in de volgende oefeningen. Wel nog steeds dat ik na de training een gigantische pomp in m’n onderarmen heb, waardoor ik ook het idee krijg dat die qua kracht achterlopen op de biceps en ik daardoor dus nog niet echt goed groei op de biceps. Pak met die reden ook 1x per week specifiek onderarmen apart nog een keer op de training van donderdag :)
 
Ik zou lekker gewoon over 5 dagen weer 1ml zetten en vanaf dan elke 5e dag.
Elke 5de dag 1ml a 250mg zetten? Dan heb ik op 15 dagen 3 ml, ipv 4ml op 14 dagen. Of bedoel je daarna elke 5de dag 1.5ml?

Wil in ieder geval per ml zetten gezien ik amps heb van 1ml.
 
Je gaat zeker lekker groeien op 1ml a 250mg EO5D. Heb je stabielere bloedwaarden dan 1x pw en het gehalte bouwt zich op en dan maakt het niet meer uit of je die halve ml nou extra zet voor deze eerste kuur.
 
Ik denk dat ik ‘m up naar 750mg/week en dan mast, bold en tren toe voeg. Totaal miss 2-2,5 gram p/w zetten ofzo. Denk dat ik de nakuur dan schrap om geld te besparen, die nolva is toch weer een extra pakkie test hè. Misschien dat ik dan ook wat oxy bij moet bestellen. Iets met “ik blaas mezelf op als een ballon”. Quaaack.

86B4D483-CE86-41A4-9885-54163746A52C.png
 
Ik denk dat ik ‘m up naar 750mg/week en dan mast, bold en tren toe voeg. Totaal miss 2-2,5 gram p/w zetten ofzo. Denk dat ik de nakuur dan schrap om geld te besparen, die nolva is toch weer een extra pakkie test hè. Misschien dat ik dan ook wat oxy bij moet bestellen. Iets met “ik blaas mezelf op als een ballon”. Quaaack.

Bekijk bijlage 479308
Not sure if srs xd. Je begint je al goed als een dick te gedragen. Dat was mijn grootste side. :roflol:
 
Not sure if srs xd. Je begint je al goed als een dick te gedragen. Dat was mijn grootste side. :roflol:
Hahaha als je mijn vorige post niet geloofd, dan lieg ik je wel wat anders voor! :roflol:

LM had al twijfels, dus ik knal er denk ik ook meteen een cruise achter en blast hem minimaal door tot ik zo groot ben als het ballonnen-pak.

On a serious note; geen bijwerking hoor, melige dag vandaag, op en top vrolijk CUZZ IT’S MA BIRTHDAY.
 
Nog een slachtoffer van het anabolliesvirus dus :p
 
Hahaha als je mijn vorige post niet geloofd, dan lieg ik je wel wat anders voor! :roflol:

LM had al twijfels, dus ik knal er denk ik ook meteen een cruise achter en blast hem minimaal door tot ik zo groot ben als het ballonnen-pak.

On a serious note; geen bijwerking hoor, melige dag vandaag, op en top vrolijk CUZZ IT’S MA BIRTHDAY.

Zou niet cruisen tbh, gewoon na een week of 10 alles kwa dosis verdubbelen en hgh en insuline toevoegen.
 
En hij zit nog maar op dag. Hoeveel kaarten zou ie pakken? :roflol:
 
Hahaha als je mijn vorige post niet geloofd, dan lieg ik je wel wat anders voor! :roflol:

LM had al twijfels, dus ik knal er denk ik ook meteen een cruise achter en blast hem minimaal door tot ik zo groot ben als het ballonnen-pak.

On a serious note; geen bijwerking hoor, melige dag vandaag, op en top vrolijk CUZZ IT’S MA BIRTHDAY.
Girl, I’m proud. Van harte gefeliciteerd. Birthday gains tellen dubbel dus hop hop naar de gym en spuit erin!
 
Girl, I’m proud. Van harte gefeliciteerd. Birthday gains tellen dubbel dus hop hop naar de gym en spuit erin!
Dankjewel he! Je hebt helemaal gelijk, bijna vergeten. Ik ga straks alles wat ik in huis heb aan anabolen door elkaar mixen tot een heerlijke cocktail en dan zetten op alle mogelijke spots :thumbup: Dat wordt grammen rammen :roflol:
 
Congratz :)
 
Welcome to the dark side :D Ben je al beest of wat?
 
Back
Naar boven