XXL Nutrition

Eerste kuur dboll

Status
Niet open voor verdere reacties.

nick86

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
6%
Hallo,

Ik begin binnenkort aan mijn eerste kuur Dboll only,
wat ik er mee hoop te winnen is 4 tot 5 kilo.

Ik heb een aantal supplementen,

Megagrow
Whey delicious
Essential animo stack
Dextrojuice

heeft iemand mischien tips wanneer ik ze het beste kan innemen? normaal neem ik whey bij het opstaan en de rest stack ik en doe ik voor de training en na de training,

Mvg nick.

Je weet niet eens wanneer je supplementen moet nemen en dan wil je aan de AAS? :rolleyes:

Voor het trainen Whey, tijdens trainen EAS en na het trainen MegaGrow. En skip de dboll tot je er wel verstand van hebt. Nakuur?

En waarom heb je DextroJuice als je al MegaGrow hebt?

De megagrow had ik gekregen, nakuur nolvadex, de dboll weet ik alles al, maar over die supp daar heb ik verschillende andwoorden gekregen, dus wou even zeker weten want verchillende mensen zeggen andere dingen, wou het even van jullie horen.

Waarom heb je 2 accounts?

waarom kiezen mense toch voor d-bol? 1 van de ongezondste AAS op de markt en je raakt opgeblazen en gaat veel verliezen. Ga dan gewoon goed clean bulken zonder de roidz

10 weken 500 test e only lijkt me een betere eerste kuur , als je een korte wilt kan je 4 weken test prop prikken.. tabs is 4 janetten je weet zelf , ik ipod , money g , ringen alleus

10 weken 500 test e only lijkt me een betere eerste kuur , als je een korte wilt kan je 4 weken test prop prikken.. tabs is 4 janetten je weet zelf , ik ipod , money g , ringen alleus

Ja joh goed advies als eerste kuur prop. Lekker veel prikken. Verder rare uitspraken als....tabs is 4 janetten je weet zelf , ik ipod , money g , ringen alleus.
Je lijkt wel een kloon, oh wacht je bent/was er 1.

Hoe ga je de dianabol doseren?

Vette taal ook. Waar is de vertaling??

En dan of 10 weken test op 500, of prop voor 4 weken??
Jij snapt t helemaal!!

6 weken 50mg nakuren nolvadex.

D-brol only steeds af te raden. Heb het er al velen zien doen. Opgeblazen en oerstrerk ON, maar 2-3 weken na hun kuur zie je er niets meer van.

Er was laatst zelfs een kerel die ik serieus niet meer herkende omdat zen gezicht zo bloated was van de dboll. Pas toen zn trainingspartner binnenkwam en ik daarvan ook dacht 'damn, die is verdikt tijdens de vakantie' had ik door wie hij was. Toen viel mijn spreekwoordelijke frank uiteraard. Een praatje gaan maken en wat bleek: 60mg dboll/dag.

Ja met wat blaas ik dan niet op? Wil niet spuiten. Er is verder toch niks meer?

winstrol ofzo? zo had ik het gedaan tenminste..
dboll: van dat opgeblaze gezicht enzo wist ik niet maar de men boobs...

Ja winstrol weet ik, maar dat is niet goed 2 orals door elkaar, maar lekker niet andwoorden als je zo'n onzinnge reactie hebt. Ik heb me er de afgelopen 4 weken elke dag in verdiept dus weet meer als je denkt,

Heb geen zin om te spuite. En 2 orals is niet goed,

Verders is er niks. Enige optie is spuiten

Ja winstrol weet ik, maar dat is niet goed 2 orals door elkaar, maar lekker niet andwoorden als je zo'n onzinnge reactie hebt. Ik heb me er de afgelopen 4 weken elke dag in verdiept dus weet meer als je denkt,Heb geen zin om te spuite. En 2 orals is niet goed,

Verders is er niks. Enige optie is spuiten

6 weken 50mg nakuren nolvadex.

:rolleyes: ja van 4 weken wat lezen weet je ook alles idd...

is te zien met je na kuur... :rolleyes:

tip: meneer guru uithanging als je (hier) net komt kijken is niet echt een strak plan als je eerlijk en goed advies hier wilt krijgen...(zeker met 4 wk LEZEN en zonder kuur ervaring,)

advies: blijf er nog ff af, en 50mg nolva is zwaar overkill,
.

Laatst bewerkt:
is te zien met je na kuur... :rolleyes:

.

ik denk dat hij bedoelt 6 weken dbol aan 50mg per dag en nakuren met nolva.

Aan TS; 4 weken lezen en dan hier komen aankondigen dat je veel weet is lachwekkend. Je moet je veel beter informeren en ipv te lezen je echt wel instuderen en aan ervaren gebruikers vragen naar hun bevindingen en ervaringen. 4 weken lezen is niks kerel; mocht je een examen moeten afleggen over AAS je zou nog geen 10% juist hebben.
Blijf er gewoon nog even af en kijk waar je in je levensstijl nog goede veranderingen kan doorvoeren vooraleer je naar de 'magische' oplossing zoekt.

Nee dankje, ga het zowieso doen, heb goede adviezen gehad van een ervaren persoon, ook van het forum hier. Dus ik ga het zowieso doen. Bedankt voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven