XXL Nutrition

Eerste kuur dboll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dankje, ga het zowieso doen, heb goede adviezen gehad van een ervaren persoon, ook van het forum hier. Dus ik ga het zowieso doen. Bedankt voor je hulp.

lol je bent net lid en weet nu al wie hier ervaren is en wie niet ???

veel succes met je kuur bro, ga je nodig hebben.....

Ja winstrol weet ik, maar dat is niet goed 2 orals door elkaar, maar lekker niet andwoorden als je zo'n onzinnge reactie hebt. Ik heb me er de afgelopen 4 weken elke dag in verdiept dus weet meer als je denkt,

Heb geen zin om te spuite. En 2 orals is niet goed,

Verders is er niks. Enige optie is spuiten

Het is mij advies aan jou. Daar vraag je toch om, advies!
Dus bijdeze nog een keer, lekker van afblijven. Dboll gaat je echt niet brengen wat je wilt. Je leest pas vier weken zeg jezelf, dus ben ik heel benieuwd hoe je voeding en training zijn. Want als die geen 100% in orde zijn is elke kuur zonde.

D-bol only is puur zever man neem dan Anavar ofso en wees niet bang van een prikje van die D-bol ga je niks overhouden hoor en als je voeding niet in orde zit , dikke blaaskopje voor geen k*t :D

Ja winstrol weet ik, maar dat is niet goed 2 orals door elkaar, maar lekker niet andwoorden als je zo'n onzinnge reactie hebt. Ik heb me er de afgelopen 4 weken elke dag in verdiept dus weet meer als je denkt,

Heb geen zin om te spuite. En 2 orals is niet goed,

Verders is er niks. Enige optie is spuiten

onzinnige reactie? ik neem aan dat je niet mijn reactie bedoeld want dat was niet onzinnig maar ik probeerde je juist te helpen..

EN ik bedoel niet 2 door elkaar ik wist niet dat je al bezig was/het al in huis had.(wist btw ook niet dat 2 door elkaar niet verstandig is)

EN als je dat wel op mijn reactie reageerde laat het me dan even weten.

Ja dat weet ik bijna 100 procent zeker ja, want hij is heel actief op het forum en alles.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 18:40 ----------

Mijn voedingsschemais in orde, @bacardi is niet naar jou bedoeld

08;00 1 whey shake+een kom muesli+1 zakje animal pack en 3 caps
omega 3-6-9
09;00 4 br.boterhammen met 100 gram kipfilet
10;00  2 stuks fruit
11;00 vloeibare aminozuren+wat ongezouten noten
12;00 kip/rijst/groenten
14;00 whey shake
16;00 blikje tonijn uitgelekt
18;00 kip/vlees met rijst/pasta en groenten
20;00 post work out shake
22;00 500gram naturel kwark met wat noten

Sorry, maar zo goed vind ik je voeding niet.

Wat is er dan mis mee?

Zoals gevraagd.

De voeding tussen 9 en 12. 2 stuks fruit. Wat voor fruit?
De voedin tussen 12 en 6 een shake en een blikje tonijn. Dat zijn geen maalijden maar tussendoortjes. Het gewicht van de maalijden?
100 gram rijst of meer. Ongekookt of gekookt? Er staat verder niks aan info zodat mensen hier op dit forum geen goed en duidelijk advies kunnen geven.
De ts wilt advies, en als hij die krijgt luisterd die toch niet. Want als hij van zijn voeding het aantal k/e/v uitrekent zal hij zien dat hij gewoon te weinig eet. En dan kan 150 mg dboll pd slikken, een maand na ze kuur is ie weer hetzelfde gewicht als nu.

Voeding is gewoon k*t als je niet begrijpt waarom. moet je niet kurenww

Ik eet gewoon met alles tot ik kei vol zit, is met elke maaltijd, behalve de tussendoortjes dan.
En dat fruit is meestal banaan met een appel ofzo of sinasappel

Pak in de ochtend ook een grote kom brinta,

E 1370 kj
K 325 kcal
V 2,1 grm

Ik eet gewoon met alles tot ik kei vol zit, is met elke maaltijd, behalve de tussendoortjes dan.

E 1370 kj
K 325 kcal
V 2,1 grm

??

Wat stelt dit voor?
Eiwitten en koolhydraten worden uitgedrukt in gram.

Gebruik deze bijgevoegde file eens.

Bijlagen

Heb gewoon overgetypt wat er op het pak staat hoor,

Ja en juist daar uit blijkt dat je dus echt geen idee hebt wat je binnen krijgt op een dag. Succes verder met de zeer tegenvallende resultaten van je knal kuur.

E 1370 kj
K 325 kcal

V 2,1 grm

:roflol:

Ik wil je niet dissen ofzo, maar kuren.. nee leer eerst maar eens het abc van goed naturel trainen.

Nee ben niet eigenwijs gast luister even naar iedereen hier ga je inlezen en kom met een goed schema en goed kuurvoorstel!! Vergeet niet iedereen probeert je te helpen ondanks dat het advieze zijn die jij niet wilt horen doe er iets mee!

Nee ben niet eigenwijs gast luister even naar iedereen hier ga je inlezen en kom met een goed schema en goed kuurvoorstel!! Vergeet niet iedereen probeert je te helpen ondanks dat het advieze zijn die jij niet wilt horen doe er iets mee!

:roflol:

Ik wil je niet dissen ofzo, maar kuren.. nee leer eerst maar eens het abc van goed naturel trainen.

Ja en juist daar uit blijkt dat je dus echt geen idee hebt wat je binnen krijgt op een dag. Succes verder met de zeer tegenvallende resultaten van je knal kuur.

Voeding is gewoon k*t als je niet begrijpt waarom. moet je niet kurenww

Zoals gevraagd.

De voeding tussen 9 en 12. 2 stuks fruit. Wat voor fruit?
De voedin tussen 12 en 6 een shake en een blikje tonijn. Dat zijn geen maalijden maar tussendoortjes. Het gewicht van de maalijden?
100 gram rijst of meer. Ongekookt of gekookt? Er staat verder niks aan info zodat mensen hier op dit forum geen goed en duidelijk advies kunnen geven.
De ts wilt advies, en als hij die krijgt luisterd die toch niet. Want als hij van zijn voeding het aantal k/e/v uitrekent zal hij zien dat hij gewoon te weinig eet. En dan kan 150 mg dboll pd slikken, een maand na ze kuur is ie weer hetzelfde gewicht als nu.

D-bol only is puur zever man neem dan Anavar ofso en wees niet bang van een prikje van die D-bol ga je niks overhouden hoor en als je voeding niet in orde zit , dikke blaaskopje voor geen k*t :D

Het is mij advies aan jou. Daar vraag je toch om, advies!
Dus bijdeze nog een keer, lekker van afblijven. Dboll gaat je echt niet brengen wat je wilt. Je leest pas vier weken zeg jezelf, dus ben ik heel benieuwd hoe je voeding en training zijn. Want als die geen 100% in orde zijn is elke kuur zonde.

Genoeg adviezen gehad lijkt me..
Even samenvatten:
- dbol only is zonde
- je eet niet genoeg
- je weet nog niet genoeg van AS

Niet doen, verkoop de dianabol als je die al hebt, en verbeter je voeding..

Nee bedankt, ga er toch aan beginnen, want het is altijd als iemand iets vraagt erover, dan is het.

TE JONG
NIET ERVAREN
JE WEET ER NIKS VAN
Enz enz

We vragen alleen dingen om er juist meer vanaf te komen weten, maar zodra jullie aas horen uit iemand die jonger is dan 21 dan is het fout eb krijg je vaak nutteloze reacties dat je er beter in moet verdiepen, hoe kan dat als hier niemand je helpt?!

Nee bedankt, ga er toch aan beginnen, want het is altijd als iemand iets vraagt erover, dan is het.

TE JONG
NIET ERVAREN
JE WEET ER NIKS VAN
Enz enz

We vragen alleen dingen om er juist meer vanaf te komen weten, maar zodra jullie aas horen uit iemand die jonger is dan 21 dan is het fout eb krijg je vaak nutteloze reacties dat je er beter in moet verdiepen, hoe kan dat als hier niemand je helpt?!

:duh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven