MuscleMeat

Eerste kuur dboll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Close dit topic maar

Nee bedankt, ga er toch aan beginnen, want het is altijd als iemand iets vraagt erover, dan is het.

TE JONG
NIET ERVAREN
JE WEET ER NIKS VAN
Enz enz

We vragen alleen dingen om er juist meer vanaf te komen weten, maar zodra jullie aas horen uit iemand die jonger is dan 21 dan is het fout eb krijg je vaak nutteloze reacties dat je er beter in moet verdiepen, hoe kan dat als hier niemand je helpt?!
Oh je bent ook nog onder de 21 LOL

Grappig dat je eerst om advies vraagt, en dan het advies dat je van iedereen krijgt in de wind slaat en daar dan ook nog eens over gaat zitten zeuren.. Lekker volwassen..

Maar zie maar .. verneuk je hormonale balans maar eens flink zonder daar na een maand enig positief resultaat aan over te houden..

Nee bedankt, ga er toch aan beginnen, want het is altijd als iemand iets vraagt erover, dan is het.

TE JONG
NIET ERVAREN
JE WEET ER NIKS VAN
Enz enz

We vragen alleen dingen om er juist meer vanaf te komen weten, maar zodra jullie aas horen uit iemand die jonger is dan 21 dan is het fout eb krijg je vaak nutteloze reacties dat je er beter in moet verdiepen, hoe kan dat als hier niemand je helpt?!

ik was te jong, trainde 8 maanden en wist er niet zo heel veel van maar ben hier wel goed geholpen? lezen en luisteren :) is mijn tip. Ik bemoei me er nu nietmeer mee haha

Oh je bent ook nog onder de 21 LOL

Grappig dat je eerst om advies vraagt, en dan het advies dat je van iedereen krijgt in de wind slaat en daar dan ook nog eens over gaat zitten zeuren.. Lekker volwassen..

Maar zie maar .. verneuk je hormonale balans maar eens flink zonder daar na een maand enig positief resultaat aan over te houden..

Duidelijke zaak!

TE JONG
NIET ERVAREN
JE WEET ER NIKS VAN
Enz enz

Je bent gewoon een eigenwijs mongooltje. Mensen op het forum hier zijn nog zo vriendelijk je te behouden voor je stommiteiten, maar zo iemand als jij moeten ze er gewoon maar in laten lopen. Wie niet luister wil moet maar voelen :) !

pannekoek

Het is niet om je negatief te benaderen.
Meer om je te behoeden voor het gebruik van een anabolic-androgen steroids (AAS).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lees dit eens :

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Dianabol

Waarom hier niet een verplichte postcount van bv 100 posts voordat je hier in het aas gedeelte kunt posten.

Scheeld een hoop lui die alleen ff langskomen/registreren om wat te vragen en vervolgens er niks me doen.. en weer weg zijn omdat ze op hun pik getrapt zijn...

.

Haha ik ben niet op me pik getrapt hoor, @katsjoee dan laat me maar lekker voelen, eigen keuze of niet, er word allemaal gedaan alsof je half dood gaat aan aas, maar 1e kuur en goed nakuren en dan kan alsnog lever reiniger dan is het allemaal niet zon probleem hoor,

Als ik 21 was dan had ik veel andere reacties gehad.

@HB89 ik weet wat de gevolgen kunnen zijn.
Laat mij maar eigenwijs mogooltje zijn, mijn keuze staat vast!

Net zoals van meerdere mensen waar jullie kritiek op hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven