XXL Nutrition

eerste kuur, deca van GS

ruudje25

Novice
Waardering
0
Heren,

Ik heb een paar vragen. Ga mijn eerste kuur nemen. Ben 25, Train nu 3 en half jaar. Weeg 93 kilo, ben 1,91 lang, vet% ong 12 %.

Wil een kuur deca nemen van GS. 200mg per week, 8 weken. Nakuren met Clomid, eveneens van GS. Tijdens de kuur deca wil ik royaal in de tribulus gaan zitten. Heb met de tribulus in verleden goede ervaringen gehad.

Weet dat de meesten adviseren een combi te doen met testo of iets anders, maar wil het echt bij deca houden, omdat hij mild is en het mijn eerste kuur wordt. Hoop ong 5 kilo te winnen. Ik ben namelijk bang voor een aantal bijwerkingen en zou graag wat ervaringen horen, te weten:

Hoe zit het met overmatige puistenvorming, bij alleen deca van GS, want ik weet dat ik er redelijk aanleg voor heb?

Hoe zit het met overmatige haargroei, want ook hier heb k al de aanleg voor, met name de schouders en rug?

Zullen zich met deze vrij lage doseringen ook wijzigingen in het libido voordoen en de testikels doen krimpen? Dan zullen er nl problemen ontstaan met de vriendin...??

Hoop op serieuze reacties

Greetzz Ruudje

Terug
Naar boven