AndroidHealthClinic

Eerste kuur, graag advies

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Omdat dit mijn eerste kuur met injectibles wordt heb ik een van de volgende opties in gedachten

W1-10

TestE 500
Primo 200

W13-16

Nolva 20 mg per dag

Waarom de primo? omdat ik niet weet hoe ik zal gaan reageren op de Test 500 wil ik met de primo voorkomen dat er teveel aromatisatie naar oestrogeen gaat optreden zodat ik minder last krijg van de typische oestrogeen bijwerkingen.

Wat vinden jullie hiervan?

Bedankt voor de response:D

Ik vind primo 200 mg te weinig om wat ervan te merken.
Als je sides van de test zult krijgen heb je tijdelijk nolva voor de gyno om het even te bestrijden.

Verder een goed kuur om massa bij te gainen als dat je doelen zijn mits alles goed is.

Je kon evt je kuur verhogen en hcg ernaast gebruiken.

Ik vind primo 200 mg te weinig om wat ervan te merken.
Als je sides van de test zult krijgen heb je tijdelijk nolva voor de gyno om het even te bestrijden.

Verder een goed kuur om massa bij te gainen als dat je doelen zijn mits alles goed is.

Je kon evt je kuur verhogen en hcg ernaast gebruiken.

Mensen praten altijd zo snel om HCG ernaast te gebruiken. imo is dit een redelijk 1ste kuur wat niet te hoog gedoseerd is. Het is niet altijd beter voor je lichaam om hcg ernaast te gebruiken

Mensen praten altijd zo snel om HCG ernaast te gebruiken. imo is dit een redelijk 1ste kuur wat niet te hoog gedoseerd is. Het is niet altijd beter voor je lichaam om hcg ernaast te gebruiken

Boehoe, HCG is dosis-onafhankelijk. Het is wel beter voor je herstel, gast is de 40 gepasseerd en zal dus waarschijnlijk net wat minder snel herstellen dan iemand van 20. Lang met lage test-waardes rondlopen, dat is ook ongezond voor je.

Je blijft alsnog je productie stil leggen voor 10 + weken, 500 iu hcg e3d zal meer goed doen dan kwaad.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt ik wil 2X 250IU HCG erbij gaan zetten W1-12

Bedankt voor de info

Even los ervan dat het zn eerste kuur is, Het is toch niet handig om aan te raden eod te spuiten?

Zo min mogelijk medicatie tijdens een eerste kuur, zo zie ik et. ik raad aan HCG alleen te gebruiken als je ballen krimpen bij een eerste kuur. En mijn ervaring en gesprekken met andere maten.. Bij lichte kurenn krimpel ze meestal niet en is HCG niet nodig. HCG onderdrukt ook je eigen aanmaak, je stelt et alleen mr uit tot je aan je nakuur begint..

Dit is een discussie wat altijd blijft bestaan. Iemand moet zoiets na research voor zichzelf bepalen

Een insuline naald voel je niet eens man, hcg is een must tenzij je in een dip wilt komen of trt wilt doen.

10 weken kuur zal meevallen maar alsnog duurt het nog een tijd voordat het hersteld is

250 mcg eod of 2*500 mcg pw is vlgns mij het protocol voor goede hcg gebruik

Je zet deze kuur toch niet door dus waarom wil je hier überhaupt een antwoord op?

Even los ervan dat het zn eerste kuur is, Het is toch niet handig om aan te raden eod te spuiten?

Zo min mogelijk medicatie tijdens een eerste kuur, zo zie ik et. ik raad aan HCG alleen te gebruiken als je ballen krimpen bij een eerste kuur. En mijn ervaring en gesprekken met andere maten.. Bij lichte kurenn krimpel ze meestal niet en is HCG niet nodig. HCG onderdrukt ook je eigen aanmaak, je stelt et alleen mr uit tot je aan je nakuur begint..

Dit is een discussie wat altijd blijft bestaan. Iemand moet zoiets na research voor zichzelf bepalen

So much bullshit, so little text.

HorusV die echt gaat kuren......eerst zien dan geloven. *zie ik daar een haar vallen*

Omdat dit mijn eerste kuur met injectibles wordt heb ik een van de volgende opties in gedachten

W1-10

TestE 500
Primo 200

W13-16

Nolva 20 mg per dag

Waarom de primo? omdat ik niet weet hoe ik zal gaan reageren op de Test 500 wil ik met de primo voorkomen dat er teveel aromatisatie naar oestrogeen gaat optreden zodat ik minder last krijg van de typische oestrogeen bijwerkingen.

Wat vinden jullie hiervan?

Bedankt voor de response:D
Testosteron, weet je dat wel zeker? Het zet om naar DHT in de scalp, een potenter androgeen. En primo, weet je dat wel zeker? Ook een androgeen en wordt o.a. afgebroken in spierweefsel. Geen finasteride, weet je dat wel zeker? Straks valt je haar uit. 500 mg test ook gelijk, tjongejonge, dat is een heleboel. Dit is een soort recept voor kaalheid.

Waarom is het in dit geval niet beter?

Hoe ga jij een volume reductie van 10% meten? En in hoeverre kun je in dit soort situaties goed de responsitiviteit van de testes aan LH hiermee inschatten? En hoe gaat hCG je aanmaak onderdrukken tijdens een kuur? En welke aanmaak?

Als je on bent is je test aanmaak al onder drukt. Hierdoor krimpen je ballen makkelijker gezegd, je ballen hebben geen functie meer dus worden ze kleiner. Juist dit stukje is belangrijk om te voor komen. Dat he ballen niet klein worden. Als ze op vormaat blijven hoeven ze niet eerst terug te groeien en kunnen ze meteen beginnen met test. Hcg zorgt hiervoor. Waarom is hcg dan een slechte keus?

• Topic Starter Topic Starter
Testosteron, weet je dat wel zeker? Het zet om naar DHT in de scalp, een potenter androgeen. En primo, weet je dat wel zeker? Ook een androgeen en wordt o.a. afgebroken in spierweefsel. Geen finasteride, weet je dat wel zeker? Straks valt je haar uit. 500 mg test ook gelijk, tjongejonge, dat is een heleboel. Dit is een soort recept voor kaalheid.

Waarom is het in dit geval niet beter?

Hoe ga jij een volume reductie van 10% meten? En in hoeverre kun je in dit soort situaties goed de responsitiviteit van de testes aan LH hiermee inschatten? En hoe gaat hCG je aanmaak onderdrukken tijdens een kuur? En welke aanmaak?

Hey GetXXL, ik heb me gemillimeterd en ben toch al kalend en het maakt me helemaal geen ruk meer uit of mijn haren gaan uitvallen door AAS. het gebeurt anders toch een keertje he
Het staat me ook nog veel beter, zo'n kaal geschoren kop:

Wat denk je van het volgende dan?;)

TestE 1500
Primo 1000

Ik zeg, laat je niet opnaaien door hun en doe lekker Test op 500, en neem nolva bij gyno, HCG gebruik ik ook niet (heb het wel liggen, achteraf dom natuurlijk) maar ik heb een paar artikelen gelezen en mijn conclusie daaruit was is dat het puur uitstel van executie is.

Welke artikelen? Url?

Hey GetXXL, ik heb me gemillimeterd en ben toch al kalend en het maakt me helemaal geen ruk meer uit of mijn haren gaan uitvallen door AAS. het gebeurt anders toch een keertje he
Het staat me ook nog veel beter, zo'n kaal geschoren kop:

Wat denk je van het volgende dan?;)

TestE 1500
Primo 1000

:roflol:

maar ik heb een paar artikelen gelezen en mijn conclusie daaruit was is dat het puur uitstel van executie is.

Leuk voor je.

Terug
Naar boven