Fitness Seller

eerste kuur sinds 8jr trainen voor een krachttrainer/kickbokser

ijzersterk

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

ik ben een fanatieke krachttrainer en kickbokser die nu al dik 8jr serieus traint maar op het moment een beetje op een dood spoor zit

nou zit ik echt al bijna meer dan een jaar aan een kuurtje te denken
en nou heb ik wat resurts gedaan bij een zeer bekende AAS leverancier gedaan en ook hier op de site (ben trouwens al een tijdje lid van de site maar ik ga nu verder onder een andere naam want ik kreeg negatieve reacties via me priveleven want ik gebruikte me eigen naam!!)

ik ben een krachtsporter maar wil zeker nog op hoog nivo blijven kickboksen
ik wil er gewoon zo'n 5 tot 8 droge spiermassa bij
hard en droog maar voornamelijk snel en lenig blijven!!!!

STATS:

1.84M
86KG
9%
26jr

bp 110kg 3x
squat 120kg 2x
deadlift 110 1x

ik zat eerst te denken aan een only deca kuurtje maar daar kreeg ik echt veel negatieve reacties over zoals:

-Deca alleen is 100% kans op Deca d*ck + 100% kans op een verwaarloosde kuur.

-Als jij alleen Deca wil gebruiken krijg je een vochtkop en wat dikkere huid van het vocht,
want Deca is hoog-anabool maar 0,0 androgeen. Steroiden moeten een samenspel
zijn van androgene en anabole stoffen anders werkt het ene stofje nog net voor 30%.
En al helemaal als je aan kickboxen doet kun je een Deca kuurtje vergeten.
Deca maakt log en traag, je krijgt last van enorm zwaar ademhalen, hoge
bloeddruk.

-Decakuur aan een vechtsporter geven? Te idioot voor woorden!

-geen krachttoename, geen houdbare massa want je mist de testosteron.

-Blijf met je handen van Deca af want het brengt je geen verbetering als je dat
tenminste wilt.

-Een vechtsporter moet aan de slag met Win/test/Primo of als eerste kuurtje een Primo/testkuurtje.
Daar hou je droge kilo's mee over. Deca brengt je trouwens sowieso gen droge
kilo's maar erg veel vocht.
Een blind paard kan dan zien en horen als jij traint dat je aan de steroiden
zit!

nou heb ik de reacties gezocht op het web over een kuurtje (Win)/test/Primo maar wat ik zie en lees is dat je echt super groot word van zo'n kuurtje en dat is eigenlijk niet de bedoeling!

mijn doel is nog steeds zo'n 5 tot 8 kilo droge spiermassa bij komen en
hard en droog maar voornamelijk snel en lenig blijven!!!!

nou heeft een zeer grote en bekende AAS leverancier mij de volgende kuur aangeboden
maar wat vinden jullie van deze kuur voor een krachttrainer/kickbokser

Een kuurtje injecties (dus Winstrol ook in injectvorm) is dan als volgt:

Week 1-8 Primo 400mg per week
Week 1-8 test enanthate 250mg per week
Week 5-8 Winstrol inject 50mg om de dsg

Nakuren met:

Week 10 Nolvadex 40mg per dag Clomid 50mg per dag
Week 11-13 Nolvadex 20mg per dag en Clomid 50mg per dag

ik denk dat ik toch de Winstrol zou laten afvallen maar wat vinden jullie?

en is er nog verschil in kwaliteit qua merken??

ik hoop dat ik een beetje serieuse reactie kan krijgen van jullie

alles is welkom behalve bullshit!!!

Waarom meteen zo uitgebreidt?
Wat vind je van:

1-10 test e 250 /w (eventueel 500mg)
8-11 winstrol inject 50mg /eod
12-15 nolvadex 20mg /ed

Of gewoon een 10 weeks kuurtje test only zou ook al volstaan.

Ik vind niet dat je meteen je 1e kuurtje moet gaan stacken met 3 middelen.

Verschil in gear is er niet zoveel, tenzij je voor HG gaat en je een fake hebt natuurlijk.

[edit]
en nou heb ik wat resurts gedaan bij een zeer bekende AAS leverancier gedaan en
Ik zou geen research doen bij een "zeer bekende AAS leverancier" maar gewoon zelf bij een onpartijdige bron.
Vaak gaan die jongens voor hun knip ipv jouw gezondheid.

Test met Winstrol zou idd lekker voor jou zijn....

Ik zou het niet eens doen met jouw beweegredenen.
Als jij aangeeft dat jij op hoog niveau wil blijven thaiboksen moet je idd snel blijven. Je bent al niet licht voor je lengte en je hebt ook weinig vet.

Je zal misschien ook in een andere gewichtsklasse komen met jongens van hetzelfde kaliber die van hunzelf zo groot zijn. En die in mijn ogen daardoor ook sneller zullen zijn. Want hoe meer massa hoe trager natuurlijk...

Dus je moet gewoon een prio stellen waar je voorkeur naar uit gaat.
Of sneller of groter. Allebei zal het makkelijk zijn!!

12-15 nolvadex 20mg /ed

QUOTE]

Winstrol zou je ook vanaf 9t/m12 kunnen doen dan is de enanthaat afgelopen en loopt het nog wat beter over inelkaar.

Zou inderdaad voor Test/Winny gaan is beter als met Primo erbij.

week 1-6 test prop 100 mg eod
week 1-6 winny 50 mg eod
(week3-6 eventueel erbij) tren ace 75 eod]

en nakuur natuurlijk, zo gaat mijn volgende kuur ook uitzien ben nog van plan om die tren vanaf week 1 te laten lopen maar zie het nog wel. Met deze als eerste kuur na 8 jaar trainen wordt je zeer explosief bij kickboksen droog en hard en ook nog es kracht en schone spiermassa. Dat is wat je wilde tog

Ik denk dat jij indd beter een kortere kuur kan pakken.. Dan kun je een paar middelen gebruiken waar je ook geen vocht bij opslaat..
Die van mt vind ik prima voor je, zeker omdat je van de test en winny lekker sterk kan worden;)

alleen vraag ik mij af waarom je denkt dat je 5 tot 8 kg droge spiermassa zal aankomen. 2 tot 4 kg droge spiermassa na een kuur overhouden, lijkt mij al veel. voor de rest wel ideale AS voor een vechtsport.

Dit is zijn eerste kuurtje en de meeste beginnen dan niet met korte esthers omdat je ed of eod moet spuiten.

Als ik jou was zou ik het ook bij test/winny houden.

Maar kijk wel uit heb het namelijk zelf ook gehad, als je opvliegerig bent of agressief van jezelf en je pakt test, dat als je bij een kickboxtraining een paar stompen krijgt aardig door het lint kan gaan. Maar dat ligt aan je eigen persoonlijkheid. Het is maar dat je er rekening mee houdt!

• Topic Starter Topic Starter
ik ben idd toch niet van plan om gelijk met mn 1ste kuur te gaan stacken met 3 AS

heeft iemand ervaringen met de volgende kuur en wat was t resultaat?

12-15 nolvadex 20mg /ed

of

week 1-6 test prop 100 mg eod
week 1-6 winny 50 mg eod
week 7-10 nolvadex 20mg/ed

en wat als ik het nou gewoon 6-8 weken aanhoud?
waarom 6-8 weken? of 11-15 weken??

en wat is het resultaat van gewoon een 10 weeks kuurtje test only?
iemand ervaringen?

Als ik jou was zou ik het ook bij test/winny houden.

Maar kijk wel uit heb het namelijk zelf ook gehad, als je opvliegerig bent of agressief van jezelf en je pakt test, dat als je bij een kickboxtraining een paar stompen krijgt aardig door het lint kan gaan. Maar dat ligt aan je eigen persoonlijkheid. Het is maar dat je er rekening mee houdt!

ik ben idd nogal opvliegerig maarja zien we dan wel weer

maar jij hebt ook deze kuur gedaan?

en dan ook met nolvadex nagekuurd?
hoelang hebbie die kuur gedaan dan en met welke hoeveelheden?

wk 1-10 deca 200mg pw
wk 1-10 test e. 250mg pw
wk 12 40mg nolva pd
wk 13-15 20mg nolva pd

8/9 kilo bijgekomen, uit eindelijk 5/6 vastgehouden wel vetpercentage 2% omhoog gegaan, maar dat train je er wel af met kickboxen

Ik zou het niet eens doen met jouw beweegredenen.
Als jij aangeeft dat jij op hoog niveau wil blijven thaiboksen moet je idd snel blijven. Je bent al niet licht voor je lengte en je hebt ook weinig vet.

Je zal misschien ook in een andere gewichtsklasse komen met jongens van hetzelfde kaliber die van hunzelf zo groot zijn. En die in mijn ogen daardoor ook sneller zullen zijn. Want hoe meer massa hoe trager natuurlijk...

Dus je moet gewoon een prio stellen waar je voorkeur naar uit gaat.
Of sneller of groter. Allebei zal het makkelijk zijn!!

en zo is het..
op een punt moet je tevreden zijn als je thai bokser bent..
als bb kun je lekker groot en traag worden maar als thai bokser lijkt me dat niet!

als ik jou was zou ik niet kuren man!
je bent al breed (gezien je stats) en je kan ook is vechten!
geweldig zou ik zeggen..

ik ben idd nogal opvliegerig maarja zien we dan wel weer

maar jij hebt ook deze kuur gedaan?

en dan ook met nolvadex nagekuurd?
hoelang hebbie die kuur gedaan dan en met welke hoeveelheden?

hoe hoog is je niveau waar je op kickbokst? zomaar nieuwsgierig
want je gaat van 86 naar het zwaargewichtcircuit,,,kan best pittig zijn,,,
al zijn er jongens zat op te noemen die het ook redelijk gedaan hebben op een zwaarder gewicht dan dat ze orgineel waren

hoe hoog is je niveau waar je op kickbokst? zomaar nieuwsgierig
want je gaat van 86 naar het zwaargewichtcircuit,,,kan best pittig zijn,,,
al zijn er jongens zat op te noemen die het ook redelijk gedaan hebben op een zwaarder gewicht dan dat ze orgineel waren

nou dat is niet helemaal waar wat je nu zegt

je hebt een bond waar je vanaf 87,5kg in de vrije klasse komt en 1 van 90kg en 1 van 95kg dus dat is echt wel te doen

ik blijf gewoon onder de 90kg tijdens wedstrijden en off season max 93kg:D

Er zijn trouwens trukjes genoeg om de weigh-in te maken, die ook in het bodybuildingwereldje niet onbekend zijn. Sodiumload/deload, hydroxycut, low carbs dieet, dag voor de weigh in niet eten zijn enkele voorbeeldjes die toch wel een 5 kg verschil kunnen maken. De weigh-in is meestal toch niet direct voor de wedstrijd dus je hebt nog ff tijd om alles terug op normale waarde te krijgen

Nog een belangrijke dingetje dat je in het oog moet houden voor vechtsporten is de detectietijd.

Deca is idd lang opspoorbaar in je bloed maar Deca is wel goed voor de gewrichten, winstrol maakt je gewrichten stroef.

Ik denk dat je gewrichten genoeg te verduren krijgen tijdens training/wedstrijden.

Deca is idd lang opspoorbaar in je bloed maar Deca is wel goed voor de gewrichten, winstrol maakt je gewrichten stroef.

Ik denk dat je gewrichten genoeg te verduren krijgen tijdens training/wedstrijden.

het smeersel in de gewrichten komt wel terug, en met genoeg supplementen heb je er zelfs amper last van

Terug
Naar boven