Fatal2die
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo bbers,
Ik ben 22 jaar.
Train nu 3.5 jaar, 3jaar "hardcore" als zeg ik het zelf en ik ben een half jaar wezen backpacken in Oz.
ik denk dat ik in de 3.5 jaar 20kg spier ben aangekomen en 5kg vet.
Ik weeg op dit moment 88kg en ik ben 1.84m.
Mijn voedings schema is een beetje gebaseerd op IIFYM maar niet helemaal.
Ik eet gewoon 4000kcal per dag en ik eet alles zolang ik me 200g protein maar bereik.
Enige sups die ik gebruik zijn eigenlijk alleen Wheyprotein en bbmulti vitamientjes.
Mijn doel is om een Old school bodybuilder te worden, Bob paris best physique immo.
Ik dacht in eerste instantie om te beginnen met een standaart test-e 500mg only kuur.
Maar na wat meningen te gehoord hebben lijkt me dit wel beter.
Sustanon - 350mg om de 5 dagen.
Decadurabolin - 150mg om de 5 dagen.
Winny 50mg/d
Nolva als nakuur ofc
Ik will soieso met een inject beginnen.
Als je het doet doe het dan goed toch.
Ik ga in november door thailand backpacken en probeer daar beetje bijtehouden.
Als ik terug ben nog 3/4 maand alles super serieus op pakken en dan pas met dit kuurtje beginnen.
Ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen over de kuur en of het slim is om dan al te beginnen.
Alvast bedankt!
Ik ben 22 jaar.
Train nu 3.5 jaar, 3jaar "hardcore" als zeg ik het zelf en ik ben een half jaar wezen backpacken in Oz.
ik denk dat ik in de 3.5 jaar 20kg spier ben aangekomen en 5kg vet.
Ik weeg op dit moment 88kg en ik ben 1.84m.
Mijn voedings schema is een beetje gebaseerd op IIFYM maar niet helemaal.
Ik eet gewoon 4000kcal per dag en ik eet alles zolang ik me 200g protein maar bereik.
Enige sups die ik gebruik zijn eigenlijk alleen Wheyprotein en bbmulti vitamientjes.
Mijn doel is om een Old school bodybuilder te worden, Bob paris best physique immo.
Ik dacht in eerste instantie om te beginnen met een standaart test-e 500mg only kuur.
Maar na wat meningen te gehoord hebben lijkt me dit wel beter.
Sustanon - 350mg om de 5 dagen.
Decadurabolin - 150mg om de 5 dagen.
Winny 50mg/d
Nolva als nakuur ofc
Ik will soieso met een inject beginnen.
Als je het doet doe het dan goed toch.
Ik ga in november door thailand backpacken en probeer daar beetje bijtehouden.
Als ik terug ben nog 3/4 maand alles super serieus op pakken en dan pas met dit kuurtje beginnen.
Ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen over de kuur en of het slim is om dan al te beginnen.
Alvast bedankt!