MuscleMeat

Eerste kuur test e only

Heb ik zelf ook iedere x verdwijnd naar een aantal dagen wel

• Topic Starter Topic Starter
duurt toch wel een dag of 4-5 bij mij
benen trainen (squats enz) gaat wel niet goed, of pijnlijk, zelfs op een bankje zitten is k*t:s
mja ff schema aanpassen dan af en toe of gewoon doorbijte he

benen trainen (squats enz) gaat wel niet goed, of pijnlijk, zelfs op een bankje zitten is k*t:s

Het kan inderdaad wel flink in de weg zitten, maar als je even doorbijt valt het allemaal reuze mee vind ik. Train ook gewoon me benen de dag na injectie!

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Het kan inderdaad wel flink in de weg zitten, maar als je even doorbijt valt het allemaal reuze mee vind ik. Train ook gewoon me benen de dag na injectie!
oei mijn reactie kwam vertraagd door haha
idd doorbijten!
ben echt benieuwd na de resultaten, wanneer begon jij zichtbare resultaten te zien?

Ik zag het eigenlijk vrij snel, heb er nou geloof ik iets van 6 weken opzitten en ben +- 7 kg aangekomen

Ik zou je eiwitten minimaal op 3 gram per kilo lichaamsgewicht houden. En idd liever wat meer dan minder. Bovendien zijn AAS icm met eiwitten zeer belangrijk.
ben ik aan doen, ik probeer zowiezo de 200gr aan eiwitten te halen!

ik heb gezien dat je ook een logje hebt, ga ik volgen;)

In mijn dromen dat mijn huisarts mij gaat helpen met mij kuur en injecteren haha.

sportdietisten raden 1,6 eiwit per vetvrije massa aan voor bb doeleinden.
recreatieve bb'ers negeren dit en maken er 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht aan
en sommigen gaan full r*tard en doen er 3 gram eiwit per kg of meer.

OP eet gewoon genoeg eiwitten zoals geadviseerd door wetenschappers.

Hoe verloopt het met je gains nu OP ?

recreatieve bb'ers negeren dit en maken er 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht aan

ik zou toch echt niet het advies van een sportdietist volgen die dat uit een boekje heeft geleerd en 0,0 verstand heeft van wat AAS doet...tijdens een cycle kun je beter teveel eiwit binnen krijgen dan te weinig

ik zou toch echt niet het advies van een sportdietist volgen die dat uit een boekje heeft geleerd en 0,0 verstand heeft van wat AAS doet...tijdens een cycle kun je beter teveel eiwit binnen krijgen dan te weinig

'beter teveel dan te weinig' is precies een dogmatisch mantra geworden dat geen steek houdt.
Wat is nu precies veel en wat is weinig ?
Als sportdietiten 1,7 per vetvrijemassa aanraden, maar OP eet 2 gram per kilo, dan is dat toch veel ?
Moet het volgens u nog hoger ? Cool, toon of leg uit waarom.

In mijn dromen dat mijn huisarts mij gaat helpen met mij kuur en injecteren haha.
haha ja dat snap ik, je kan het altijd vragen, je weet nooit, altijd veiliger he!

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

OP?
ja normaal zou 1.5x je gewicht goed moeten zijn, maar ik heb gemerkt dat ik mijn spiermassa beter behield toen ik op de 2 -2.2(tijdens een cut)

en ja met AAS, dus betere eiwitsynthese kan je beter extra binnenkrijgen,spieren groeien niet uit niets, en als je zo een stimulatie geeft aan je lichaam met test fzo dan zal je ook meer moeten eten gedurende die periode, ale, van wat ga je anders die extra spiermassa opbouwen,ik probeer gewoon logisch te redeneren he, ben er ook maar pas mee begonnen
mja ieder doet wat voor hem werkt;)

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Nee helaas niet... post overigens wel veel in andere logjes!

Heb wel een goed eetschema waar ik me doordeweeks wel voor 100% aan houd, alleen in het weekend wil ik nogal weleens cheaten!
ja soms kan er nog al wat verleiding zijn he!
gewoon in bedwang houden of tenminste beperken;)
ik ben nu ook een "clean bulk" aan doen tijdens mijn kuur
ben benieuw hoe da gaat uitkomen

laat je resultaten weten als je er mee gedaan hebt he;)

OP= original poster = threadstarter = ben jij

Hoe zit het met je krachttoename en gains nu ?

OP= original poster = threadstarter = ben jij

Hoe zit het met je krachttoename en gains nu ?
ow ok, ben nieuw hier dus ken die termen nog niet:)
qua gewicht ben ik nog niet veel bijgekomen zoals je ziet, zal wel nog de hoogte inschieten wrs
mijn voeding heb ik elke dag 100% bijgehouden en mijn macros gehaald dus de resultaten moeten wel komen!
(buiten vorig weekendje)

ik merk wel dat mijn armen precies een beetje opgeblazen zijn, voor de rest kan ik niet echt iets zeggen met "zekerheid"

Qua kracht,die is bijgekomen,niet veel mah er is vooruitgang, want ik train enkel puur op massa, en ik kan meer sets doen als ik wil,merkbare pump, laat het me zo stellen, mijn training van ervoor is gemakkelijker geworden
dus nu legs push pull training, frequentie 2x/week
ook de spierpijn is sneller weg
ik denk met de tijd zal ik mijn training nog zwaarder kunnen maken
soms heb ik wel een gevoel van "ik merk niets'visueel ) " maar ik weet moet geduld hebben;)

'beter teveel dan te weinig' is precies een dogmatisch mantra geworden dat geen steek houdt.
Wat is nu precies veel en wat is weinig ?
Als sportdietiten 1,7 per vetvrijemassa aanraden, maar OP eet 2 gram per kilo, dan is dat toch veel ?
Moet het volgens u nog hoger ? Cool, toon of leg uit waarom.

ik ben zelf dietist in opleiding, deze mensen weten niks van anabole steroïden. De eiwitsynthese is verhoogd wanneer je dit soort producten gebruikt wat betekend dat je lichaam er efficienter mee omgaat en het beter benut. Beter volg je die 1.7g per kg lichaamsgewicht als naturel maar trek je je er geen ruk van aan wanneer je steroïden gebruikt.

Daarbij wordt een teveel aan eiwit omgezet in glucose/energie...dus ook in dat geval, beter teveel dan te weinig, want carbs/fats kunnen niet omgezet worden in eiwitten.

in hoeveel injecties zet je doc. 500 mg?

Kzou dat niet eens durven vragen aan doc!

Kzou dat niet eens durven vragen aan doc!
dokter heeft toch zwijgplicht, de ene doet het en de andere niet, nja, altijd beter dokter zoeken fzo die het wil doen dan ipv zelf maarja...

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Update

deze week ging de training echt niet goed, veel kracht aanspreken en de concentratie was er soms ook niet bij
heb ook hele tijd een verkoudheid dus mijn lichaam zal wel verzwakt zijn
heb wel altijd alles afgewerkt van sets...
21/02 benen getraind, squats waren echt zwakkkk, kon me precies ook niet goed balanceren, echt gek
maarja, zal wel door die lichte ziekte zijn

deze morgend weegschaal 73.0 kg
gewicht blijft langzaam aan stijgen voorlopig
macros zijn 400/200/60

binnen paar dagen deze toch aanpassen naar 420-425

libido blijft stijgen haha, voorlopig nog niet echt sides te merke,
misschien testikels beetje gekrompen, ofwel is dat psychologisch

Terug
Naar boven