Sleep a lot
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
duurt toch wel een dag of 4-5 bij mijHeb ik zelf ook iedere x verdwijnd naar een aantal dagen wel
duurt toch wel een dag of 4-5 bij mij
benen trainen (squats enz) gaat wel niet goed, of pijnlijk, zelfs op een bankje zitten is k*t:s
mja ff schema aanpassen dan af en toe of gewoon doorbijte he
duurt toch wel een dag of 4-5 bij mijHeb ik zelf ook iedere x verdwijnd naar een aantal dagen wel
oei mijn reactie kwam vertraagd door hahaHet kan inderdaad wel flink in de weg zitten, maar als je even doorbijt valt het allemaal reuze mee vind ik. Train ook gewoon me benen de dag na injectie!
hm okIk zag het eigenlijk vrij snel, heb er nou geloof ik iets van 6 weken opzitten en ben +- 7 kg aangekomen
hm ok
heb je logje fzo?kan ik volgen![]()
hoe is je voeding?
ben ik aan doen, ik probeer zowiezo de 200gr aan eiwitten te halen!Ik zou je eiwitten minimaal op 3 gram per kilo lichaamsgewicht houden. En idd liever wat meer dan minder. Bovendien zijn AAS icm met eiwitten zeer belangrijk.

sportdietisten raden 1,6 eiwit per vetvrije massa aan voor bb doeleinden.
recreatieve bb'ers negeren dit en maken er 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht aan
en sommigen gaan full r*tard en doen er 3 gram eiwit per kg of meer.
OP eet gewoon genoeg eiwitten zoals geadviseerd door wetenschappers.
Hoe verloopt het met je gains nu OP ?
ik zou toch echt niet het advies van een sportdietist volgen die dat uit een boekje heeft geleerd en 0,0 verstand heeft van wat AAS doet...tijdens een cycle kun je beter teveel eiwit binnen krijgen dan te weinig
haha ja dat snap ik, je kan het altijd vragen, je weet nooit, altijd veiliger he!In mijn dromen dat mijn huisarts mij gaat helpen met mij kuur en injecteren haha.
OP?sportdietisten raden 1,6 eiwit per vetvrije massa aan voor bb doeleinden.
recreatieve bb'ers negeren dit en maken er 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht aan
en sommigen gaan full r*tard en doen er 3 gram eiwit per kg of meer.
OP eet gewoon genoeg eiwitten zoals geadviseerd door wetenschappers.
Hoe verloopt het met je gains nu OP ?

ja soms kan er nog al wat verleiding zijn he!Nee helaas niet... post overigens wel veel in andere logjes!
Heb wel een goed eetschema waar ik me doordeweeks wel voor 100% aan houd, alleen in het weekend wil ik nogal weleens cheaten!

ow ok, ben nieuw hier dus ken die termen nog nietOP= original poster = threadstarter = ben jij
Hoe zit het met je krachttoename en gains nu ?

'beter teveel dan te weinig' is precies een dogmatisch mantra geworden dat geen steek houdt.
Wat is nu precies veel en wat is weinig ?
Als sportdietiten 1,7 per vetvrijemassa aanraden, maar OP eet 2 gram per kilo, dan is dat toch veel ?
Moet het volgens u nog hoger ? Cool, toon of leg uit waarom.
dokter heeft toch zwijgplicht, de ene doet het en de andere niet, nja, altijd beter dokter zoeken fzo die het wil doen dan ipv zelf maarja...