MuscleMeat

Eerste kuur test e only

• Topic Starter Topic Starter
Update
24/03 8e inject

250mg ipv 500mg
Na 3dagen weer inject van 250mg
Wil dit testen of het me beter bevalt want de voorbije week was een miserabele trainingsweek
En voelde me niet goed en zwak,stijf etc
macros laatste 3dagen niet gehaald

77,4kg (0,5kg erbij,de helft minder gegained dan normaal,duidelijk door die 3dagen macros niet gehaald te hebben plus de slechte trainingen)

Macros nog steeds hetzelfde
Als mijn gewicht niet gaat veranderen ,na een week(of weinig) ,ga ik deze aanpassen

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

Heb ook al van enkele mensen gehoord dat ik ben bijgekomen,of dat ik "dik" ben geworden
Zal dat maar als een compliment en motivatie aannemen haha:)

update

ik heb het bij de laatste inject gehouden, lichaam is te vermoeid, gewrichten last
trainingen lijden er onder, dus 8 weken kuur ...

geëindigd op 77.7kg (6.5kg er bij) benieuwd hoeveel er van gaat overblijven

Jammer dat je ermee stopt. Mss kon je een weekje deloaden en er weer tegenaan gaan ?

ah ok ik snap het;)

en ja ik ben nieuw op deze site, weet ook ni juist hoe en wat waar te plaatsen

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

heb je zelf je inname getest, waarmee ik bedoel, of je het overschot,dat niet opgenomen zou worden aan eiwitten, om gaat zetten in vet, of geen last van gehad vn toename in BF?

Wut??:)

Jammer dat je ermee stopt. Mss kon je een weekje deloaden en er weer tegenaan gaan ?
Zou gaan maar heb last van mijn schouder(vroegere
Blessure ,rotatur cuff enz) ,heb niet eens fatsoenlijk schouders kunnen trainen laatste 3weken...begon het zelfs aan mijn heup te voelen aan 1kant:s
Spieren groeien snel,maar pezen enz kunnen niet volgen...
Ben nu al 10dage na laatste inject,lichaam voelt al lichter,losser,dus zit wel goed

Spijtig ik had zkr 10weken willen doen minstens...mja
Ik ga zien hoeveel ik van ga overhouden..
Wrs zit er toch een volgende kuur in binnen 6-9maanden

Update

19/04 laatste dosis nolva genomen, 1/3 periode van mijn kuur ge-nakuurd
gewicht 75.7 na nakuur, maar ziek gevallen en vandaag 74.5, wrs veel vocht enz verloren

libido is wel aan lage kant nog altijd, en testikels ook nog geen verandering( nog altijd gekrompen)
hoelang duurt het voor je test terug normale levels hebben? en testikels zouden maanden kunnen duren voordat ze terug normale grootte hebben:s?
heb precies beetje last van gyno, ni veel, maar merk het wel, wat kan ik hiervoor nemen??

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

of is het gewoon mss vet van de bulk etc? gaat die eventuele gyno weg als je cut?

zonde dat je ziek was. Wacht nog even 2-3 weken. Libido gaat volgens mij (spreek niet uit ervaring) vanzelf weer goed. Toch nog wel bijna 4KG spiermassa erbij ondanks dat je totaal niet optimaal hebt gegeten of je kuur hebt afgemaakt. Zo kan je het ook zien ;)

zonde dat je ziek was. Wacht nog even 2-3 weken. Libido gaat volgens mij (spreek niet uit ervaring) vanzelf weer goed. Toch nog wel bijna 4KG spiermassa erbij ondanks dat je totaal niet optimaal hebt gegeten of je kuur hebt afgemaakt. Zo kan je het ook zien ;)
ja enkele minpuntjes wel, kuur moeten verkort moeten stoppen,lichte gyno die begon, wat ik nog moet zien te krijgen...
en ja pas ziek weer geweest

voeding was voor de rest perfect hoor, mijn macros hebben goed hun werk zitten doen, 90% van de tijd alles in orde van de voeding, ik had wel zeker 2-3 kilo meer er uit kunnen overhouden als ik die 12 weken had afgemaakt maarja het is nu zo, voor een eerste keer niet slecht

zullen zien binnen enkele weken, binnekort ook een bloedtest opnieuw om te zien hoe mijn waardes zijn, zal deze ook medelen hier

Terug
Naar boven