Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahaha ja zo dus

ik heb hem gewoon uitgelegd wat ik van plan was en wat ik gekocht had
hahahaha ja zo dus
---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------
ik heb hem gewoon uitgelegd wat ik van plan was en wat ik gekocht had
eerst toch bloedtest gedaan
hij was er niet zo op gesteld uiteraard, maar beter dat een doc het doet dan ik zelf(heb ik ook gebruikt als argument)
normaal mag hij het niet duidelijk, maar is om mij een plezier te doen dus

wat is er zo slecht aan die macro's?
400/200/60 wat is hier zo slecht aan?
iets hoog in eiwit voor normaal gesproken maar tijdens kuur is eiwitsynthese hoger
vet iets aan de lage kant zo slecht toch niet of wel? vertel maar![]()
?1600 kcal carbs,
800 kcal eiwit,
540 kcal fat.
Dat is natuurlijk veel en veel te weinig voor tijdens een kuur, of heb ik het nou helemaal verkeerd uitgerekend?

ik heb gewoon een algemene bloedtest gedaan waar je waardes van cholesterol enz kan ziendus hij heeft ook je bloedwaardes getest? werden de kosten vergoed?
moet ik lachen fzo?
Karon geeft een reactie maar zonder te argumenteren, sterk!wat is er zo slecht aan die macro's?
400/200/60 wat is hier zo slecht aan?
iets hoog in eiwit voor normaal gesproken maar tijdens kuur is eiwitsynthese hoger
vet iets aan de lage kant zo slecht toch niet of wel? vertel maar![]()

nee je hebt het juist uitgerekend1600 kcal carbs,
800 kcal eiwit,
540 kcal fat.
Dat is natuurlijk veel en veel te weinig voor tijdens een kuur, of heb ik het nou helemaal verkeerd uitgerekend?

Voila duidelijk genoeg, daar zeg je hetTS is 172cm, 72kg
Jij 184cm, 84kg
Lijkt me niet heel vreemd als je hoger zit in kcal

nee je hebt het juist uitgerekend
je vergelijkt me misschien met jezelf of met iemand anders
iedereen is indiviueel, dus iedereen doet wat voor hem werkt
en wie weet wat de juiste macros zijn voor hem of haar, enkel JEZELF
ik blijf gainen dus macros zullen wel goed zijn hoe ik het hanteer

nogmaals geen argumenten van jou?Wetenschappelijk onderzoek misschien?
Kan niet alles gaan voorkauwen maar aan je macro's is al te zien dat je niet genoeg onderzoek en voorbereiding hebt getroffen.

maakt niet uit welke methode je eigenlijk gebruikt voor je macros te zoeken en je behoefte,dit ga je toch moeten afstemmen hoe je gewicht en vetpercentage etc gaat veranderenIk zou je calorie inname flink verhogen als je doel van deze kuur is om massa aan te zetten. Nu met je 73 kg is je caloriebehoefte volgens Harris-Bennedict 3065 Kcal (6-7 X sport per week). Jij komt met de macro's die jij aangeeft niet eens aan de 3000 Kcal. Ik zou er toch minimaal 500 Kcal bijgooien om wat meer uit je kuur te halen.
(Die 3065 is onderhoud)

Ja inderdaad wat mis gegaan,geef ik toe6 jaar trainen en deze stats waar ging het mis?
hoeveel ben je elk jaar gegained?
dronk je alcohol?(kan ik zien hoe srs je bent?
trainde je elke week? of sloeg je wel is over?
srs vragen