XXL Nutrition

Eerste kuur test e only

hoe heb jij je doctor dan benaderd?

• Topic Starter Topic Starter
hahahaha ja zo dus:p

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

hoe heb jij je doctor dan benaderd?
ik heb hem gewoon uitgelegd wat ik van plan was en wat ik gekocht had
eerst toch bloedtest gedaan
hij was er niet zo op gesteld uiteraard, maar beter dat een doc het doet dan ik zelf(heb ik ook gebruikt als argument)
normaal mag hij het niet duidelijk, maar is om mij een plezier te doen dus

hahahaha ja zo dus:p

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

ik heb hem gewoon uitgelegd wat ik van plan was en wat ik gekocht had
eerst toch bloedtest gedaan
hij was er niet zo op gesteld uiteraard, maar beter dat een doc het doet dan ik zelf(heb ik ook gebruikt als argument)
normaal mag hij het niet duidelijk, maar is om mij een plezier te doen dus

dus hij heeft ook je bloedwaardes getest? werden de kosten vergoed?

wat is er zo slecht aan die macro's?

400/200/60 wat is hier zo slecht aan?
iets hoog in eiwit voor normaal gesproken maar tijdens kuur is eiwitsynthese hoger
vet iets aan de lage kant zo slecht toch niet of wel? vertel maar ???

1600 kcal carbs,
800 kcal eiwit,
540 kcal fat.

Dat is natuurlijk veel en veel te weinig voor tijdens een kuur, of heb ik het nou helemaal verkeerd uitgerekend :P ?

dus hij heeft ook je bloedwaardes getest? werden de kosten vergoed?
ik heb gewoon een algemene bloedtest gedaan waar je waardes van cholesterol enz kan zien
kan er kopie van uploaden fzo
is goed genoeg niet? of had ik specifiek iets moeten laten testen in mijn bloed
en ja het word terug vergoed door de ziekenkas

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

moet ik lachen fzo?

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

wat is er zo slecht aan die macro's?

400/200/60 wat is hier zo slecht aan?
iets hoog in eiwit voor normaal gesproken maar tijdens kuur is eiwitsynthese hoger
vet iets aan de lage kant zo slecht toch niet of wel? vertel maar ???
Karon geeft een reactie maar zonder te argumenteren, sterk!

en nee is helemaal niks slecht aan mijn macros
eiwitten zijn hoog ja, maar is enkel door en tijdens de kuur dat ik deze verhouding heb qua eiwitten
vetten zijn meer als genoeg voor mij, waarom zou je meer nemen, als het enkel voor meer calorieën is dan ben je slecht bezig he;)
is niet op jou bedoelt btw, zeg het gewoon even

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

1600 kcal carbs,
800 kcal eiwit,
540 kcal fat.

Dat is natuurlijk veel en veel te weinig voor tijdens een kuur, of heb ik het nou helemaal verkeerd uitgerekend :P ?
nee je hebt het juist uitgerekend:)
je vergelijkt me misschien met jezelf of met iemand anders
iedereen is indiviueel, dus iedereen doet wat voor hem werkt
en wie weet wat de juiste macros zijn voor hem of haar, enkel JEZELF
ik blijf gainen dus macros zullen wel goed zijn hoe ik het hanteer ;)

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

TS is 172cm, 72kg
Jij 184cm, 84kg
Lijkt me niet heel vreemd als je hoger zit in kcal
Voila duidelijk genoeg, daar zeg je het
84kg van hem of 72 van mij, is wel een serieus verschil he!

calorieën zijn maar een cijfer, verhouding macros is de sleutel, weer daar tegen wil argumenteren weet niet waar hij/zij over spreekt:)

nee je hebt het juist uitgerekend:)
je vergelijkt me misschien met jezelf of met iemand anders
iedereen is indiviueel, dus iedereen doet wat voor hem werkt
en wie weet wat de juiste macros zijn voor hem of haar, enkel JEZELF
ik blijf gainen dus macros zullen wel goed zijn hoe ik het hanteer ;)

Wetenschappelijk onderzoek misschien?:roflol:

Kan niet alles gaan voorkauwen maar aan je macro's is al te zien dat je niet genoeg onderzoek en voorbereiding hebt getroffen.

Wetenschappelijk onderzoek misschien?:roflol:

Kan niet alles gaan voorkauwen maar aan je macro's is al te zien dat je niet genoeg onderzoek en voorbereiding hebt getroffen.
nogmaals geen argumenten van jou?
je hoeft me ook niets voor te kauwen haha, maar gewoon iets zeggen zonder beargumenteren is zwakjes he
ik luister naar iedereen zolang die fatsoenlijk praat en respect en begrip toont voor de ander zijn mening
advies mag altijd, ik geef die ook, en iedereen doet er mee wat die wilt;)
maar gewoon zeggen dat is fout zonder te zeggen wat en hoe, op niks ondersteunt ?

ik heb al veel geleerd, veel gelezen en getest en niet enkel op mezelf
en ik heb nog veel te leren, wees bescheiden, jij weet niet wat ik weet en ik ook niet van jou

leg jij maar eens je wetenschappelijk onderzoek uit of geef een link en dan praten we verder:)
anders doe jij maar wat voor jou werkt en ik voor mij

Update
gewicht vandaag 73.7kg

23/02 4e inject gehad
ik dacht dat het potje op zou zijn, maar ik kan er precies toch nog eens 2ml uithalen, generics flesje geeft me precies gezichtsbedrog :D
heb trouwens weer dezelfde pijn, ik had nochtans het flesje warmgemaakt(een tijdje vastgehouden)
Masseren blijkt ook niet veel te helpen, dan doet het precies direct pijn!
heeft niemand tips om de pijn te verzachten? bv 2mg splitsen over 2 injects(zelfde dag en moment) maar linker bil de helft en rechter de andere helft fzoiets?
die pijn geeft echt wel last tijdens het slapen, en training zeker als ik op een bench moet zitten:s

straks benen trainen, hopelijk beter dan de laatste training

Laatst bewerkt:
Ik zou je calorie inname flink verhogen als je doel van deze kuur is om massa aan te zetten. Nu met je 73 kg is je caloriebehoefte volgens Harris-Bennedict 3065 Kcal (6-7 X sport per week). Jij komt met de macro's die jij aangeeft niet eens aan de 3000 Kcal. Ik zou er toch minimaal 500 Kcal bijgooien om wat meer uit je kuur te halen.

(Die 3065 is onderhoud)

Ik zou je calorie inname flink verhogen als je doel van deze kuur is om massa aan te zetten. Nu met je 73 kg is je caloriebehoefte volgens Harris-Bennedict 3065 Kcal (6-7 X sport per week). Jij komt met de macro's die jij aangeeft niet eens aan de 3000 Kcal. Ik zou er toch minimaal 500 Kcal bijgooien om wat meer uit je kuur te halen.

(Die 3065 is onderhoud)
maakt niet uit welke methode je eigenlijk gebruikt voor je macros te zoeken en je behoefte,dit ga je toch moeten afstemmen hoe je gewicht en vetpercentage etc gaat veranderen
ik heb mijn benodigdheden al laaaaang gevonden, dus het is gewoon een kwestie van aanpassen naargelang ik wil bijkomen of afvallen
maar ik apprecieer je advies, als ik 500 erbij ga doen, ga ik een hoop vet en vocht bijkomen, is niet de bedoeling
ik ga niet meer spieren maken met meer koolhydraten of vetten als je daar die 500 cal wilt mee halen als je dat bedoelt?

momenteel 2960 calorieën
macros vanaf vandaag
400 naar 425
200 naar 220
vetten hou ik 60

zijn 180 calorieën/ dag extra
met de macros van voor gisteren bleef ik ook bijkomen hoor, ben 3weken geleden begonnen aan 71.2
nu 73.7
dat is 2.5kg in 3weken, dus eigenlijk hoef ik niet eens zo fel mijn calorie intake verhogen, ik hoef niet zo veel extra te eten voor bij te komen;)

en ik moet de 4e week nu ingaan dus de grote merkbare gains moeten nog komen
ik denk voorlopig zit ik goed hoor, volg mijn logje en dan zien we allemaal wel hoe het gaat uitdraaien
ben zelf ook heel benieuwd dus ...

Update

02/03 5e inject er in gegaan

er was wel degelijk tekort in het flesje,niet veel ( 0.2ml )
ik heb het flesje warm gehouden in mijn handen en dat heeft toch precies wel geholpen
maar einde van de dag toch weer dezelfde pijn, maarja wen je wel, diegene die nooit last er van hebben, gelukzakken!

gewicht 74.7kg

gisteren een goeie back en biceps training gehad, lichaam staat laatste dagen echt pumped na het traine
ik zie niet echt veel bloat (voorlopig wrs?) met creatine was ik meer opgeblazen en dikke wangetjes
enkel buik is dikker geworden, maar zal aan het meer eten zijn, trainingen gaan ook wat vlotter, zeker na die aanpassing van 2x/week alles trainen, maar voel het toch wel

macros ga ik gewoon aanhouden deze week

heeft iemand een tip om toch nog te "cutten" na de kuur (naturel) ik zie bijna overal het zelfde, dat ik al mijn gewonnen massa zou verliezen, of toch een groot stuk, als ik na week 6 of 8 op onderhoud zou gaan eten, macros laat, en dan geleidelijk aan afbouw na mijn nakuur( enkel koolhydraten en vetten verminder langzaam aan he, en protein hoog houd)
advies tips?

6 jaar trainen en deze stats waar ging het mis?

hoeveel ben je elk jaar gegained?
dronk je alcohol?(kan ik zien hoe srs je bent?
trainde je elke week? of sloeg je wel is over?

srs vragen

6 jaar trainen en deze stats waar ging het mis?

hoeveel ben je elk jaar gegained?
dronk je alcohol?(kan ik zien hoe srs je bent?
trainde je elke week? of sloeg je wel is over?

srs vragen
Ja inderdaad wat mis gegaan,geef ik toe
Mijn voeding was gewoon slecht,als ik moet vergelijken met sinds ik macros enz heb geleerd en hanteer ,dan zat ik precies in starvation modus vaak haha
Nee zo erg ook weer niet,maar bulken enz was in het begin geen sprake van,..
Training was ni optimaal,pas na 2 jaar ,denk ik,met een split begonnen
En voeding nog maar 3jaar geleden,vanaf toen pas fatsoenlijke gains gemaakt en de hoogte in geschoten
Alcohol enz was geen sprake van,het was gewoon echt de voeding die niet voldeed
1x een periode van 2-3maanden niet getraind
En 1x een maand wegens schouderblessure
Heel soms nam ik eens een rustweek(meestal als ik met vakantie ging fzo)

Kennis komt met de jaren e,ik wilde ook liever dat ik dit vroeger wist maarja
Vooruitkijken nu,voorlopig klaag ik niet,gains blijven komen dusja..

niemand tips voor nog een cut er in te krijgen? of opties?
misschien anavar er bijnemen op week 6 of 8 en dan gewoon carbs en vetten zelfde laten en protein wat verhogen
en na nakuur langzaam carbs verminderen en alsook vetten geleidelijk aan

ik ben goede gains aan maken nu en wil niet mijn gewonnen massa verliezen maar ik denk als ik eiwit hoog houd dit moet lukken (denk ik toch alleszins)

iemand ervaring advies tips?

Terug
Naar boven