AndroidHealthClinic

Eerste kuur test e only

• Topic Starter Topic Starter
update

09/03 6e inject

gewicht 75.7kg, gaat goed vooruit,qua kracht langzaam meer
pumps zijn ook beter

als ik in de spiegel kijk zie ik niet echt verschil, week 6 die nu ingaat, ik zou toch al wat fysiek moeten zien?
wel wat "voller" aan de armen te zien, ofwel is het gewoon pshychologisch omdat ik elke dag in de spiegel kijk en geduld moet hebben?

macros nog altijd hetzelfde

misschien vanaf week 7-12 anavar bij nemen (ben nog er over aan nadenken)

Laatst bewerkt:
Van jezelf zie je fysieke veranderingen niet zo gauw, maar deze zijn er wel... Meetlint kan ook altijd helpen.
Ik zit momenteel in week 3 van test E - zie ook nog geen grote fysieke veranderingen maar vriendin merkte wel op dat mijn armen al stuk gegroeid zijn (weet trouwens niet dat ik kuur). In mijn vorig kuurtje net hetzelfde, altijd leuk zo'n opmerkingen

Van jezelf zie je fysieke veranderingen niet zo gauw, maar deze zijn er wel... Meetlint kan ook altijd helpen.
Ik zit momenteel in week 3 van test E - zie ook nog geen grote fysieke veranderingen maar vriendin merkte wel op dat mijn armen al stuk gegroeid zijn (weet trouwens niet dat ik kuur). In mijn vorig kuurtje net hetzelfde, altijd leuk zo'n opmerkingen
nee inderdaad, ik verwacht geen wonderen,maar zou toch wel zichtbaar mooie resultaten moeten geven, zeker als je goed eet
ja ik heb hetzelfde, kameraad zei ook dikkere armen,ik zelf zie me eerder lichtjes opgeblazen dan echt "meer spier"
zal wel in de kop zitten

meetlint gebruik ik soms, zie wel beetje verschil(benen armen) behalve die lastige kuite:'(

ik zit nu toch wel in die periode waar het zou moeten beginne duidelijk worden, afwachten zkr?

Zelfs in de spiegel ga je niks zien. Je kijkt elke dag naar jezelf en zal dus niet snel veranderingen zien. Enige manier is om straks te vergelijken met een foto die je voor het kuren hebt gemaakt. Of inderdaad met de meetlint

je zegt macros nog altijd hetzelfde, ik zou dat toch eens gaan ophogen. Je groeit dus je voeding moet ook bijgehouden worden

je zegt macros nog altijd hetzelfde, ik zou dat toch eens gaan ophogen. Je groeit dus je voeding moet ook bijgehouden worden

Inderdaad wat kidmonster zegt. Sowieso niet na je kuur gelijk gaan cutten, je wilt direct na je kuur zoveel mogelijk gewonnen massa vasthouden. Dat wordt erg moeilijk als je direct onder onderhoud gaat eten.

En waarom denk je er sowieso over om te gaan cutten. Kan me niet voorstellen dat je vetpercentage erg hoog is bij 75 kg op 1.72?

Zelfs in de spiegel ga je niks zien. Je kijkt elke dag naar jezelf en zal dus niet snel veranderingen zien. Enige manier is om straks te vergelijken met een foto die je voor het kuren hebt gemaakt. Of inderdaad met de meetlint
Ja daar heb je wel een punt hm ...
En fotos heb ik ook

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Ik heb mijn protein 15gr gestegen
Koolhydraten en vetten ga ik nog laten deze week
Kijken hoe mijn gewicht nog stijgt en dan zie ik wel
Wil geen onnodig vet bijkomen

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Inderdaad wat kidmonster zegt. Sowieso niet na je kuur gelijk gaan cutten, je wilt direct na je kuur zoveel mogelijk gewonnen massa vasthouden. Dat wordt erg moeilijk als je direct onder onderhoud gaat eten.

En waarom denk je er sowieso over om te gaan cutten. Kan me niet voorstellen dat je vetpercentage erg hoog is bij 75 kg op 1.72?
Ik ga ook niet direct echt cutten,ben er nog niet helemaal uit
Bv protein verhogen en carbs dalen allebei met 25gr fzo ..
Weet het zelf niet goed
Want iik wil inderdaad zoveel mogelijk gewonne massa behoude,maar vetpercentage wel late dale
Moet toch mogelijk zijn als je je eiwitten hoog houdt

Mijn vetpercentage geen idee wat het nu zou zijn,maar als ik koolhydraten ook ga blijven stijgen terwijl ik met hetzelfde als nu ook blijf bijkome (1kilo per week) en energie enz is goed genoeg,wat is het nut dan om die dan te laten stijgen,ik wil toch lean mass bijkomen...
Ale ja ik probeer logisch t denke

En als je gewicht omhoog gaat en je vet/vocht %blijft hetzelfde ben je toch aan het gainen.

ja tuurlijk

dus dan is het toch niet per se noodzakelijk om zo snel weer carbs te uppen of vetten(deze wat ik zowiezo niet zou doen)

nu met test is eiwitsynthese gewoon beter dus die eiwitten zijn van meer belang dat die op punt staan
ale jah, als ik zou blijf omhoog gaan met mijn gewicht (kilo per week) niet veel vocht enz, dan ben ik toch wel goed lean mass aan maken en aan groeien zonder dat mijn vet% aan stijgen is

update

16/03 7e inject

gewicht 76.9kg

en dat na zelfs 2 x macros niet gehaald te hebben deze week, niet veel tekort(een keer 30-35gr eiwit te weinig en carbs weet ik niet juist, een 50 gr fzo+-)

rest van de week niets verandert
buiten die verhoging van 15gr eiwit/dag

heb wel niet zo goeie trainingsweek achter de rug, lichaam voelt echt vermoeid aan
probeer max er uit te halen nu met deze kuur, dus ben doodop meestal

mja no pain no gain

ben echt benieuw of mijn gewicht nog zo gaat blijven stijgen elke week, redelijk mooie gains tot nu toe
een kilo/week, niet veel vocht enz dus...:)

macros laat ik nog altijd

425 (soms 430-435)
eiwit 235
vet 60gr

hoeveel kg is dat nu in totaal en % er af/bij?

hoeveel kg is dat nu in totaal en % er af/bij?
03/02 gestart op 71.2
16/03 76.9

5.7kg na 6weken, net geen kilo/week gemiddeld

vetpercentage was 12% +- 0.5 (volgens die meting 11.6 een maand of 2 ervoor, woog toen wel 1.5-2kg meer)
ik weet is niet helemaal precies, op bijna 2maanden kan veel veranderen, maar ik denk zal niet veel verandert zijn want mijn carbs waren een tijdje terug minder toen ook die periode en al de rest zelfde ...
in de spiegel ga je een % meer of minder niet zien denk ik,dus nogmaals niet helemaal precies
mja voeding is dik in orde 95% van de tijd;)

vet% nog niet gemeten, dus ik weet het niet, kan niet zegge of ik vet ben bijgekomen, wrs wel?
Zou ik dat al eens doen of pas op einde die vetpercentage meting?

update

deze week voel ik me weeral zo zwakjes,als ik aan bepaalde spiergroep moet beginnen, lijkt het alsof die de dag er voor al heeft moeten werken, zin om te trainen is ook minder

sinds vorige week niet eens schouders kunnen doen, teveel last, lichaam helemaal verkrampt, doet pijn aan de pezen en gewrichten:s

en deze week is tot nu toe echt slecht qua training, gewicht blijft bijkomen, maar als ik niet degelijk kan trainen ga ik geen spiermassa kweken he

heb ook beetje pijn boven de tepels, kleine verharding al precies..

iemand ervaring met deze dip of weet wat het zou kunnen zijn en wat ik er aan kan doen?
anders ga ik vroegtijdig moeten stoppen met de kuur

dat van die gyno moet ik eens bekijken, denk wel dat het een begin is er van..je ziet niet iets(denk ik) maar voel wel wat

nakuur ga ik nolvadex gebruiken, moet ik nog andere supps gebruiken dan? want heb daar niets over gevonden
standaard was nolva of clomid(of combinatie ervan)

Bcaa zal je niet helpen tegen je spierkramp ed. Miss iets van amino's, magnesium (?), vit c zal zeker helpen en nog een heel lijst...

Bcaa zal je niet helpen tegen je spierkramp ed. Miss iets van amino's, magnesium (?), vit c zal zeker helpen en nog een heel lijst...
Hm, die spierkramp had ik vorig jaar ook op einde van mijn bulk
schouders borst en rug stonden heel strak, nauwelijks gestretched, dit gaf zware last aan mijn schouders en pezen
heb nu hetzelfde, ik ga terug fatsoenlijk stretchen en die schouders in orde brengen (rotator cuff oef)

ik hoop dat de rest van mijn lichaam wat fitter wil worden ook want continu dat zwakke gevoel is echt k*t
en dat ik weinig tot geen zin heb om te trainen is ook niet normaal

Magnesium heb ik ook al aan gedacht,vit c pak ik soms...
misschien eens multivitaminen nemen?

ik merk ook wel dat dit mentaal begint te werken, demotiverend enz

Terug
Naar boven