Fitness Seller

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Hahaha, ik kuren yeah right..
Ik train sinds mn 18de, maar volgens mij heb jij je voeding en/of training dan niet goed.
Ik ben echt nog imo klein

• Topic Starter Topic Starter
Ik was 1 kilo lichter als jij en 21cm kleiner, het truukje van 1kg/cm, geld wel degelijk voor volwassen mannen

Oké, netjes. Ik geloof je wel, alleen ik ken ook mensen met die stats en fysiek ben ik daar niet mee te vergelijken. Misschien dat dat voor relatief oudere volwassen mannen geldt?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 19:55 ----------

Ey dankje bro!

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 19:55 ----------

Danku!

Het is niet dat ik je niet het beste gun, je hebt alleen meer gebruik van als je langer naturel door traint.

tja er lopen er zat rond die te snel beginnen en met 80-85kg als naar de GH gaan.

Hahaha, ik kuren yeah right..
Ik train sinds mn 18de, maar volgens mij heb jij je voeding en/of training dan niet goed.
Ik ben echt nog imo klein

Ohja ik train vaak met ups en downs wat meestal kwam door blessures en ook wel door drukke studie. Ik gebruik dit niet als excuus, want ben me er echt wel bewust van als ik constant goed getraind zou hebben en constant een schema aan zou houden dat je er dan meer uit haalt. Mja ik heb hier lang over nagedacht en de voor- en nadelen van op een rij gezet, mij zeer goed ingelezen en heb de beslissing gemaakt :)

Maar zeer netjes en mijn complimenten dat je zo'n fysiek hebt in zo'n relatief korte tijd :) Wat is je geheim? :P

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 20:06 ----------

Het is niet dat ik je niet het beste gun, je hebt alleen meer gebruik van als je langer naturel door traint.

tja er lopen er zat rond die te snel beginnen en met 80-85kg als naar de GH gaan.

Nee ik snap je punt heel goed :) Het is alleen wel zo dat ik mij zeer goed heb ingelezen (ja ik zal vast niet alles weten en soms om advies vragen, maar ik bestudeer altijd alles heel goed). Als je later veel kuren wil ga doen of je natuurlijke grenzen wilt verleggen is het misschien vroeg ja, maar dit is niet echt mijn doel. Grofweg gezegd wil ik sneller na mijn natuurlijk limiet komen om een aantal redenen en denk dat ik hier ook qua carrière wel voordelen mee kan hebben (ook één van de redenen dat ik het nu al doe). Zo heb ik nog wel wat dingen die ik heb afgewogen waarom ik het nu al zet en niet zozeer dat ik zo snel mogelijk de beachboy kan uithangen ;)

Wel vreemd altijd bij een hoop mensen die last van pijn na een injectie. Was er zelf bang voor na het zetten van mijn eerste inject. Maar heb nooit ergens last van gehad.

Doe jij ook elke x iets en elke x hetzelfde om die pijn te voorkomen?

Dit klinkt afgezaagd maar er is geen geheim.
Er is alleen goed eten, voldoende rust en hard trainen!

Succes met je kuur, ik volg het!

Dit klinkt afgezaagd maar er is geen geheim.
Er is alleen goed eten, voldoende rust en hard trainen!

Succes met je kuur, ik volg het!

Naja de vraag was misschien ook verkeerd geformuleerd door mij, maar ben wel benieuwd of je vaak van trainingsschema wisselt, het hele jaar door aan de schema's bent of bepaalde voeding neemt. Of gewoon donders goede genen hebt haha.

Maar dankje, ben erg benieuwd wat het mij gaat brengen !

Doe jij ook elke x iets en elke x hetzelfde om die pijn te voorkomen?

Nee. Ik denk dat de spanning van het injecteren er alles mee te maken heeft, en je zo misschien je spier niet voldoende ontspant.

Probeer volgende keer diep adem te halen, en denkbeelding de zuurstof naar je spier te sturen. Doe dit er voor maar ook er na.

Grofweg gezegd wil ik sneller na mijn natuurlijk limiet komen om een aantal redenen en denk dat ik hier ook qua carrière wel voordelen mee kan hebben (ook één van de redenen dat ik het nu al doe).

Je maakt me wel nieuwsgierig. Kan je hier iets meer over vertellen? Welke carrière had je op het oog?

Nee. Ik denk dat de spanning van het injecteren er alles mee te maken heeft, en je zo misschien je spier niet voldoende ontspant.

Probeer volgende keer diep adem te halen, en denkbeelding de zuurstof naar je spier te sturen. Doe dit er voor maar ook er na.

Ik zal er de volgende x aan denken, thx :)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 08:13 ----------

Ik heb nu één nacht gehad, was een beetje een onrustige nacht. Slecht geslapen, zat helemaal niet te malen in mijn hoofd maar had het erg warm (niet eens echt een koorts gevoel ofzo) en kon gewoon niet slapen... Het grappige is ondanks dat ik gister niet stil kon injecteren ik amper last heb van mijn billetjes, voelt aan als een klein blauw plekje en is minder stijf dan gister avond :D Gelukkig heb ik nog vakantie dus ik ga ff verder proberen te slapen!

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 08:19 ----------

Je maakt me wel nieuwsgierig. Kan je hier iets meer over vertellen? Welke carrière had je op het oog?

Nou weet nog niet precies wat, maar ik doe een redelijk hoge commerciële opleiding (zal naam ni zeggen ivm anonimiteit) en denk dat het je carrière wel ten goede komt. Ik weet niet of het aan ons oerinstinct ligt maar mensen hebben nou eenmaal ontzag voor grote mensen en als die ook nog een beetje koppie koppie hebben is het helemaal een goed alles in één pakket. Je moet jezelf tegenwoordig toch zo goed mogelijk onderscheiden als je wat wilt bereiken. En daar komt bij dat je onbewust toch een stuk zekerder bent van jezelf als je groot bent, niet dat ik onzeker ben, verre van, maar het doet toch iets positiefs met je.

Nou weet nog niet precies wat, maar ik doe een redelijk hoge commerciële opleiding (zal naam ni zeggen ivm anonimiteit) en denk dat het je carrière wel ten goede komt. Ik weet niet of het aan ons oerinstinct ligt maar mensen hebben nou eenmaal ontzag voor grote mensen en als die ook nog een beetje koppie koppie hebben is het helemaal een goed alles in één pakket.
Eens

Hoe voel je je verder?

Ik heb te vroeg gejuicht, vanochtend nergens last van (misschien ook wel omdat ik slecht geslapen heb en toen mijn been ook wel eens heb bewogen e.d.) en vandaag is mijn bil erg stijf geworden. Het doet niet echt pijn, alleen als ik erop druk, maar ik loop wel een beetje mank :P Wat ik uiteraard probeer te voorkomen anders wordt de spier nog stijver.. Maar dat lukt niet helemaal haha.

hmm, valt nog mee dan ;). Bij mij is de pijn nu (na 4 dagen) een stuk minder en ik kan nu wél fatsoenlijk lopen. Alleen als ik erop druk is het gevoelig.

hmm, valt nog mee dan ;). Bij mij is de pijn nu (na 4 dagen) een stuk minder en ik kan nu wél fatsoenlijk lopen. Alleen als ik erop druk is het gevoelig.

Vandaag had ik zo goed als geen last meer. Heb dus maar 1 dag een beetje injectie pijn gehad, terwijl ik flink heb lopen roeren in de glutes met mijn bibberende hand door de zenuwen. Ben dus benieuwd als ik zondag de 2e zet met een vaste hand hoeveel last ik dan ga krijgen :P

Hierbij mijn voedingsschema.

Ik laat het voorlopig even zo, even kijken of ik goed zit qua aantallen. Denk eigenlijk dat ik net iets te hoog zit qua calorieën, maar daar kom ik gauw genoeg achter. Opbouwende kritiek is altijd welkom! Wie het bekijkt ziet dat ik veel supplementen gebruik, dit is zo omdat ik er goedkoop aan kan komen en zoals ik eerder vertelde alles uit deze kuur wil halen.

Bijlagen

Gozer,

ik kijk er even heel oppervlakkig naar maar wat mij meteen opvalt:

1. HEEEEEL veel eiwitten (428 gr per dag is echt veel)
2. Je eerste maaltijd is niet echt een maaltijd en dan eet je een half uur later weer een shitload
3. Waarom massgainer? Pak wat meer havermout en je bent er ook
4. Je rijst in gr is gekookte rijst?
5. Het is een lastig te lezen schema met alllll die sups :D
6.Hoeveel Kcal eet je normaal in een bulk?

Waarom neem je om 8 uur weer whey en massgainer ?

1. HEEEEEL veel eiwitten (428 gr per dag is echt veel)
Ja, ik denk het ook idd. Ik heb wel eens eerder 300+ gezeten en dat beviel mij wel goed en dacht dat je met test wel wat extra's kan gebruiken. Zie het meerdere doen, zolang ik genoeg drink moet het wel te doen zijn, maar denk wel dat ik het verlaag :P
2. Je eerste maaltijd is niet echt een maaltijd en dan eet je een half uur later weer een shitload.
Ik doe altijd meteen als ik wakker wordt een halve liter water drinken, voor stofwisseling op gang te brengen en te hydrateren. Bevalt mij super en ik dacht nu ik wat extra eiwitten kan gebruiken maak ik er wel een shake van. Die shitload is mijn ontbijt en bevalt mij overigens ook erg goed, ik snap dat het redelijk veel is, maar ik heb ook altijd erge honger in de ochtend en kan na mijn mening geen kwaad.
3. Waarom massgainer? Pak wat meer havermout en je bent er ook.
Beetje variatie in de Nederlandse keuken..:P En qua voedingsstoffen in m'n lichaam.
4. Je rijst in gr is gekookte rijst?
Ja is idd al gekookte rijst
5. Het is een lastig te lezen schema met alllll die sups :D
Heb er zelf niet zoveel last van, maar excuses:P
6.Hoeveel Kcal eet je normaal in een bulk?
Dat weet ik dus niet omdat ik dus eigenlijk een jaar meer gecut en redelijk clean gebulkt hebt. Ik probeer dus ook even uit wat mij bevalt en nodig heb met test e.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 02:04 ----------

Waarom neem je om 8 uur weer whey en massgainer ?

Omdat dat mijn post workout shake is, normaal deed ik alleen snelle eiwitten na een training en later in de avond langzame, maar in de bulk is het wel handig om nog wat extra koolhydraten na een training binnen te krijgen, of denk ik dan verkeerd?

Net mijn 2e spuit gezet. Ging heel wat sneller dan de vorige keer :D Maar mijn hand trilde toch nog wel redelijk, toch nog een beetje zenuwen, maar voel er nu niks van en hoop dat ik er net zo goed vanaf komt qua injectiepijn als de vorige keer.

Ik heb mij vanochtend gewogen, ik ben nu 95 kilo en mijn vetpercentage zal zo rond 14% liggen. Eind middag ga ik een krachtstation in elkaar zetten die ik goedkoop heb kunnen overkopen en ga dan eens inventariseren wat voor trainingsschema ik daaraan ga koppelen. Ik heb het de komende dagen wat drukker, ik heb een druk schoolrooster op maandag en dinsdag en uiterlijk woensdag zal ik mijn trainingsschema e.d. even posten.

Nog iets wat mij gisteren opviel; Ik ben nu 3 weken aan de vitamine B5 ter preventie van acne e.d. en ik merk echt dat ik nu niks meer heb. Zelfs als ik mij geschoren heb op mijn gezicht of borst en schouders waar ik normaal altijd wel wat pukkels kreeg heb ik nu helemaal geen last meer van! Hoop dat dit zo blijft :D

Aight, spuit 2! De mijne is daarstraks ook gezet en we hadden dit keer de olie wat verwarmd! Na het injecteren ook een kwartier gemasseerd en het lijkt erop dat het minder pijnlijk gaat worden dan vorige keer ;). Maar morgen weet ik het natuurlijk pas echt!

(Dit keer trouwens in linker glutes geprikt. Heb jij op dezelfde plek geinjecteerd of ook gewisseld?)

Terug
Naar boven