- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was 1 kilo lichter als jij en 21cm kleiner, het truukje van 1kg/cm, geld wel degelijk voor volwassen mannen
Hahaha, ik kuren yeah right..
Ik train sinds mn 18de, maar volgens mij heb jij je voeding en/of training dan niet goed.
Ik ben echt nog imo klein

Wat is je geheim? 
Het is niet dat ik je niet het beste gun, je hebt alleen meer gebruik van als je langer naturel door traint.
tja er lopen er zat rond die te snel beginnen en met 80-85kg als naar de GH gaan.
Het is alleen wel zo dat ik mij zeer goed heb ingelezen (ja ik zal vast niet alles weten en soms om advies vragen, maar ik bestudeer altijd alles heel goed). Als je later veel kuren wil ga doen of je natuurlijke grenzen wilt verleggen is het misschien vroeg ja, maar dit is niet echt mijn doel. Grofweg gezegd wil ik sneller na mijn natuurlijk limiet komen om een aantal redenen en denk dat ik hier ook qua carrière wel voordelen mee kan hebben (ook één van de redenen dat ik het nu al doe). Zo heb ik nog wel wat dingen die ik heb afgewogen waarom ik het nu al zet en niet zozeer dat ik zo snel mogelijk de beachboy kan uithangen 
Wel vreemd altijd bij een hoop mensen die last van pijn na een injectie. Was er zelf bang voor na het zetten van mijn eerste inject. Maar heb nooit ergens last van gehad.
Dit klinkt afgezaagd maar er is geen geheim.
Er is alleen goed eten, voldoende rust en hard trainen!
Succes met je kuur, ik volg het!
Doe jij ook elke x iets en elke x hetzelfde om die pijn te voorkomen?
Grofweg gezegd wil ik sneller na mijn natuurlijk limiet komen om een aantal redenen en denk dat ik hier ook qua carrière wel voordelen mee kan hebben (ook één van de redenen dat ik het nu al doe).
Nee. Ik denk dat de spanning van het injecteren er alles mee te maken heeft, en je zo misschien je spier niet voldoende ontspant.
Probeer volgende keer diep adem te halen, en denkbeelding de zuurstof naar je spier te sturen. Doe dit er voor maar ook er na.

Gelukkig heb ik nog vakantie dus ik ga ff verder proberen te slapen!Je maakt me wel nieuwsgierig. Kan je hier iets meer over vertellen? Welke carrière had je op het oog?
EensNou weet nog niet precies wat, maar ik doe een redelijk hoge commerciële opleiding (zal naam ni zeggen ivm anonimiteit) en denk dat het je carrière wel ten goede komt. Ik weet niet of het aan ons oerinstinct ligt maar mensen hebben nou eenmaal ontzag voor grote mensen en als die ook nog een beetje koppie koppie hebben is het helemaal een goed alles in één pakket.
Wat ik uiteraard probeer te voorkomen anders wordt de spier nog stijver.. Maar dat lukt niet helemaal haha.hmm, valt nog mee dan. Bij mij is de pijn nu (na 4 dagen) een stuk minder en ik kan nu wél fatsoenlijk lopen. Alleen als ik erop druk is het gevoelig.

En qua voedingsstoffen in m'n lichaam. 

Maar mijn hand trilde toch nog wel redelijk, toch nog een beetje zenuwen, maar voel er nu niks van en hoop dat ik er net zo goed vanaf komt qua injectiepijn als de vorige keer.
. Maar morgen weet ik het natuurlijk pas echt!