MuscleMeat

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

succes ik kijk ook mee

Zo verklaar ik het ook aan mijn ouders en vrienden haha. Alleen mijn vriendin mag en komt het te weten, omdat het gewoon een middel is wat mensen niet begrijpen en de ballen verstand van hebben. Heb weinig zin aan een stempel op m'n kop :P

Maar bedankt, ik hoop ook dak geen sides krijg en flink ga groeien!:D

Tsja, best dan dat je het hebt verteld aan je vriendin. Want als het zo'n slimme is gaat ze vast niet geloven dat je ballen krimpen van een paar supplementen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Tsja, best dan dat je het hebt verteld aan je vriendin. Want als het zo'n slimme is gaat ze vast niet geloven dat je ballen krimpen van een paar supplementen. :)

Ach scheer je ze gewoon niet en laat je er een bos groeien :D En als ze je daar wil likken zeg je gewoon; nee lieverd, laat dat, ik vind dat degenererend voor de vrouw :rolleyes:

Maar indd het beste is gewoon vertellen :D

FF trainingsupdate:
Dinsdag armen getraind, die heb ik nog nooit zo vol gehad, voelde echt super!
Gisteren eerst ge-mtb'd, ging wel lekker, later die dag rug getraind, voelde ook lekker aan door de pomp. Wou alleen de laatste 2 dagen meer trainen, maar ben ziekjes, desondanks wel getraind en had ik misschien beter niet kunnen doen. Vandaag even een rustdag om mijn weerstand op te krikken.

Ik zou mijn trainingsschema posten maar die komt iets later, eveneens mijn aangepaste voedingsschema want een aantal dingen gaan niet helemaal lukken in de praktijk.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 13:34 ----------

Oh en nog iets; Ik zie er een stukje droger uit in de spiegel en ben 1 kilo aangekomen. Zal voornamelijk vocht zijn lijkt me maar toch.

Ey jongens ik heb toch echt even een vraag. Ik wil best foto's posten, net weer geprobeerd, maar het wil voor geen meter lukken om mijn definitie erop te krijgen. Ik heb gekloot met het licht, zwart/wit foto's,alles. Ik werd bijna depri en dacht dat ik echt geen massa had, totdat ik weer ff normaal in de spiegel keek gelukkig :D :P
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan mijn mobiel, heb het ook geprobeerd met de webcam van m'n laptop, maar kwaliteit is gewoon te slecht om de werkelijkheid te zien.

Dus nu de vraag hoe doen jullie dat?

Betere camera zien te fixen,
iemand de foto laten trekken..

Betere camera zien te fixen,
iemand de foto laten trekken..

Was al bang dat dat de enige oplossing is, maar hoopte toch op een één of andere manier op een magisch antwoord...
Mag eind januari m'n mobiele abo verlengen, probeer ik het dan weer :)

Foto's is altijd goed om in een log te zien :thumbs:. Weet niet of je thuis woont, maar anders pak je toch gewoon even de camera? Ik hou ook wel foto's bij tijdens de kuur, is achteraf altijd leuk om terug te zien :)

Foto's is altijd goed om in een log te zien :thumbs:. Weet niet of je thuis woont, maar anders pak je toch gewoon even de camera? Ik hou ook wel foto's bij tijdens de kuur, is achteraf altijd leuk om terug te zien :)

Ik woon doordeweeks op kamers en morgen middag en 't weekend weer bij m'n ouders. Eens kijken of ze daar nog iets hebben liggen. Anders wordt het dus eind januari, waarschijnlijk met een galaxy note :D

Maar is idd leuk om terug te zien lijkt me, en ik ga dit weekend ook maar eens even de omvangen meten. Wil deze log toch zo goed mogelijk maken en daar horen wel foto's bij vind ik :)

ik ga je volgen, succes

gr

Dankje en welkom :)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 15:57 ----------

Oké weer ff een trainingsupdate:

Ik heb net de training van mijn leven gehad!!! Ik snap niet dat bij sommige de test na 4 weken pas in kickt, ik ben 1,5 week bezig en mijn armen en andere spieren stonden net op springen! Ben blij dat ik geen NO pre workout shake heb genomen:P

Ik heb 1,5 uur getraind, even wat inhalen omdat deze week wat minder ging ivm ziek zijn. En alles ging zooooooo lekker, pakte nu al gewichten die ik normaal nooit zou pakken. Op een gegeven moment had ik wel even last met bankdrukken van teveel pomp in de vleugels (overlap achterkant schouders vleugel, weet ni hoe dat ding heet) ff rekken en wachten en t ging wel weer. Onderarmen snap ik nu ook wat men ermee bedoelt, met armen trainen was dat wel ff lastig die stonden op knallen :D En voor het eerst zag ik echt bij beide armen de aders er duidelijk zitten.

Moest 't ff kwijt haha. Wat een top spul!

Dus even in het kort;
-Ik merk nu al 1 week dat ik echt geiler ben
-Heb sinds 3 dagen, maar vandaag helemaal dat ik echt meer merk tijden een training.
-Merk al wel dat ik minder spierpijn heb, waar ik normaal echt meer last van zou hebben heb ik nu maar de volgende ochtend een beetje last van.

-Ik Heb ondanks de vitamine b5 wel meer puisten
-Ben beetje ziekjes geweest deze week
-Hou wel ietsje meer vocht vast, kan ook nog aan voeding liggen
-En ik slaap beduidend onrustiger en minder lang, waardoor ik overdag toch wel eens een dipje heb op school. Qua training heb ik niet het idee dat het mij beïnvloed, misschien wel afgelopen week m'n weerstand.

Laatst bewerkt:
Dankje en welkom :)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 15:57 ----------

Oké weer ff een trainingsupdate:

Ik heb net de training van mijn leven gehad!!! Ik snap niet dat bij sommige de test na 4 weken pas in kickt, ik ben 1,5 week bezig en mijn armen en andere spieren stonden net op springen! Ben blij dat ik geen NO pre workout shake heb genomen:P

Ik heb 1,5 uur getraind, even wat inhalen omdat deze week wat minder ging ivm ziek zijn. En alles ging zooooooo lekker, pakte nu al gewichten die ik normaal nooit zou pakken. Op een gegeven moment had ik wel even last met bankdrukken van teveel pomp in de vleugels (overlap achterkant schouders vleugel, weet ni hoe dat ding heet) ff rekken en wachten en t ging wel weer. Onderarmen snap ik nu ook wat men ermee bedoelt, met armen trainen was dat wel ff lastig die stonden op knallen :D En voor het eerst zag ik echt bij beide armen de aders er duidelijk zitten.

Moest 't ff kwijt haha. Wat een top spul!

Dus even in het kort;
-Ik merk nu al 1 week dat ik echt geiler ben
-Heb sinds 3 dagen, maar vandaag helemaal dat ik echt meer merk tijden een training.
-Merk al wel dat ik minder spierpijn heb, waar ik normaal echt meer last van zou hebben heb ik nu maar de volgende ochtend een beetje last van.

-Ik Heb ondanks de vitamine b5 wel meer puisten
-Ben beetje ziekjes geweest deze week
-Hou wel ietsje meer vocht vast, kan ook nog aan voeding liggen
-En ik slaap beduidend onrustiger en minder lang, waardoor ik overdag toch wel eens een dipje heb op school. Qua training heb ik niet het idee dat het mij beïnvloed, misschien wel afgelopen week m'n weerstand.

Gaat lekker zo te zien :thumbs:

Hoeveel B5 neem jij per/dag omdat ik er nu ook mee begonnen ben

Gaat lekker zo te zien :thumbs:

Hoeveel B5 neem jij per/dag omdat ik er nu ook mee begonnen ben

Ja gaat cker lekker:P helemaal vandaag... Phoee, niet te beschrijven dat gevoel :D

Ik neem 4 theelepeltjes per dag, soms 5. Dat komt als het goed is op 10 a 12,5 gram neer p/dag. meestal verdeel ik dat over 2 a 3 glaasjes water verspreid over de dag. Maar wat is dat spul ranzig en mixt dat slecht...

Ik zal er de volgende x aan denken, thx :)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 08:13 ----------

Ik heb nu één nacht gehad, was een beetje een onrustige nacht. Slecht geslapen, zat helemaal niet te malen in mijn hoofd maar had het erg warm (niet eens echt een koorts gevoel ofzo) en kon gewoon niet slapen... Het grappige is ondanks dat ik gister niet stil kon injecteren ik amper last heb van mijn billetjes, voelt aan als een klein blauw plekje en is minder stijf dan gister avond :D Gelukkig heb ik nog vakantie dus ik ga ff verder proberen te slapen!

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 08:19 ----------

Nou weet nog niet precies wat, maar ik doe een redelijk hoge commerciële opleiding (zal naam ni zeggen ivm anonimiteit) en denk dat het je carrière wel ten goede komt. Ik weet niet of het aan ons oerinstinct ligt maar mensen hebben nou eenmaal ontzag voor grote mensen en als die ook nog een beetje koppie koppie hebben is het helemaal een goed alles in één pakket. Je moet jezelf tegenwoordig toch zo goed mogelijk onderscheiden als je wat wilt bereiken. En daar komt bij dat je onbewust toch een stuk zekerder bent van jezelf als je groot bent, niet dat ik onzeker ben, verre van, maar het doet toch iets positiefs met je.

Wat is een redelijke hoge commerciële opleiding? Bedoel je Nyenrode? Dat is tegenwoordig toch niet meer zo bijzonder of bedoel je een andere WO studie?

Hoe gaat de kuur verder? Al last van bijwerkingen?

Als je vragen hebt ivm AAS dan kan je altijd bij mij terecht, stuur je maar een privebericht!

Wat is een redelijke hoge commerciële opleiding? Bedoel je Nyenrode? Dat is tegenwoordig toch niet meer zo bijzonder of bedoel je een andere WO studie?

Hoe gaat de kuur verder? Al last van bijwerkingen?
Er zijn meerdere hoge commerciele opleidingen dan nyenrode, maar idd dat is een zeer achterhaalde opleiding. Maar ik wil anoniem blijven dus zal de school niet zeggen;) kuur gaat super, bijwerkingen heb ik in mn vorige post ff vermeld, niks noemenswaardigs. Enige wat ik wel k*t vind is het slechte slapen de dagen na de prik.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 11:07 ----------

Als je vragen hebt ivm AAS dan kan je altijd bij mij terecht, stuur je maar een privebericht!
dankje, zal het onthouden. Maar de meeste vragen zal ik hier stellen, hebben anderen er ook wat aan :)

Ik wou net mijn 3e prik zetten en heb ik "half" gedaan, het ging als volgt: Ik zette de prik, aspireren ging goed en injecteerde, na een beetje voelde ik het prikken terwijl ik normaal nooit wat voelde, weer ff aspireren en ik trok bloed. Ik denk geen zorgen ik probeer het na het ontbijt weer ff. Na het ontbijt eigenlijk het zelfde verhaal; aspireren ging goed, injecteren, weer ff aspireren en trok verdomme weer bloed. Ik heb nu 1ml gespoten, waarvan ook iets in een bloedvat, maar niks ernstigs want ik merk er niks van. En ja ik weet dat het gevaarlijk is daarom doe ik ook zo voorzichtig. Ik moest na een verjaardag dus vnaaf doe ik ff de resterende test erin, ik wou het na 2x bloed trekken niet overhaasten.

Ik wou net mijn 3e prik zetten en heb ik "half" gedaan, het ging als volgt: Ik zette de prik, aspireren ging goed en injecteerde, na een beetje voelde ik het prikken terwijl ik normaal nooit wat voelde, weer ff aspireren en ik trok bloed. Ik denk geen zorgen ik probeer het na het ontbijt weer ff. Na het ontbijt eigenlijk het zelfde verhaal; aspireren ging goed, injecteren, weer ff aspireren en trok verdomme weer bloed. Ik heb nu 1ml gespoten, waarvan ook iets in een bloedvat, maar niks ernstigs want ik merk er niks van. En ja ik weet dat het gevaarlijk is daarom doe ik ook zo voorzichtig. Ik moest na een verjaardag dus vnaaf doe ik ff de resterende test erin, ik wou het na 2x bloed trekken niet overhaasten.

Zet je in je gluteus,zou me verwonderen dat je daar een ader raakt

Terug
Naar boven