corporal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja de vraag was misschien ook verkeerd geformuleerd door mij, maar ben wel benieuwd of je vaak van trainingsschema wisselt, het hele jaar door aan de schema's bent of bepaalde voeding neemt. Of gewoon donders goede genen hebt haha.
Maar dankje, ben erg benieuwd wat het mij gaat brengen !
Aight, spuit 2! De mijne is daarstraks ook gezet en we hadden dit keer de olie wat verwarmd! Na het injecteren ook een kwartier gemasseerd en het lijkt erop dat het minder pijnlijk gaat worden dan vorige keer. Maar morgen weet ik het natuurlijk pas echt!
(Dit keer trouwens in linker glutes geprikt. Heb jij op dezelfde plek geinjecteerd of ook gewisseld?)

Ik maak mn eigen schema's met de westside barbell insteek erin verwerkt. Ook wel eens 5x5 gedaan enzo. Maar er is geen magisch schema, kwestie van je lichaam leren kennen.
Qua voeding eet ik gewoon veel en gezond, zoon 2,3 a 2,6gr eiwit per kg lichaamsgewicht.
Gr

Ze zij gisteren al; Van mij mag je vaker aan dit spul haha. Toch raar dat dit al kan binnen een week, hopelijk merk ik het ook snel in de rest van mijn lichaam 
Nee , geen kuur voor mij..
Schijterig denk ik haha! Die 120 gaat me wel lukken met dit lichaamsvet.
Succes met de kuur trouwens!
Wil het nu alsnog niet vaak doen en relatief veilig, vandaar ook alleen test only en geen orals. Ik heb nu mijn linker bil gezet ipv van de rechter... Helaas gaat het lopen nog steeds lastig alleen het is net wat minder pijnlijk als vorige keer![]()
Ik ben nu bijna 1 week bezig met de kuur en had eigenlijk verwacht dat ik nog niks zou merken. Maar... Ik ben wel zo donders geil en dit is geen placebo effect want ik ben al 2 x 's nachts wakker geworden dat ik plotseling uit het niets geil was en ik heb zeker hardere erecties wat mijn vriendin niet erg vindZe zij gisteren al; Van mij mag je vaker aan dit spul haha. Toch raar dat dit al kan binnen een week, hopelijk merk ik het ook snel in de rest van mijn lichaam
![]()
. Voor jouw nice dat je een vriendin hebt dan, kan je altijd knallen en haar meteen blij maken! M'n borsttraining nèt ging facking nice, winstrol/ test of IETS doet in ieder geval al zn werk
. Kijk nu al uit naar de volgende trainingToch apart dat het zo verschilt per persoon. En misschien is het wel de gear. Mja daar kan je alleen over speculeren. Moet wel zeggen dat ik alsnog geen beentraining na mijn injectiedag ga plannen, dan merk ik toch wel dat het niet helemaal lekker zit.

Hahahaha good shit! Ik merk op het gebied van geilheid een beetje, maar ik heb altijd wel een hoog libido. Voor jouw nice dat je een vriendin hebt dan, kan je altijd knallen en haar meteen blij maken! M'n borsttraining nèt ging facking nice, winstrol/ test of IETS doet in ieder geval al zn werk
. Kijk nu al uit naar de volgende training
Maatje van me heeft er minder last van hoor, dus ligt denk ik toch echt aan mij. Hopelijk gaat wordt het bij de volgende injecties minder want het gaat wel opvallen als ik elke maandag kreupel door de gym loop![]()
Maar ik heb ook altijd al een hoog libido, maar nu is het echt ziek haha. En normaal snap ik dat het placebo kan zijn als je het verwacht oid, maar dat had ik absoluut niet en was er ook helemaal niet mee bezig.
M'n pa zag me ook kreupel lopen en weet dat ik de komende tijd meer ga trainen en eten, zei die; je bent vast aan de anabole (op een sarcastische manier). Ik; klopt, 10 spuiten per dag. Hij; haha, nee ik weet ook wel dat je last heb van je benen training. hahaha 
. Zeker chill dat je vriendin het goedkeurd, vanuit haar oogpunt zal ze tal van redenen hebben waarom ze ertegen zou kunnen zijn. Ik benchte gisteren ongeveer 15 x 60 / 12 x 80 / 8 x 90 / 6 x 95 met stricte vorm, niks te klagen dus
. 3e Oefening was btw incline fly's en hier zat ik bij de 4e set op +/- 6 x 30kg ^^.Nog een klein probleempje btw door de pijn aan mijn linker bil: omdat zitten behoorlijk pijnlijk is zit ik scheef en daardoor belast ik volgens mij mijn onderrug
. Rug is best stijf en knakt af en toe is...Hahaha, die pa van je, hij moest is weten. Zeker chill dat je vriendin het goedkeurd, vanuit haar oogpunt zal ze tal van redenen hebben waarom ze ertegen zou kunnen zijn. Ik benchte gisteren ongeveer 15 x 60 / 12 x 80 / 8 x 90 / 6 x 95 met stricte vorm, niks te klagen dus
. 3e Oefening was btw incline fly's en hier zat ik bij de 4e set op +/- 6 x 30kg ^^.Nog een klein probleempje btw door de pijn aan mijn linker bil: omdat zitten behoorlijk pijnlijk is zit ik scheef en daardoor belast ik volgens mij mijn onderrug
. Rug is best stijf en knakt af en toe is...
Ik heb het probleem 'snachts, ik wordt nu al 2 nachten wakker rond 4 uur en ben dan echt klaar wakker, vorige week had ik dat ook na de injects. Waarom ik wakker wordt weet ik niet en dan lig ik een tijdje te woelen en merk dan dat mijn hele kont en onderrug stijf is waardoor ik nog moeilijker weer in slaap kom.. Erg k*t. Heb jij of heeft iemand anders ook vaak last van slecht slapen met test?
)Heb jij of heeft iemand anders ook vaak last van slecht slapen met test?
(toch maar even deze besteld: http://www.beterhoren.nl/webshop/p/gehoorbescherming/pluggerz_slaap_oordopjes/11054/19153 want slapen is heilig
). M'n maatje zegt trouwens dat hij gewoon perfect slaapt terwijl hij ook ON staatJa ik slaap ook een stuk slechter als normaal, maar het lijkt erop dat ik de slaap ook niet nodig heb ofzo... Normaal slaap ik ongeveer 8/ 8.5 uur per nacht en val ik snachts binnen 1-5 minuten al in slaap. Nu lig ik snachts maar te liggen en duurt het wel een uur voordat ik in slaap val, en vervolgens wordt ik ook nog vroeger wakker!
Mijn bovenbuurman maakt nogal veel lawaai dus ik dacht dat het aan hem lag, maar zelfs toen het stil werd bleef ik wakker(toch maar even deze besteld: http://www.beterhoren.nl/webshop/p/gehoorbescherming/pluggerz_slaap_oordopjes/11054/19153 want slapen is heilig
). M'n maatje zegt trouwens dat hij gewoon perfect slaapt terwijl hij ook ON staat

Ga je zeker volgen man aangezien ik precies het zelfde van plan ben. Alleen het probleem van de vriendin vertellen word niet makkelijk aangezien ze me al te breed vind worden terwijl ik het allemaal wel vind meevallenMaar hoop dat je blijft updaten en veel succes !

Zorg er anders voor dat je droog blijft, scheelt ook weer hahaOke ben benieuwd !Ha leuk weer een volger! Welkom
Ik zal het cker blijven updaten, ook vooral voor mensen als jij omdat ik zelf ook eerst in hetzelfde parket heb gezeten van wel of niet doen e.d. Als je vragen hebt stel ze gerust
Ik zit altijd wel op één lengte met mijn vriendin en het is een slimme meid en heb haar gewoon de voor- en nadelen verteld. Daar komt wel bij dat ik de mazzel heb dat ik van haar nog wel wat groter mag worden
Maar ik ken het probleem want ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad, vaak hebben ze een verkeerd beeld van groter/breder worden. Je wordt niet binnen 1 kuur mr olympiaZorg er anders voor dat je droog blijft, scheelt ook weer haha
ga me even wat verder er allemaal in verdiepen en mocht ik nog vragen heb zal ik je zeker Pm'en thanks ! 
En ik zit ook altijd wel op 1 lijn behalve met dit haha maar ik denk eraan om gewoon een aantal van die potten supplementen te kopen en gewoon niet meer te drinken een tijdje zodat ze mijn toename kan verklaren
Maar veel succes hoop dat je flinke rushes krijgt en weinig sides GL!