Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgen we nog foto's te zien? Ben heel erg benieuwd naar je transformatie..

Goedemorgen schat, ik heb vandaag eens wat anders dan de ochtendkrant voor je klaargelegd
Foto schieten en je kop eraf halen is 5 min werk, volgens mij ben je niet blij met het resultaat.

Foto schieten en je kop eraf halen is 5 min werk, volgens mij ben je niet blij met het resultaat.

In pajnt je kop eraf halen is 1minuut. uploaden op is ook 1minuut. weinig moeite man en je belooft t al weken. fotos zeggen meer dan 1000woorden. we zijn gewoon benieuwd. dus gas!! Let niet op mn typfouten. zit via de mobiel.

Je hebt in deze hele log nog geen één x wat gezegd en dan kom je met dit...
Niet zo'n spuit elf zijn he. Of ik blij ben met het resultaat is irrelevant, ik heb foto's beloofd en die komen
Maar ik kan best relativeren dus kan ook wel je opmerking begrijpen gezien het feit dat vele mensen afhaken na een tijdje. Ik ben plotseling een dikke week op vakantie geweest, vandaar duurt 't wat langer.
5 min werk, mag je me toch vertellen hoe je dat doet want ik moet nog uitvogelen hoe ik 't moet aanpakken haha. En ik ben btw wel blij met het resultaat, als ik ergens niet blij mee moet zijn zijn het de foto's, ik ben blijkbaar slecht in fotograferen.
---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 19:30 ----------
FF een update:
Ik ben momenteel 102 kilo en vet is gelukkig weer iets gedaald, zit nu zo rond 14%.
Nakuur valt mij reuze mee, enige wat ik dus echt merk is meer acne, vooral op m'n rug.
In kracht blijf ik stabiel, wat ik wel echt merk is dat ik veel minder diep kan gaan en echt minder oefeningen moet doen per training, kortom; minder lang trainen en kracht is in het begin het zelfde en bij laatste oefeningen wel beduidend minder.

Jaja, ik weet het. Maar ik poseer niet dagelijks en ik doe dit ook om de vooruitgang te laten zien. Ik moet de foto's ook zelf nemen.
Ik heb weinig zin om nu constant commentaar te krijgen op mijn foto kunsten, wees blij dat ik ze post![]()