AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Krijgen we nog foto's te zien? Ben heel erg benieuwd naar je transformatie..

• Topic Starter Topic Starter
Krijgen we nog foto's te zien? Ben heel erg benieuwd naar je transformatie..

Ja er zijn er al wat genomen, zal komende weken nog wat nemen omdat de meesten niet erg goed zijn gelukt. Kheb alleen de komende weken niet veel tijd om de foto's te bewerken e.d. (erg druk met school en werk) en dit ga ik wel doen om anoniem te blijven. Ze gaan komen, maar nog niet binnen 2 weken.

laat ik idd maar weer es updaten :)

Ben nu 1,5 week bezig met de nakuur en heb het trainen iets geminderd, want ik maak weer kennis met spierpijn haha. Eergisteren kuiten en armen getraind, waar ik normaal geen spierpijn van kreeg tijdens de kuur, nu al 2 dagen last...
Ik had zondag even een dipje, een verergerde zondag dip, maar voelde me echt ff k*t. Mijn vriendin hoorde mijn symptomen en zei dat ze zich ook zo voelde als ze ongesteld was, heb ik dat ook es meegemaakt haha. Maar gelukkig was dat de enige dag, voor de rest voel ik me redelijk normaal, alleen wat futlozer en minder zin in dingen..

Bijwerkingen:
-Iets meer puisten, maar vooral dikkere puisten.
-Veel moe, heb echt meer slaap nodig en mijn conditie lijkt ook erg slecht. Van beetje dumbbells liften raak ik al echt uitgeput.
-Ben nu 102 kilo (dus -1) maar mijn vet is wel gestegen, zit nu op 15%. Ik eet ook nog steeds zoals voor de kuur, maar ik ga denk de calorieën aanpassen en mijn eiwitten wel hoog houden.
-libido is nog steeds goed, heb nog steeds elke dag zin, het enige wat ik merk als ik coïtus heb gehad is dat het dan wat langer duurt dan normaal voor ik weer zin krijg.
-Ik lees hier wel is over verminderde baardgroei... Heb ik cker geen last van. Als ik me in de ochtend scheer heb ik nog steeds om 12 uur alweer een stoppelbaard. En ik scheer mijn lichaam nu weer eens niet (i.v.m. toename acne) en ik heb een aardige bos gekregen, ook wel door het altijd scheren natuurlijk, maar ook op plekken zoals binnenkant arm wat ik normaal nooit had.
-Heb af en toe weer steken in mijn hoofd zoals tijdens mijn kuur, en vandeweek tijdens het trainen leek het wel of er iets in mijn achterhoofd/nek knapte en kon toen echt ff mijn hoofd 5 minuten niet bewegen van de pijn. Mijn nek even gemasseerd en het ging wel weer. Ik weet hoe een spierverkramping of iets voelt en dat was het cker niet, misschien toch iets van een vat ofzo..

Ook heb ik eindelijk geen dikke kop meer, ik hou beduidend minder vocht vast.
Vandeweek heb ik ff een paar dagen vrij, dan ga ik ff wat foto's posten :)

Laatst bewerkt:
Goedemorgen :coffeepc:

:eek: schat?! :gay:

:kiss:
:roflol:

Foto schieten en je kop eraf halen is 5 min werk, volgens mij ben je niet blij met het resultaat.

Foto schieten en je kop eraf halen is 5 min werk, volgens mij ben je niet blij met het resultaat.

Je hebt in deze hele log nog geen één x wat gezegd en dan kom je met dit...
Niet zo'n spuit elf zijn he. Of ik blij ben met het resultaat is irrelevant, ik heb foto's beloofd en die komen;)

Maar ik kan best relativeren dus kan ook wel je opmerking begrijpen gezien het feit dat vele mensen afhaken na een tijdje. Ik ben plotseling een dikke week op vakantie geweest, vandaar duurt 't wat langer.

5 min werk, mag je me toch vertellen hoe je dat doet want ik moet nog uitvogelen hoe ik 't moet aanpakken haha. En ik ben btw wel blij met het resultaat, als ik ergens niet blij mee moet zijn zijn het de foto's, ik ben blijkbaar slecht in fotograferen.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 19:30 ----------

FF een update:

Ik ben momenteel 102 kilo en vet is gelukkig weer iets gedaald, zit nu zo rond 14%.
Nakuur valt mij reuze mee, enige wat ik dus echt merk is meer acne, vooral op m'n rug.
In kracht blijf ik stabiel, wat ik wel echt merk is dat ik veel minder diep kan gaan en echt minder oefeningen moet doen per training, kortom; minder lang trainen en kracht is in het begin het zelfde en bij laatste oefeningen wel beduidend minder.

In pajnt je kop eraf halen is 1minuut. uploaden op is ook 1minuut. weinig moeite man en je belooft t al weken. fotos zeggen meer dan 1000woorden. we zijn gewoon benieuwd. dus gas!! Let niet op mn typfouten. zit via de mobiel.

In pajnt je kop eraf halen is 1minuut. uploaden op is ook 1minuut. weinig moeite man en je belooft t al weken. fotos zeggen meer dan 1000woorden. we zijn gewoon benieuwd. dus gas!! Let niet op mn typfouten. zit via de mobiel.

Oh, kwist niet dat het in paint kon, dacht dat ik eerst photoshop moest downloaden oid. Maak niet dagelijks foto's van mij zelf onherkenbaar...:rolleyes:

Ik ga nu trainen, maar zal ze er vanavond of morgen bewerken in paint en erop gooien :D

Je hebt in deze hele log nog geen één x wat gezegd en dan kom je met dit...
Niet zo'n spuit elf zijn he. Of ik blij ben met het resultaat is irrelevant, ik heb foto's beloofd en die komen;)

Maar ik kan best relativeren dus kan ook wel je opmerking begrijpen gezien het feit dat vele mensen afhaken na een tijdje. Ik ben plotseling een dikke week op vakantie geweest, vandaar duurt 't wat langer.

5 min werk, mag je me toch vertellen hoe je dat doet want ik moet nog uitvogelen hoe ik 't moet aanpakken haha. En ik ben btw wel blij met het resultaat, als ik ergens niet blij mee moet zijn zijn het de foto's, ik ben blijkbaar slecht in fotograferen.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 19:30 ----------

FF een update:

Ik ben momenteel 102 kilo en vet is gelukkig weer iets gedaald, zit nu zo rond 14%.
Nakuur valt mij reuze mee, enige wat ik dus echt merk is meer acne, vooral op m'n rug.
In kracht blijf ik stabiel, wat ik wel echt merk is dat ik veel minder diep kan gaan en echt minder oefeningen moet doen per training, kortom; minder lang trainen en kracht is in het begin het zelfde en bij laatste oefeningen wel beduidend minder.

Heb niets in je log gezegd maar heb je wel tot het einde gevolgd, cool dat je me opmerking kan begrijpen.

Oké de lang verwachte foto's komen eraan, heb er al heel wat bewerkt en ben nog wel ff bezig. Ik zal er alvast wat posten.

Ik heb foto's van voor de kuur, tijdens week 2 (96 kilo oid), week7 (net naar het ziek zijn, van 103 naar 98 gegaan) en foto's van nu. Afmetingen zal ik van 't weekend nog ff doen, want daar ben ik zelf ook wel erg benieuwd naar.

FF vooraf; ik ben er achter gekomen hoe moeilijk poseren is en de juiste belichting vinden, maar je kan opzich wel mooi zien dat ik vooruit ben gegaan. Rug foto's vind ik erg slecht ,maar post ze toch maar.

Ik heb foto's met webcam gemaakt, kon gewoon niet anders... Omdat ik ook op 't knopje moest drukken zijn de poses vaak van één kant aangespannen (bijv rechter vleugel)

Laatst bewerkt:
Borst

Laatst bewerkt:
slechte, slechte foto's tbh :)

Armen

Laatst bewerkt:

Jaja, ik weet het. Maar ik poseer niet dagelijks en ik doe dit ook om de vooruitgang te laten zien. Ik moet de foto's ook zelf nemen.

Ik heb weinig zin om nu constant commentaar te krijgen op mijn foto kunsten, wees blij dat ik ze post :)

jaartje trainen zonder kuur, wtf heb je gedaan?

Jaja, ik weet het. Maar ik poseer niet dagelijks en ik doe dit ook om de vooruitgang te laten zien. Ik moet de foto's ook zelf nemen.

Ik heb weinig zin om nu constant commentaar te krijgen op mijn foto kunsten, wees blij dat ik ze post :)

naja.. ik ben niet heel positief over wat ik nu zie, no offence. maar ....

Terug
Naar boven