MuscleMeat

eerste kuur testosteron e - pijn na injecties

- Je naald een minuutje in heet water leggen zodat de olie dunner wordt
- 29G i.p.v. een harpoen, kan prima met deze dosis
Maak het niet zo spannend joh. Straks krijgt ie nog brandplekken 😂

edit: bij 29G is de naald zo dun dat het voorverwarmen wel handig is. je vial of ampul vooraf in heet water leggen, niet je naald

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • Spuit 1ml per keer
  • Spuit in de zijkant van je glutes, minder zenuwen en adertjes
  • Hou de gevulde spuit 5 minuten onder je oksel zodat de vloeistof op lichaamstemperatuur is
  • Injecteer langzaam en masseer de plek na injectie nog een minuutje stevig na
- Je naald een minuutje in heet water leggen zodat de olie dunner wordt
- 29G i.p.v. een harpoen, kan prima met deze dosis
Dank je voor jullie input ! Ik ga inderdaad 1 ML doen bij de volgende injectie.
Meestal verwarmde ik de spuit met warm water alvorens het te doen, maar misschien niet lang genoeg.
Ik moet wel zeggen dat ik nu iets minder last heb dan de vorige keer.
Maar zelfs dan is 2 dagen dat je bijna niet kan lopen, niet zo plezant. :roflol:
Ik laat weten hoe het ging !

Meestal verwarmde ik de spuit met warm water alvorens het te doen, maar misschien niet lang genoeg.
Maar zelfs dan is 2 dagen dat je bijna niet kan lopen, niet zo plezant. :roflol:
Ga voor glutes, ipv benen, scheelt een hoop.

im-injections.jpg

En let je er op dat je de dop van je vail goed ontsmet voordat je de naald er insteekt. Anders kunnen er bacteriën in de vail komen waardoor je sws pip krijgt.

Bijlagen

• 946ACE7B-5380-444A-B8F4-48CCCDB76487.jpeg
    946ACE7B-5380-444A-B8F4-48CCCDB76487.jpeg
    78,2 KB · Weergaven: 209
Warm water zal niet veel doen, kokend water uit de boiler bedoel ik dus.
Ik zet zelf altijd 2x/wk met 29G in quads en nooit last tenzij ik een zenuw raak.
Kan natuurlijk ook wat gevoelig zijn voor de olie.

Ik zet zelf altijd 2x/wk met 29G in quads en nooit last tenzij ik een zenuw raak.
Waarom zou je de naald in kokend water leggen ?
om de liquid te verdunnen voor dunne naald van 29G, leg je de ampule of je vial in heet water, niet de naald of spuit om hygiënische redenen. ampule kun je ook in je hand verwarmen, maar met 25G naald of dikker is dat niet nodig.

Lichaamstemperatuur is warm genoeg, gewoon ff onder de oksel ipv niet steriel water😅

Update : Vandaag voor de eerste keer in 2 weken fatoenselijk benen kunnen trainen.
Het voelt wel alsof mijn spieren uit mijn benen gaan barsten.
Benieuwd hoe dat morgen gaat voelen, misschien loop ik alsnog mank :roflol:

Ik heb hier ook last van, pas begonnen ook. Eergisteren geprikt zonder pijn.. gisteren nergens geen last van en vanmorgen toen ik opstond kon ik haast niet lopen. na het warm fietsen op fitness weer een stuk prettiger en nu weer bijna pijnvrij.. 2 weken geleden 4/5 dagen behoorlijk heftig last gehad. Laatste prik ging het beste, deze heb ik savonds voor het slapen gezet na een warme douche. spul in de spuit wat opgewarmt. Tis beetje balen en benen trainen een beetje plannen. (Ik wil trouwens liefst ook niet in mn bil prikken, is gewoon onhandig en in je been kun je gewoon rustig zitten, heb je 2 handen makkelijk vrij) en pip in bil lijkt me ook niet echt handig trouwens😅
Succes nog!

Ik heb hier ook last van, pas begonnen ook. Eergisteren geprikt zonder pijn.. gisteren nergens geen last van en vanmorgen toen ik opstond kon ik haast niet lopen. na het warm fietsen op fitness weer een stuk prettiger en nu weer bijna pijnvrij.. 2 weken geleden 4/5 dagen behoorlijk heftig last gehad. Laatste prik ging het beste, deze heb ik savonds voor het slapen gezet na een warme douche. spul in de spuit wat opgewarmt. Tis beetje balen en benen trainen een beetje plannen. (Ik wil trouwens liefst ook niet in mn bil prikken, is gewoon onhandig en in je been kun je gewoon rustig zitten, heb je 2 handen makkelijk vrij) en pip in bil lijkt me ook niet echt handig trouwens😅
Succes nog!
Thx!
Wat is je dosis per prik?

3ml.. 2mlprimo en 1ml test

Vermeld nou eens het aantal mg per ml. Hier hebben we helemaal niks aan.

Van mij? Primo 100mg/ml en test 250mg/ml
Dus 200mg primo en 250mg test-e.

Vanaf nu wordt alles gelogd per week.

Heb deze prik iets anders aangepakt. Heb de spuit onder mijn oksel gehouden voor 5 min en voor het prikken een heet bad genomen.
Dosis is 1 ml ipv 2 ml, en ipv de naald er " in te gooien " heb ik deze keer rustig de huid doorprikt en langzaam de naald laten zakken.
Geen enkele zenuw geraakt. Even transpireren en geen bloed.
Heel langzaam gespoten en de plaats stevig na gemasseerd voor een aantal minuten.

Morgen update ivm pip op deze manier.

Zou best kunnen dat je niet lekker op de olie reageert ik zweer bij alleen maar gear dat grape seed oil bevat. Overigens is in de benen zetten geen pretje vind ik, beter 2e kwadraat bil bovenaan voel je helemaal niks van met 2,5x0,6

Bijlagen

Ventroglute met een slin pin dit is dan echt non existent.

Terug
Naar boven