MuscleMeat

Eerste kuur: Testosteron Enanthaat op 600MG per week

• Topic Starter Topic Starter
Even een update:

M'n gewicht is nu 96 kilo met nog 6 weken te gaan. Qua kracht gaat het iets omhoog maar niet schrikbarend. Daar train ik per slot van rekening ook niet voor :). Heb gedurende elke training wel een enorme pomp (beter dan voorheen).

Vandaag Borst/Hams volgens MI40:

Pre-exhaust:
Staand cable flye 3x15 10, 15, 20
15 graden DB press 4x8 26, 22, 18, 16
Bench press 4x8 70, 65, 60, 55
Incline cable flye 20, 17.5, 15, 15 SS Dips 16, 12, 10, 8

SL DL 4x8 85, 85, 75, 65
Leg Curl 4x8 60, 50, 40, 40

Ik volg! Bijna even lang en bijna zelfde krachtstats en bijna zelfde kuur, enige verschil is dat jou startgewicht al een stuk hoger was!

Moet zeggen dat die verhalen over jongens van 24 en 29 die doodgaan door hartaanvallen nou niet echt motiverend werken voor mij dan, integendeel, wordt er zelfs een beetje bang van, als onbekende van hun, maar wel als AAS gebruiker

Maar hopelijk kan je lekker door knallen en werkt het voor jou wel motiverend omdat je hem ook kende!

Ik volg! Bijna even lang en bijna zelfde krachtstats en bijna zelfde kuur, enige verschil is dat jou startgewicht al een stuk hoger was!

Moet zeggen dat die verhalen over jongens van 24 en 29 die doodgaan door hartaanvallen nou niet echt motiverend werken voor mij dan, integendeel, wordt er zelfs een beetje bang van, als onbekende van hun, maar wel als AAS gebruiker

Maar hopelijk kan je lekker door knallen en werkt het voor jou wel motiverend omdat je hem ook kende!

Die jongens die doodgaan door hartaanvallen (waarbij de kans groot is dat dit door AAS komt) gebruiken wel iéts meer dan 500/ 600 mg test only :rolleyes:

(en langere tijd)

Ja dat zal ook ongetwijfeld zo zijn maar alsnog, je weet van begin af aan dat het gevaarlijk spul is wat we in ons lichaam spuiten en dat je ook met 500 mg fatale afloop kan krijgen. (Weliswaar een stuk kleinere kans maar de kans is zeker aanwezig)

Ik denk dat je het ook wel een beetje in perspectief moet zien. Natuurlijk is het slecht, maar dat is alcohol en drugs ook. En dat nemen mensen ook op regelmatige basis tot zich. Ik denk dat zo lang je verantwoordelijk met AAS omgaat de kans op fatale afloop ook klein is.

Maar goed, als je kuurt weet je wat de eventuele risico's zijn.

Ja oké dat is zo. Maar als jij 2 jaar lang elke week een paar biertjes drinkt in het weekend, of als jij elk half jaar een kuur doet, ga je van het kuren in de meeste gevallen meer last krijgen. En dan bedoel ik vooral de side effects zoals haaruitval etc.
K zeg maar niks over een leuter die het niet meer doet want daar heb ik ook wel is last van gehad met flink wat alcohol op !

Zit jij trouwens ook aan de AAS dan? Volg nog geen vrouwelijke leden maar vindt het eigenlijk best interresant om ook wat vrouwelijke leden te volgen!

Waarom dan met jouw gewicht zo vroeg beginnen met kuren dan? 80 kilo?

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Achja het is een keuze om AAS te gebruiken......het enige dat ik heb is de hele dag moeheid :P

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Hoe ga je verantwoordelijk met AAS om? :P

Ja oké dat is zo. Maar als jij 2 jaar lang elke week een paar biertjes drinkt in het weekend, of als jij elk half jaar een kuur doet, ga je van het kuren in de meeste gevallen meer last krijgen. En dan bedoel ik vooral de side effects zoals haaruitval etc.
K zeg maar niks over een leuter die het niet meer doet want daar heb ik ook wel is last van gehad met flink wat alcohol op !

Zit jij trouwens ook aan de AAS dan? Volg nog geen vrouwelijke leden maar vindt het eigenlijk best interresant om ook wat vrouwelijke leden te volgen!

Nee, zou voor mij ook vrij onzinnig zijn lijkt me. Behalve dat ik daar geen interesse in heb heb ik ook niet bepaald de stats die het kuren logisch maakt. Maar volgens mij zijn er in het vrouwengedeelte van de AAS sectie wel wat vrouwen te volgen.

Waarom dan met jouw gewicht zo vroeg beginnen met kuren dan? 80 kilo?

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Achja het is een keuze om AAS te gebruiken......het enige dat ik heb is de hele dag moeheid :P

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Hoe ga je verantwoordelijk met AAS om? :P

Haha tja, zoals je ook verantwoordelijk met drugs en alcohol omgaat? Je kunt als een losgeslagen malloot alles spuiten was los en vast zit of je goed inlezen en het binnen de perken houden. Maakt het niet gelijk gezond, maar een stuk beter dan maar wat aankloten lijkt me.

Na een lange tijd weer een update: Weeg nu 98.3 kilo en m'n vet% is 12 dus die blijft gelijk. Ik heb mn voeding wel echt moeten verhogen naar 4800 kcal. Is behoorlijk wat om naar binnen te werken, maar ik voel dat m'n lichaam geen genoegen neemt met 4000 :P ! Tot nog toe kom ik 1 kilo per week aan. Heb wel in een dip gezeten deze week qua voeding. Nu weer volgas knallen :D. Net mn achtste inject gehad, maar man er kwam best wat bloed mee toen ik de naald er uit haalde. Heb netjes geaspireerd dus heel ernstig zal het niet zijn :)

Update??

Ben nu 102 kilo..... Wel echt ontzettende moe en lui man :(

Wanneer ben je klaar met je kuur? :)

Nog 1,5 week, hoop nog 1 kilo te pakken haha....:P

Nog 1,5 week, hoop nog 1 kilo te pakken haha....:P

Benieuwd naar foto's man! Ik ga zelf ook in Mei beginnen met 500 mg, ongeveer zelfde stats. Erg benieuwd en keep it up!

Edit;
hoe heb jij de hcg spuitjes klaargemaakt? van te voren of alles in een vial gedaan en elke keer opnemen? En hoe is je coïtusdrive nu na zoveel weken nu je zo moe en lui ben?

Laatst bewerkt:
Sexdrive is perfect, maar dat was die al. Ik droom wel echt veel s'nachts. Zeker m'n laatste weken waren eigenlijk de beste :) Qua kracht en gains waren week 7 tot en met 11 echt stunning :D! HCG heb ik in slinnaaldjes op getrokken en de koelkast in gedaan. Prima, ballen krimpen helemaal niet, alleen zijn ze iets zachter.

Sexdrive is perfect, maar dat was die al. Ik droom wel echt veel s'nachts. Zeker m'n laatste weken waren eigenlijk de beste :) Qua kracht en gains waren week 7 tot en met 11 echt stunning :D! HCG heb ik in slinnaaldjes op getrokken en de koelkast in gedaan. Prima, ballen krimpen helemaal niet, alleen zijn ze iets zachter.

Waar blijft de nieuwe update? :)

Zit nu net in mn nakuur, weeg nu 101,5 :) dus dat is niet mis....hoop stiekem toch wel 100 over te kunnen houden, maar we gaan het zien. Heb de laatste weken van mn kuur ontzettend in kracht gewonnen. Vet is nagenoeg hetzelfde gebleven alleen oog ik nu al droger dan twee weken terug.

Zit nu net in mn nakuur, weeg nu 101,5 :) dus dat is niet mis....hoop stiekem toch wel 100 over te kunnen houden, maar we gaan het zien. Heb de laatste weken van mn kuur ontzettend in kracht gewonnen. Vet is nagenoeg hetzelfde gebleven alleen oog ik nu al droger dan twee weken terug.

Top man. Hoeveel is kracht toegenomen in legpress/benchpress/latpulldown (als je die doet)? En wat is je sets/reps-range?

Rond eind Mei ga ik ook test knallen, heb er zin innn :D

Laatst bewerkt:
Kracht boeit me niet zo.....ben wel flink toegenomen in kracht, maar vind de TUT en houding veel belangrijker. Zo spreek ik toch meer vezels aan! Maar dit is persoonlijk hoor.

Zit nu in mn nakuur en gaat prima.....Weeg nu 101! Ik zal nu 1 keer in de week updaten :)

En?

Terug
Naar boven