XXL Nutrition

Eerste kuur: Testosteron Enanthaat op 600MG per week

Ik hanteer 40 seconden rust, dus heb dat nog niet heel erg. Hou mn rusttijd ook bij. Is heerlijk voor een nog betere pomp :P! Ben nu 96 kilo.....wel wat bloated. Hoe is het bij jou? Je armen al goed aan hetgroeien :D ?

Nice! Lekker bezig, ja dat bloated had ik ook man. Is nu door de tren gelukkig wel weg. Gaat lekker! Zit op 91 en een stuk droger, armen zitten tegen de 40 aan dus zit langzaamaan wel groei in :P

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij een nieuwe update: ben nu 96 kilo, dus dat is +3 a 4 kilo. Vandaag een ontzettend goede borst/hamstrings training gehad. Heb besloten quads en hams toch te scheiden zoals bricks al aangaf....is veel fijner.

Ik merk weinig sides, behalve dan mn ontzettend hoge libido, die had ik al zeker, maar dit? :P :P

Lekker bezig JeePee! Gaat hard met de gains!

En dat libido, je bent nu toch vrijgezel dus wat is het probleem? :p

Mooi kuurtje, ik volg!

mooi kuurtje! meer resultaat door de 100mg meer?

Heb tot nog toe elke keer koorts gehad, twee a drie dagen na me inject. Iemand enig idee waar dat mee te maken heeft? Heb me goed ingelezen en zie ook wel Testfluw voorbij komen, maar dit is me enigszins ontgaan....

wellicht een (allergische/immunologische) reactie op iets in het spul dat jij spuit en niet tegen kunt

Heb het alleen de nacht na de avond van mijn injectie. Weet niet hoe erg het is, maar ik nam het voor lief!

Ik heb ook een zware allergische reactie op AAS. Ik krijg allemaal opgezette spieren enzow:(

5de :D ging goed, nu +4 kilo maar verwacht de komende weken het meeste. Het gekke is dat ik nu gewoon uitkijk om te prikken hehe :p

haha junkie in the making :rolleyes:

Mooi man ben benieuwd hoeveel je gaat gainen komende weken.
Hoeveel kcal zit je boven je onderhoud?
En ben je die 4 kilo geleidelijk aangekomen of is het bepaalde weken een stuk sneller gegaan?

haha junkie in the making :rolleyes:

Mooi man ben benieuwd hoeveel je gaat gainen komende weken.
Hoeveel kcal zit je boven je onderhoud?
En ben je die 4 kilo geleidelijk aangekomen of is het bepaalde weken een stuk sneller gegaan?

Nee eigenlijk gewoon 1 kilo gemiddeld per week :P! Ik eet nu 4200 kcal per dag dus dat is +500. Haha ja I guess I will be a junkie :D

Terug
Naar boven