XXL Nutrition

Eerste kuur: Testosteron Enanthaat op 600MG per week

Kracht boeit me niet zo.....ben wel flink toegenomen in kracht, maar vind de TUT en houding veel belangrijker. Zo spreek ik toch meer vezels aan! Maar dit is persoonlijk hoor.

Zit nu in mn nakuur en gaat prima.....Weeg nu 101! Ik zal nu 1 keer in de week updaten :)

Wanneer krijgen we de before en after foto te zien? :)

• Topic Starter Topic Starter
Zal is ff wat foto's schieten :) Mn rug is stuk wijder geworden zeg...

foto's komen ?

After, ergens in het begin staat before.

IMG-20140519-WA0020.jpg

Update jeepee :D

Welke weken had je de meeste gains?

Laatst bewerkt:
Nooit geen 11 %, maar iig leuk te lezen dat het goed bevallen is!

hoeveel heb je nu exact vastgehouden of anders gezegd.. ben je veel afgevallen sinds je laatste spuit?

Ben nu 101.2 kilo.....dus tot op heden weinig tot niets ingeleverd. Iemand enig idee hoe dat kan? De meeste gains had ik vanaf week 2 tot week 8!

Je bent een natuurtalent:p

Vet zal wel iets opgelopen zijn ja, maar zeker niet boven de 12%. Ik vreet nog wel evenveel als tijdens m'n kuur dus ben benieuwd hoe dat gaat. Tot op heden goed in ieder geval. :)

Vet zal wel iets opgelopen zijn ja, maar zeker niet boven de 12%. Ik vreet nog wel evenveel als tijdens m'n kuur dus ben benieuwd hoe dat gaat. Tot op heden goed in ieder geval. :)
En...nog hetzelfde kunnen blijven je gewicht en kracht?.l p.s. mooie log trouwens.

Volgens mij zit je wel boven de 11-12% hoor.

Heb toch echt een vierpuntsmeting gedaan en die kwam uit op 12%. Cant help it, maar ben er blij mee. M'n gewicht is nu stabiel op 102 en mn kracht is wel wat achteruit gegaan op oefeningen waar kracht viel te winnen. Borst is iets minder kracht but who cares :)

Terug
Naar boven