- Waardering
- 778
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Erik,
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik op je kuurdagboek reageer. Ik ken verder niemand die dezelfde eerste kuur doet als ik. .
Feel free om je ervaringen hier neer te zetten. Ben alleen maar blij van jou te kunnen lezen hoe jij het aanpakt in ook je eerste kuur. Bovendien schrijf je duidelijk.
Wat je over Aromasin schrijft; precies zo had ik het ook het idee, die Aromasin kan ik altijd een paar dagen pakken als ik last krijg. Voorlopig gaat het prima zonder. Ik had het oorspronkelijke kuuridee van 250 test 200 tren, daar zit ik inmiddels dubbel overheen. No way dat ik op korte termijn durf op te hogen. Ik begin nu ook te merken dat het werkt, en idd ook van die kleine schijven om op te hogen ipv massieve krachtwinsten. Wat ik wel merk nu is de werking van oestrogeen op herstelen op op je gewrichten. Dat is sneller, niks knakt meer en nergens voel ik een peesaanhechting terwijl ik dat eerst in mijn elleboog nogal had. Ik houd nog nauwelijks vocht vast trouwens. Een teken dat het wel werkt btw is de puisten die ik begin te krijgen. Lijk wel weer een ****ing puber zo!
Die zwavelzeep doet het vooralsnog uitstekend tegen de vette huid maar houd niet langer al de puisten weg. Ben wel benieuwd wat jij anders doet als gewichtheffer want neem aan dat je dat bedoelt met meer sportspecifiek?
Ik volg trouwens nog deze twee logs van mensen die een eerste kuur test-tren nemen maar de updates zijn vrij miniem zeker die op body resource:
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-resultaten/38996-prazocs-log-15.html
[Link niet meer beschikbaar]

? ben wel benieuwd want eetschema's van kuurders zijn eigenlijk voor mij best zeldzaam(A)

hopelijk de moeite waard.