MuscleMeat

Eerste kuur Tren E Test E Winny

• Topic Starter Topic Starter
Erik,

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik op je kuurdagboek reageer. Ik ken verder niemand die dezelfde eerste kuur doet als ik. .

Feel free om je ervaringen hier neer te zetten. Ben alleen maar blij van jou te kunnen lezen hoe jij het aanpakt in ook je eerste kuur. Bovendien schrijf je duidelijk.;) Wat je over Aromasin schrijft; precies zo had ik het ook het idee, die Aromasin kan ik altijd een paar dagen pakken als ik last krijg. Voorlopig gaat het prima zonder. Ik had het oorspronkelijke kuuridee van 250 test 200 tren, daar zit ik inmiddels dubbel overheen. No way dat ik op korte termijn durf op te hogen.

Ik begin nu ook te merken dat het werkt, en idd ook van die kleine schijven om op te hogen ipv massieve krachtwinsten. Wat ik wel merk nu is de werking van oestrogeen op herstelen op op je gewrichten. Dat is sneller, niks knakt meer en nergens voel ik een peesaanhechting terwijl ik dat eerst in mijn elleboog nogal had. Ik houd nog nauwelijks vocht vast trouwens. Een teken dat het wel werkt btw is de puisten die ik begin te krijgen. Lijk wel weer een ****ing puber zo! :D Die zwavelzeep doet het vooralsnog uitstekend tegen de vette huid maar houd niet langer al de puisten weg.

Ben wel benieuwd wat jij anders doet als gewichtheffer want neem aan dat je dat bedoelt met meer sportspecifiek?

Ik volg trouwens nog deze twee logs van mensen die een eerste kuur test-tren nemen maar de updates zijn vrij miniem zeker die op body resource:
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-resultaten/38996-prazocs-log-15.html
[Link niet meer beschikbaar]

En?
Merk je nog verschil sinds je gestopt bent met aro?
En hoe bevallen de nieuwe naalden?

Nieuwe (zwarte naalden) bevallen beter. Komt nog makkelijk zat uit de spuit en het scheelt echt in pijn de volgende dag. Voor mij nooit meer groen, dat is te dik.

Verder bevalt mijn 4d schema heel lekker. Merk echt dat mijn lichaam extra prikkels krijgt van die ene spiergroep helemaal op trainen in een dag. Dit had ik eerder moeten beseffen dat ik wat lang al deed met een fullbody schema met weinig afwisseling.

Ik begin ook duidelijker spierbundels te zien. Wordt duidelijk droger zo droog zelfs met toch weinig massa aanzet dat ik de 25mcg T3 er ook uitgegooid heb. Weegschaal was stuk in de sportschool. Ik doe ondertussen ook nog meer mijn best veel te eten, eet al 1000kcal meer denk ik dan 2 weken terug maar dat is relatief veel in de periode voor 7.00 en na 16.00, daartussen eet ik wat weinig gezien het heen en weer geren op mijn werk. Volgende keer ga ik me wegen.

Werkt de kuur nu wel of niet? Minder dan ik gedacht had, dat is zeker. Sides, iets jeuk en gevoeligere tepels maar ik kan me dat ook wijsmaken. Stelt niet veel voor.

misschien is het wat om een weightgainer (dan wel een goede) op te drinken gewoon tijdens je werktijd?
en wat is eigenlijk jou eetschema:P? ben wel benieuwd want eetschema's van kuurders zijn eigenlijk voor mij best zeldzaam(A)

misschien is het wat om een weightgainer (dan wel een goede) op te drinken gewoon tijdens je werktijd?
en wat is eigenlijk jou eetschema:P? ben wel benieuwd want eetschema's van kuurders zijn eigenlijk voor mij best zeldzaam(A)
daar ben ik ook wel benieuwd na ja

hey erik,

op hoeveel mg zit je nu?
ik zit zelf nu op 500mg test e/400mg tren e met een kickstart van 100mg test prop ..
Ben nu 2.5 week bezig dus 3e inject is gezet.
Ben in totaal 4kg bijgekomen nu en 4cm minder tailleomtrek.. Denk dat dit alleen de prop is want bij mn vorige kuur test/deca begon die pas eind week 4 in te kicken.
Kracht begint ook al aardig toe te nemen .. Dumbbell rows van 6x40kg naar 8x46kg.. En bicepcurls 3x50kg+ez-stang als 4e set..

Enige sides tot nu toe zijn heel af en toe licht gevoelige tepels (pak wel elke dag 200mg vit. B6 om prolactine laag te houden), meer zweten en warmteaanvallen, en hele realistische dromen dat ik s'ochtends echt ff moet nadenken of ik het nou echt heb meegemaakt of niet. Slaap ook heel onrustig en wordt een paar keer per nacht wakker..

Ik volg je log, kunnen we onze ervaringen delen en anders pm maar..

Groetjes.

Trouwens als je een goeie weightgainer zoekt moet je eens, rice & proteine proberen van bodylab.
daar zitten koolhydraten in van zilvervliesrijst. proef je ook gewoon die fijngemalen rijst. de laatste slok is net of je een hap zand in je mond hebt.
Maar liever dat dan koolhydraten uit suikers zoals 9 van de 10 weightgainers..

of je gooit gewoon brinta bij je whey.

Mijn weightgainer die ik ook meeneem naar mijn werk is van die gemalen havermout en die meng ik met whey en los op in halfvolle chocomelk.

Ik ben nu vrij en en heb vanochtend een grote pan pasta gekookt en nu 2x pasta tonijn gehad, straks een keer pasta kip.

Een echt eetschema heb ik niet, whey in de ochtend en iets van brood met gebakken ei of pannekoeken 9.30 ontbijt op mijn werk. 12.30 en 14.00 weightgainer. Half liter chocomelk met whey voor de training en daarna eten wat de pot schaft. Iets van een stuk vlees of tonijn rond 19.00 en een bak kwark met nootjes voor ik ga slapen.

Mijn punt is 24 uur werken, 16 uur stage, 8 uur school en de weken hiervoor heb ik 2x zoveel gedraaid als nu met mijn opdrachten. Ik heb terwijl ik eigenlijk moet studeren net weer 2 uur geslapen. Als ik van te voren geweten had dat ik het zo druk zou krijgen had ik nooit dit tijdstip gekozen voor mijn eerste kuur.

Aankomende maandag een toets, de maandag daarop en daarna vakantie. Naast leren en werken probeer ik zoveel mogelijk tijd voor trainen, eten en slapen vrij te maken. Vooral dat laatste ook want slaap gebrek staat mijn groei denk ik in de weg. Heb overigens geen enkele last van nachtzweten, of dromen ik voel mijn kussen en ben weg. Wat vrij opvallend is want ik ben een hele slechte slaper en gebruik melatonine meestal het hele jaar door.

Ik zit trouwens ook op 400mg tren en 500mg test per week en zet 2x per week een ml van elk.

En iets anders, ik had de HCG gewoon in de diepvries gestopt gemengd met vitamine B12. Dat deed zijn werk de eerste weken prima maar heb deze keer het idee dat het minder werkt. Ik ga het toch niet redden met 5000IU HCG, de volgende maak ik met bac water die ik inmiddels ook heb.

Ga zo benen trainen, vanavond of morgen een update hierover. Hoop dat het gvd een keer echt inknald nu!!

Laatst bewerkt:
je kunt het jezelf makkelijker maken door al je eten in 1x klaar te maken...s'ochtends een uurrtje eerder uit bed, alles klaarmaken voor de hele dag, dan heb je de rest van de dag tijd om bezig te zijn met je overige verplichtingen.

5000IU HCG, 500 bedoel je, of heb je het over het totaal voor 10 injects ?

5000IU HCG, 500 bedoel je, of heb je het over het totaal voor 10 injects ?

10 injects van 500 bedoel ik ja. Ik nam het vanaf week 1 en kuur is langer dan 10 weken, zit dus aan een tweede vial vast. Neen ik help mijn Ledwig cellen niet om zeep door ze in een keer 5000IU te voeren:D

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

je kunt het jezelf makkelijker maken door al je eten in 1x klaar te maken...s'ochtends een uurrtje eerder uit bed, alles klaarmaken voor de hele dag, dan heb je de rest van de dag tijd om bezig te zijn met je overige verplichtingen.

Waarom heb ik dit niet zelf bedacht. Ik ga het gewoon eens doen voor morgen. Vanavond al alles klaarzetten. Thnx:)

Laatst bewerkt:
Update: 87.3 dat is ruim twee kilo in een week en ik kon bijvoorbeeld een benchpress 10 reps met een gewicht waar ik eerst 6 reps mee kon. Ik kon nog niet veel zwaarder maar ik had al voor mijn kuur het plan eerst richting 10 reps op oefeningen te gaan en er daarna pas gewicht op te gooien.

Heerlijk benen getraind: benchpress sumo deadlift leg extensions leg curls kuiten en buikspieren :) Eindelijk gaat het ergens over. Geen aromasin en T3 preventief pakken is wat ik ervan geleerd heb.

hey erik

mooi dat het nu beter gaat. zo zie je maar, hoeveel research je ook doet, praktijk toch het belangrijkste is!
succes ermee en nu moet het wel knallen worden

ziet er goed uit kerel !

hey erik

mooi dat het nu beter gaat. zo zie je maar, hoeveel research je ook doet, praktijk toch het belangrijkste is!
succes ermee en nu moet het wel knallen worden

Wel jammer dat je het leert tijdens je kuur terwijl je het graag die eerste kuur gelijk al allemaal goed doet. Heb in elk geval geleerd dat ik vooralsnog niet gevoelig ben voor een gyno. Zelfs de B6 vergeet ik regelmatig. Niks meer qua preventie van een gyno en nergens last van. :cool:

Verder heb ik deze week echt hard getraind, benen borst en rug echt tot ik niks meer kon, veel gewicht, veel sets en veel herhalingen en veel oefeningen per training. Heel veel sterker ben ik niet maar kan veel meer trainen. Herstel duurt vrij lang maar dat is logisch gezien de intensiteit en duur van mijn trainingen nu. Veel pomp ook tijdens de training.

Alleen gisteren in mijn enkel gestoken door een steekbeest, geen idee wat voor. Maar zodanig dat mijn enkel 2x z dik is en ik niet lopen kan. Zit de hele dag in natte zwachtels hopelijk helpt dat.

En sides tenslotte: GEEN kamer was gisten 29 graden, ja zweet je beetje maar niet overdreven. Goede nachtrust.

en kwa gaings?alweer wat gegroeit?foto's?

Klinkt goed!

Maar inderdaad, hoe zit het verder met de gains?

ja, gains Erik??? hopelijk de moeite waard.

ja, gains Erik??? hopelijk de moeite waard.

Ik weeg me altijd in de sportschool en gisteren kon ik dus niet staan of lopen op die been waar ik een steekbeest had en een mega dikke enkel. Vandaag ging het weer iets beter en kon ik me wel wegen.

van 87.3 naar 88.0 in een ruime week, gewoon een gestaag maar toch redelijk tempo. Wel erg opvallend dat ik in pure kracht niet zoveel meer kan. Ik weet nog met epi dat ik een week 80 kilo deed met een bepaalde oefening en 2 weken later 120 kilo. En nu moet ik afzien voor elke 2.5 kilo schijf die ik er extra aanhang. Extra reps en extra sets daarentegen gaat me wel vrij makkelijk af nu ik kuur.

Ben benieuwd wat het tempo wordt als ik vanaf morgen geen lessen meer heb en meer rust kan pakken, en meer kan eten en nog meer tot uitputting kan trainen.

Ga deze week voor het eerst een squat doen los van een smith machine in een echt rek in een andere sportschool. Ben benieuwd!!! Ik deed vroeger 40 kilo squaten in mijn zolderkamer en na afloop het gewicht over mijn hoofd weer na de grond. Dat tel ik dus niet mee als echte squat, die kon ik niet zwaarder omdat ik een zwaarder gewicht niet over mijn hoofd van mijn schouders kon halen. Voor de rest deed ik maar deadlift en legpress. Ik ben wel benieuwd wat ik kan en hoeveel kilo me een week of 7 squaten gaat leveren.

En een vraag: ik lees van tren 10 weken maar bij gebrek aan sides, heeft iemand ervaring met iets langer doortrekken en zo ja hoeveel langer dan met welk resultaat?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven