- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes!
---------- Toegevoegd om 04:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:52 ----------
Trouwens, dat is nu dus 5 kg in ongeveer 5 weken... Toch?
Vetpercentage nog steeds rond de 13%?
Bedacht me gisteren dat ik die komende dagen weer eens wil meten. Komt zsm. Wat me trouwens net opviel toen ik wakker werd; ik begin een vreemd geurtje te krijgen als ik transpireer zoals ik in andere logs ook al las dat tren een typisch geurtje heeft. Ja nu een week of 2 begint het aan te slaan.
Daarom dus ook mijn vraag aan iedereen die dit leest, wat is de max lengte van een tren-test cycle? 10 weken tren 12 weken test is standaard, maar is iemand bekend met langere cycles? Zou het zo zonde vinden om over een paar weken te stoppen terwijl het zonder sides net zo lekker begint te gaan.
Trouwens, dat is nu dus 5 kg in ongeveer 5 weken... Toch?
Vetpercentage nog steeds rond de 13%?
Maak een eens een goed trainingschema man 3 keer fullbody!? je kan nooit je schouder, borst, rug, bicep, triceps en trapezius maximaal trainen in 1 training ....
Ongeloofelijk dat mensen gaan kuren terwijl ze nog nooit goed hebben getraind, en wat voor kuur! Met 500mg test E op 10 weken had je dezelfde resultaten gehad.. allemaal overbodig wat je meer gebruikt zonde !
Gaat vast en zeker ook gebeuren!
De komende tijd wordt de hoeveelheid werkzame stof in je bloed ook alleen nog maar meer, dus je zal nog harder gaan! Bekijk voor de grap die roid calculator maar eens.
En die 92kg, daar moet je natuurlijk overheen kunnen komen!