XXL Nutrition

Eerste kuur Tren E Test E Winny

Netjes!

---------- Toegevoegd om 04:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:52 ----------

Trouwens, dat is nu dus 5 kg in ongeveer 5 weken... Toch?
Vetpercentage nog steeds rond de 13%?

• Topic Starter Topic Starter
Netjes!

---------- Toegevoegd om 04:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:52 ----------

Bedacht me gisteren dat ik die komende dagen weer eens wil meten. Komt zsm. Wat me trouwens net opviel toen ik wakker werd; ik begin een vreemd geurtje te krijgen als ik transpireer zoals ik in andere logs ook al las dat tren een typisch geurtje heeft. Ja nu een week of 2 begint het aan te slaan.

Daarom dus ook mijn vraag aan iedereen die dit leest, wat is de max lengte van een tren-test cycle? 10 weken tren 12 weken test is standaard, maar is iemand bekend met langere cycles? Zou het zo zonde vinden om over een paar weken te stoppen terwijl het zonder sides net zo lekker begint te gaan.

Gaat lekker kerel. keep up the good work.

Bedacht me gisteren dat ik die komende dagen weer eens wil meten. Komt zsm. Wat me trouwens net opviel toen ik wakker werd; ik begin een vreemd geurtje te krijgen als ik transpireer zoals ik in andere logs ook al las dat tren een typisch geurtje heeft. Ja nu een week of 2 begint het aan te slaan.

Daarom dus ook mijn vraag aan iedereen die dit leest, wat is de max lengte van een tren-test cycle? 10 weken tren 12 weken test is standaard, maar is iemand bekend met langere cycles? Zou het zo zonde vinden om over een paar weken te stoppen terwijl het zonder sides net zo lekker begint te gaan.

Ze zeggen 10/12 weken omdat meestal daarna de gains ook minimaal zijn. Maar als je nog goed gaint kan je het zeker doortrekken.

Ik deed een 7 punt meting en kwam op 10.8% en geloof daar niks van. Ik heb best een restje vet rondom mijn buik. Ja alle andere 6 punten geven een lage waarde, zo is mijn bouw nu eenmaal maar 10.8% is een erg duidelijke sixpack en die heb ik (nog) niet.

--> vet% is gelijk gebleven of een heel klein beetje gedaald. 5 kilo winst is in elk geval geen vet.

het zou zomaar kunnen dat er verschil zit in vetpercentages bij elk lichaams deel, vroeger dacht ik altijd dat mijn linker arm gespierder was als mijn rechters (terwijl ik rechts ben), nou blijkt daar gewoon 2% minder vet op te zitten waardoor je de lijnen iets beter ziet. dus het zou zomaar kunnen dat je buik 12% is ofzo...

Laatst bewerkt:
Korte update: ik geloofde de weegschaal niet, weeg normaal in de ochtend minder als in de middag en die 88 was in de middag. En nu was het 88.8 (ja ik was al uitgebreid naar het toilet geweest)

mooi toch, gaat de goede kant op!

Kijk! Nu gaat het hard!
Knallen met die hap!

Je kracht zal nu ook wel meer gaan toenemen!

nice nice!!!!gaat de goeie kant op!!!gaingen nu!

vet. ga dit volgen.
miss leuk als je om de 4 weken een fototje maakt:) (voor je zelf) en voor ons

Maak een eens een goed trainingschema man 3 keer fullbody!? je kan nooit je schouder, borst, rug, bicep, triceps en trapezius maximaal trainen in 1 training ....

Ongeloofelijk dat mensen gaan kuren terwijl ze nog nooit goed hebben getraind, en wat voor kuur! Met 500mg test E op 10 weken had je dezelfde resultaten gehad.. allemaal overbodig wat je meer gebruikt zonde !

Maak een eens een goed trainingschema man 3 keer fullbody!? je kan nooit je schouder, borst, rug, bicep, triceps en trapezius maximaal trainen in 1 training ....

Ongeloofelijk dat mensen gaan kuren terwijl ze nog nooit goed hebben getraind, en wat voor kuur! Met 500mg test E op 10 weken had je dezelfde resultaten gehad.. allemaal overbodig wat je meer gebruikt zonde !

Jij kent mij niet, jij weet niet of ik nog nooit goed getraind heb! En toch kom je met grote woorden mij eens even de les lezen. Pas je toon eens ff aan wil je?!

Wat dacht je van lezen? Er staat dat ik 1x benen en 2x upperbody doe en dus niet 3x fullbody. Er zijn volksstammen die het goed doen op een dergelijk schema. Een splitschema is echt niet het enige goede schema, er is heel wat voor te zeggen spiergroepen wel samen te trainen en dan 2x per week. Daarnaast als je nog wat verder gelezen had zie je dat ik na een week of 4 wel een splitschema ben gaan doen. Niet omdat dat perse beter is maar wel vanwege de afwisseling. Ik deed al vrij lang fullbody namelijk. Daarnaast is het ook een kwestie van tijd, een splitschema van 4-5 keer per week, daar moet je wel tijd voor hebben. Sommige mensen werken, studeren en moeten tussendoor ook trainen.

En of ik met 500 mg test hetzelfde bereikt had zullen we nooit weten, een eerste kuur kan je niet meer overdoen voor de eerste keer. Ik heb een voorstel gedaan hier op DBB, daarop hebben mensen gereageerd en ik heb een keuze gemaakt. Op basis daarvan houd ik een kuurboek bij. Ik vind het leuk om wat support te lezen of mensen die meedenken en dat mag best kritisch. Maar graag wel op een manier waar ik wat mee kan (opbouwend). En dat geldt dus niet voor jou reactie. Kan ik niks mee, kan jij ook beter achterwege laten in mijn dagboek vind ik.

Laatst bewerkt:
ik vindt dat je goed bezig bent erik!maar ben wel erg benieuwd na foto's eigelijk binnenkort al wat erop??

Update:

Gewicht nog steeds 88.8 Vandaag rug getraind en dit was de eerste keer dat ik op veel oefeningen zo 5kilo per arm erbij kon doen en meer sets kon trainen. Biceps viel een beetje tegen maar dat kwam doordat ik al meer en zwaardere sets voor mijn rug gedaan had, beetje teveel zodat ik wat moe was voor mijn biceps oefeningen begonnen. Toch ook dat redelijk afgemaakt.

Heerlijk getraind! Ben benieuwd wanneer ik de 92 ga halen. Dat was net na epi mijn max voor ik ging cutten zij het met een vet% van 3-5 % hoger.

Verder hoop ik maar dat strenght gains nu eens doorzetten want dat valt me nog een beetje tegen. Reps gaan aardig omhoog maar dit was dus de 1e keer dat ik echt een redelijk aantal kilo's op een oefening er extra op kon doen. Dat mag best nog wel even doorzetten nu.....

Gaat vast en zeker ook gebeuren!

De komende tijd wordt de hoeveelheid werkzame stof in je bloed ook alleen nog maar meer, dus je zal nog harder gaan! Bekijk voor de grap die roid calculator maar eens.

En die 92kg, daar moet je natuurlijk overheen kunnen komen!

Gaat vast en zeker ook gebeuren!

De komende tijd wordt de hoeveelheid werkzame stof in je bloed ook alleen nog maar meer, dus je zal nog harder gaan! Bekijk voor de grap die roid calculator maar eens.

En die 92kg, daar moet je natuurlijk overheen kunnen komen!

Ik las het in jou kuurvoorstel, zelf had ik nooit echt gerekend aan mijn cycle. Is wel heel makkelijk zo met die culculator. Ja idd die waarden lopen behoorlijk op richting einde. Los van de stijgende AS waarden is het nu dat ik nu meer slaap en echt meer eet waardoor het beter verloopt nu.

Als ik na de winny en dus vochtverlies op 95 zit ben ik dik tevreden. Hoeveel vocht zou het zijn, kilo of 2-3?

Enige sides die ik wel vrij rot vind is dat ik vind dat ik begin te ruiken naar tren. Eerst was het alleen tijdens opstaan maar ik rook het tijdens trainen nu ook en vroeg me af ruikt iedereen dit en herkennen mensen die geur? Chemisch stink geurtje is het! En ik zweet echt ongelovelijk veel nu tijdens trainen, echt drijfnat die handoek en dat zonder enige cardio.

Laatst bewerkt:
Ja, handig hè.

Zo zie je maar. Je hebt nog wat leuks voor de boeg! Die krachttoenames gaan wel doorzetten, daar ben ik van overtuigd!

Let the gains begin!

erik hoe gaatie???ga je nog lekker?nog geen klachten?

Update aub Erik :)

Terug
Naar boven