- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed zo te zien, trouwens even over het kuren, een bridge zou ik nog niet doen.
Gewoon weer een paar maanden off en dan eventueel weer een kuur.
je bent lekker bezig gast10kilo in5weken foooj das heel wat lekker door knalluh man!
God damn! Ik ga als een raket!
Stats van vandaag:
Gewicht : 80.1kg
Vet% : 13.7%
Vet-massa : 11.0kg
Vetvrije massa : 69.1kg
Lichaamsvocht : 50.6kg
Dat betekend dat ik afgelopen week 1.6kg zwaarder ben geworden, waarvan 0.2kg vet, 1kg vocht en dus 0.4kg vvm zonder vocht.
Sinds het begin van de kuur (5weken geleden) ben ik 10.3kg zwaarder geworden, waarvan 3.6kg vet, 4.9 kg vocht en dus 1.8kg vvm zonder vocht.
Niet vergeten dat spieren ook gedeeltelijk uit vocht bestaan hè!
De overstap van winny naar provi heeft me trouwens niet bepaald droger gemaakt...
Het gaat dus fantastisch. Het enige probleem wat ik momenteel heb ik dat ik, omdat ik ook veel vet en vocht aankom, meteen een stuk groter oog. Ik krijg aan alle kanten opmerkingen en complimentjes. Leuk natuurlijk, maar het verhaal dat ik aan de crea mono zit enzo gaat niet eeuwig blijven werken... Ben bang dat men op den duur argwaan gaan krijgen. Daarom zit ik een beetje te twijfelen of ik zo door moet blijven gaan met bulken, of dat ik toch wat gas terug moet nemen en wat meer cardio moet gaan doen in de hoop dan weer wat droger te worden.
Zoals het er nu voorstaat verwacht ik toch wel weer een kg of 3 vocht kwijt te raken zodra ik stop met de kuur. Ik toch proberen dit voor die tijd al kwijt te raken, maar ik weet niet zo goed hoe. Ik drink al een stuk meer en let erg op mijn zout inname. Evengoed eet ik toch nog wel een paar boterhammen op een dag, maar dat is vooral uit gemakzucht. Heb niet de discipline en de tijd om van te voren bijvoorbeeld rijst klaar te gaan staan maken of andere dingen te gaan koken.
Het trainen gaat trouwens geweldig!
Vandaag rug-biceps en weer wat nieuwe PR's.
dl ging lekker vandaag!
10x90kg
10x110kg
10x130kg
5x150kg (PR)
Er zat nog meer in, maar ik wilde de boel niet weer meteen overbelasten. Heb al zo vaak een rugblessure opgelopen... Ik doe de dl ook pas sinds dit jaar, maar heb hem ook maanden niet kunnen doen vanwege rugklachten.
DB row 4 setjes van 8x40kg (zwaarder hebben we niet), maar wederom een PR.
Toen nog wat cable pulldowns, one arm pulldowns en als afsluiter nog twee bicepsoefeningen.
Ik ga denk ik toch maar wat meer cardio toevoegen... Moet van wat vet en vocht af... Heb ook zitten denken om een kleine dosis mast toe te voegen aan de kuur in de hoop dat dit me iets droger maakt, maar wil eigenlijk niet nog meer aas zetten. Spuit nu al voldoende in m'n fl**ker en ik ga er hard op, dus nog meer? Nee, denk het toch maar niet...
tss tss. Met een weegschaal je vet% enzo gemeten. Dringend een huidplooimeter gebruiken want zo een weegschaal klopt van geen kanten.
Ik bedoelde slechts dat als je gains in de sportschool echt ongeloofwaardig worden en je niet meer met het bekende creatine verhaal wegkomt ik dan iets als epistane zou verzinnen, een legaal middel uit de UK klinkt minder heftig als een spuit en echte AAS.Huidplooi meting is alleen wel moeilijk voor de meeste om te doen. Gaat makkelijk verkeerd. Als het een goede weegschaal is dan is die redelijk betrouwbaar. En door vaste dag en vast tijdstip te pakken ben je iedere keer ongeveer in dezelfde conditie. Dat ene glas dat je een keer meer of minder hebt gedronken gaat het verschil niet zijn.
Een weegschaal kan nooit betrouwbaar zijn. De theorie erachter is gewoon verkeerd. Huidplooimeting is simpel te doen en gaat niet verkeerd als je de aanwijzingen volgt.
oke dan nou ben benieuwd wat voor dingen ga je toevoegen in je voedingsschema post hem is als je klaar bent ben wel benieuwd
Dit is de lijst met voedingsmiddelen die ik bedoel:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f167/lijst-vochtafdrijvend-voedsel-10664/
Ik ga proberen de dingen op deze lijst vaker te eten. Verder toch maar minder brood proberen te eten, meer cardio en vaker de sauna in.