Fitness Seller

eerste kuur!

Sta op met een whey shake(iso) met water en je vitamine (tabs), en neem 30min. later als je lekker gedouched en aangekleed bent je ontbijt.

6 boterhammen met rosbief eo kipfilet.
mix 500ml volle melk met brinta of gemalen havermout tot het nog net drinkbaar is, tussendoor een paar boeren en weg is het.

je kunt ook 2 gekookte eieren op 2 boterhammen nemen en de rest met kip of rosbief.

eet 3x in de week een gerookte makreel en eet na je training pasta met blik tonijn.
je kunt is 2 weken proberen om 250ml ongezoete slagroom door je kwark te mixen en hou de kwark op 500GR.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sta op met een whey shake(iso) met water en je vitamine (tabs), en neem 30min. later als je lekker gedouched en aangekleed bent je ontbijt.

6 boterhammen met rosbief eo kipfilet.
mix 500ml volle melk met brinta of gemalen havermout tot het nog net drinkbaar is, tussendoor een paar boeren en weg is het.

je kunt ook 2 gekookte eieren op 2 boterhammen nemen en de rest met kip of rosbief.

eet 3x in de week een gerookte makreel en eet na je training pasta met blik tonijn.
je kunt is 2 weken proberen om 250ml ongezoete slagroom door je kwark te mixen en hou de kwark op 500ml.

oke oke! thnks!

Ik eet sowieso 3x in de week vis: gegrilde zalm, en makreel filet op brood!

maar zal dat met brinta zeker erbij voegen!

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 16:50 ----------

Voeding mag veel meer. Op de momenten dat je kan eten gewoon meer eten dus ;)
Je kan bij het ontbijt veel calorien naar binnen werken doormiddel van een dikke shake brinta en whey. Ik neem zelf 120 gram brinta + 60 gram whey als ontbijt als ik aan het droogtrainen ben, dus is voor jou misschien een handige bulk shake.
Na het trainen nog een goede maaltijd inbouwen en voor het slapen gaan een bak magere kwark naar binnen werken.

okee brinta ga ik erin lassen! en na het trainen neem ik een shake banaan en voor het slapen gaan halve bak kwark!

Zal ook daar tussen een maaltijd erin gaan lassen!

okee brinta ga ik erin lassen! en na het trainen neem ik een shake banaan en voor het slapen gaan halve bak kwark!

Zal ook daar tussen een maaltijd erin gaan lassen!

Een shake en banaan na training en dan nog een halve bak kwark gaat niet veel zoden aan de dijk zetten bro.
Na het trainen kan je wel die banaan en shake nemen en dan als je thuis komt een flink bord rijst/pasta met kip/vis/vlees en voor het slapen gaan een hele bak kwark (is maar 250 kcal per bakje maar wel lekker 50 gram proteine).

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 19:34 ----------

Net fysiek btw. Goed droog ook nog

• Topic Starter Topic Starter
Een shake en banaan na training en dan nog een halve bak kwark gaat niet veel zoden aan de dijk zetten bro.
Na het trainen kan je wel die banaan en shake nemen en dan als je thuis komt een flink bord rijst/pasta met kip/vis/vlees en voor het slapen gaan een hele bak kwark (is maar 250 kcal per bakje maar wel lekker 50 gram proteine).

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 19:34 ----------

Net fysiek btw. Goed droog ook nog

thnkssss:thumb:

ga ik ga het zeker doen na me trainen!!!

drink je ook alcholhol in de kuur??

Eerst goed eten dan 10 weken test 500mg per week

Terug
Naar boven