MuscleMeat

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Heeft Fredje1800 dan aangegeven dat hij 1 jaar traint?

Als ik voor mezelf spreek train ik 8 jaar waarvan 3 a 4 serieus. Sta ik bijna op 110 kg en is mijn vetpercentage nu misschien wat aan de hoge kant om te kuren.
Maar ja, iedereen is een beginner als hij iets voor het eerst doet, in mijn geval kuren. Daarom ben ik actief op dit forum. Dan kunnen mensen goed onderbouwd mij uitleggen wat ik beter kan doen.
Als je alleen gaat lopen zuigen, kan je wellicht beter een kamertje huren op de Oudezijds Voorburgwal, dan neem ik de comments van mensen die me (terecht) bekritiseren wel serieus en kan jij je hobby betaald voortzetten.

Yes dat geeft hij zelf aan: Ik quote: " ik train nu ongeveer een jaar en nu heeft een kennis mij aangeboden om een keer 200 mg test en 500 mg deca te gebruiken.". Ik reageer op een bepaalde manier dat ik dit gewoon lachwekkend vind :) en natuurlijk iedereen moet alles zelf weten, maar toch geef ik aan hij eerst zijn hersens moet gebruiken. Als iemand na 1 jaartje trainen aan mij zou vragen....maar wat moet ik dan nu allemaal gebruiken? zeg ik: Je verstand want dat ontbreekt er bij jou :)
 
Yes dat geeft hij zelf aan: Ik quote: " ik train nu ongeveer een jaar en nu heeft een kennis mij aangeboden om een keer 200 mg test en 500 mg deca te gebruiken.". Ik reageer op een bepaalde manier dat ik dit gewoon lachwekkend vind :) en natuurlijk iedereen moet alles zelf weten, maar toch geef ik aan hij eerst zijn hersens moet gebruiken. Als iemand na 1 jaartje trainen aan mij zou vragen....maar wat moet ik dan nu allemaal gebruiken? zeg ik: Je verstand want dat ontbreekt er bij jou :)

Daar heb je zeker een punt, maar waarom kom je dan bij mij ook een kansloze reactie plaatsen?
 
Daar heb je zeker een punt, maar waarom kom je dan bij mij ook een kansloze reactie plaatsen?

ik zeg toch niks verkeerds :) Het was wellicht geen hele serieuze reactie dat klopt maar beetje humor is not allowed? Als ik een serieuze reactie zou plaatsen zou ik zeggen dat ik persoonlijk niks heb met het hele bulken en cutten principe. Ik zou op een verpercentage gaan zitten waarop je je goed voelt en vanuit daar proberen 'verder' te komen als iemand dat zou willen. Geen 10kg aankomen (waarvan dan het meeste vet is) om vervolgens weer 10 kg te moeten afvallen binnen half een jaar. Natuurlijk als je tijdens de zomer je vet % iets meer omlaag wilt halen dat je dan enigszins moet 'cutten', maar niet zo drastisch.
 
ik zeg toch niks verkeerds :) Het was wellicht geen hele serieuze reactie dat klopt maar beetje humor is not allowed? Als ik een serieuze reactie zou plaatsen zou ik zeggen dat ik persoonlijk niks heb met het hele bulken en cutten principe. Ik zou op een verpercentage gaan zitten waarop je je goed voelt en vanuit daar proberen 'verder' te komen als iemand dat zou willen. Geen 10kg aankomen (waarvan dan het meeste vet is) om vervolgens weer 10 kg te moeten afvallen binnen half een jaar. Natuurlijk als je tijdens de zomer je vet % iets meer omlaag wilt halen dat je dan enigszins moet 'cutten', maar niet zo drastisch.
Hoe ga je spiermassa aanzetten zonder te bulken?
 
ik zeg toch niks verkeerds :) Het was wellicht geen hele serieuze reactie dat klopt maar beetje humor is not allowed? Als ik een serieuze reactie zou plaatsen zou ik zeggen dat ik persoonlijk niks heb met het hele bulken en cutten principe. Ik zou op een verpercentage gaan zitten waarop je je goed voelt en vanuit daar proberen 'verder' te komen als iemand dat zou willen. Geen 10kg aankomen (waarvan dan het meeste vet is) om vervolgens weer 10 kg te moeten afvallen binnen half een jaar. Natuurlijk als je tijdens de zomer je vet % iets meer omlaag wilt halen dat je dan enigszins moet 'cutten', maar niet zo drastisch.

Wat jij zegt is ook precies wat ik van plan ben. Ik zit nu op een vet% (wat voor mij nu gewoon een schatting is op 15/16%, tot vanavond dan weet ik het zeker) met zichtbare abs en goede definitie in armen en benen. Nu een 10 weken test kuur om wat groter eruit te komen en dan half mei beginnen met alles wat scherper zetten. Ik ga niet in maart nog even op 5000kcal zitten nee. Als we dan toch in cut / bulk termen spreken ga ik nu lean, op en iets boven onderhoud eten om nog massa te winnen.
Het is echt niet zo dat ik nu met een bierpens een kuur in ga ofzo. :emo:
 
Ik ben in ieder geval benieuwd naar je progressie, ik volg!
 
Jawel ik probeer mensen zoals Fredje1800 te behoeden voor het maken van domme keuzes omdat iemand die een jaartje wat met gewichten speelt en snel een makkelijke weg wilt zoeken zonder na te denken dingen gaat gebruiken :) en jij dan? ziet hier iemand wel op jou te wachten dan.....................
Gast iemand vraagt iets over bicep training en jij smeert hem roids aan want dan groeie ze wel. Tenzei hij het daar letterlijk niet overhad hoe is dat behoeden ?
 
Hoe ga je spiermassa aanzetten zonder te bulken?
Bulken zoals de meeste mensen dat doen is gelul en ouderwets. Ja gevorderde moeten een surplus hanteren om te groeien alleen dit kan van een minimaal aantal calorieën zijn, zonder daarbij bulkerig (vet) te worden.
 
Bulken zoals de meeste mensen dat doen is gelul en ouderwets. Ja gevorderde moeten een surplus hanteren om te groeien alleen dit kan van een minimaal aantal calorieën zijn, zonder daarbij bulkerig (vet) te worden.
Dus jij zet 0.0000% vet aan in een surplus ?
 
Jawel ik probeer mensen zoals Fredje1800 te behoeden voor het maken van domme keuzes omdat iemand die een jaartje wat met gewichten speelt en snel een makkelijke weg wilt zoeken zonder na te denken dingen gaat gebruiken :) en jij dan? ziet hier iemand wel op jou te wachten dan.....................
Waarom zou hij luisteren naar een gebruikersnaampje met 21 posts, waarvan het alleen maar gezeik is? Waarom ga jij geen logje bij houden, en laat je ons even zien hoeveel je weet en hoe je erbij staat?

TestTester is een nieuw lid, maar hij wilt wel een log bijhouden. Zijn bijdrage aan het forum is nu al veel meer dan dat jij tot nu toe hebt gedaan.
 
Bulken zoals de meeste mensen dat doen is gelul en ouderwets. Ja gevorderde moeten een surplus hanteren om te groeien alleen dit kan van een minimaal aantal calorieën zijn, zonder daarbij bulkerig (vet) te worden.
oftewel een leanbulk.
 
Dus jij zet 0.0000% vet aan in een surplus ?
Van shredded naar een percentage vet waarbij ik mij energiek / goed voel zet ik zeker vet aan. Dik en onnodig vet worden doe ik inderdaad niet.
 
Van shredded naar een percentage vet waarbij ik mij energiek / goed voel zet ik zeker vet aan. Dik en onnodig vet worden doe ik inderdaad niet.

Voor chickies zeker?
 
Update:
Vet% goed ingeschat. Kwam er met 16% vanaf. Ofwel, voeding gaat onder een vergrootglas gedurende deze kuur en volgende kuur op beter % beter starten. Al doende leert men.
 
Update:
Vet% goed ingeschat. Kwam er met 16% vanaf. Ofwel, voeding gaat onder een vergrootglas gedurende deze kuur en volgende kuur op beter % beter starten. Al doende leert men.

was het een vierpuntsmeting? waar heb je op buik gemeten?
zat de meeste vet op rug buik of mooi verdeeld?

succes met je kuur!
 
was het een vierpuntsmeting? waar heb je op buik gemeten?
zat de meeste vet op rug buik of mooi verdeeld?

succes met je kuur!

Het was inderdaad een vierpuntsmeting. De plek waar is gemeten op de buik, links schuin onder waar ik optisch het meeste vast hou.
Vet zit aardig verdeeld, geen 'bierbuik' idee dus.

En thanks! Ben benieuwd hoe ik er over 10 weken bij sta.
 
Simpel kuurtje waar zeker wat resultaat mee zult behalen. succes! :)
 
Ik volg. (En hoop dat deze topic niet verder vervuild wordt door gestoef/gezeik van Gymja...)
 
Nou, leuk dit. Update na 3e injectie. Niet meer naar de gym kunnen. Begon net wat sterker te worden maar zal het nu toch vooral van alternatieve trainingen moeten hebben.
Ik ga dit topic niet meer actief bijhouden.

Volgende keer beter :emo:
 
Back
Naar boven