AndroidHealthClinic

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Nou, leuk dit. Update na 3e injectie. Niet meer naar de gym kunnen. Begon net wat sterker te worden maar zal het nu toch vooral van alternatieve trainingen moeten hebben.
Ik ga dit topic niet meer actief bijhouden.

Volgende keer beter :emo:
Waar woon je? Koop een homegym of check iemand in de buurt.
 
Al hoewel je aangaf niet meer actief bij te houden, ben ik alsnog in voor eventuele verdere update's! ben zelf ook nog goed aan het inlezen over AAS, en wil misschien over een jaar ook me eerste kuur doen, tegen die tijd heb ik 7/8 jaar getraint waarvan 2 onder serieus voedind/trainings schema. ben benieuwd als je ons nog wilt/gaat updaten :)
 
Kan jij eigenlijk nog trainen nu op die kazerne van je of is die ook helemaal ontruimd?
Ik werk vanuit huis. Op vrijwel alle defensielocaties is de gym dicht, maar ik heb het geluk dat bij mij in de stad de militaire academie is, waar de gym nog steeds 24/7 open blijft. Geen hardcore gym, maar db's t/m 40 kg, bench, powerrack / squatrack, cables, smith, dip station en een complete line Technogym Plate Loaded stacked machines. Dus ik kan vrijwel alles doen! :)
 
Ik werk vanuit huis. Op vrijwel alle defensielocaties is de gym dicht, maar ik heb het geluk dat bij mij in de stad de militaire academie is, waar de gym nog steeds 24/7 open blijft. Geen hardcore gym, maar db's t/m 40 kg, bench, powerrack / squatrack, cables, smith, dip station en een complete line Technogym Plate Loaded stacked machines. Dus ik kan vrijwel alles doen! :)
Jaloers.....
 
Waar woon je? Koop een homegym of check iemand in de buurt.

Ja ik zou dat graag willen. Heb alleen voor iets fatsoenlijks niet de ruimte of de middelen, als je nagaat dat weights gemiddeld voor 2,5 de kilo worden verkocht en je daarnaast nog van alles nodig hebt gaat dat stevig in de papieren lopen.

Ben nu op een creatieve manier aan het trainen maar progressieve overload met serieuze gewichten is er even niet bij, met name voor benen is dat een dingetje.

We hebben in de buurt een redelijk mooi calisthenics park dus kan met mijn BW nog aardig zwaar trainen.

Overigens ben ik wel overal aan het checken of er nog een mogelijkheid is om bij iemand in de buurt te trainen die wel de faciliteiten heeft.

Woon in omgeving Leiden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ik heb nog een oude golf te koop staan, zaag even de onderkant eruit en je kan als de flintstones door het dorp. ook gegarandeerde gains :p
 
Stippel een route uit van 10km en loop die in lunges tot je erbij neervalt. Gains gegarandeerd

Ik doe nu met improvisatiegewichten lunges bij mij op de parkeerplaats. 20 stappen heen, 20 terug. Net zoveel sets tot ik m'n benen niet meer kan optillen. Ga gewoon goed kapot inderdaad. Bij toeval vond ik gisteren ook nog 2 zakken keien dus ik ga daar ook weer een training omheen verzinnen.
 
Zal binnenkort even foto's posten. Zit in week 4. Ben niet gaan cruisen, maak deze kuur gewoon netjes af. Merk dat ik met mijn improvisatie trainingen toch nog voldoende prikkels krijg om progressie te boeken.
 
Zal de volgende keer even een andere hoek pakken, tricky dit.
Benen volgen
back bi.jpg
front bi.jpg
front.jpg
 
Back
Naar boven