XXL Nutrition

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

TestTester

Novice
Lid geworden
2 mrt 2020
Berichten
20
Waardering
23
Lengte
1m92
Massa
108kg
Vetpercentage
16%
Hi all,

Sinds gisteren lid van dit forum na door de jaren heen regelmatig als anonieme bezoeker enkele topics met interesse door te lezen.
Door de jaren heen heb ik me dus altijd tot een bepaalde hoogte verdiept in het gebruik van AAS.

Sinds afgelopen zondag voor mezelf de knoop doorgehakt, vanwege veel plateaus en stagnerende progressie op natuurlijke wijze mijn eerste kuur te starten.
Eerste inject was ik bang voor maar stelde niks voor. Nu op dag 3 heb ik eigenlijk alleen een beetje last van de quad, alsof ik een klein knietje heb gekregen.

Stats per 2/3/2020
Lengte: 1,92m
Gewicht: 108,3 kg
Vet: 16/17% (laat ik deze week nog accuraat meten met huidplooimeter)

Facts over kuur:
Wk 1-10 500mg Test Enanthaat, e7d.
Wk 12-15 20mg Nolva.

Gewoon lekker basic om mijn bulk in stijl af te sluiten en nog wat extra massa aan te zetten.
 
Bulken op 16%? Zou je niet gaan cutten?
 
Bulken op 16%? Zou je niet gaan cutten?

Nee ik sluit de bulk ook af nu ;) Ben over op kcal onderhoud na er een paar maanden flink boven te hebben gezeten.
 
Zou eerlijk gezegd even cutten tot een 11/12% voordat je begint met kuren
 
Hoe ga je dan massa aanzetten? Ik zou nog hcg mee laten lopen trouwens
 
hcg is meer geld uitgeven doen we niet aan

Is dit sarcastisch of ben je echt van mening dat het geen zin heeft? Geld gaat het me niet om namelijk.
Wat betreft eerst cutten, is dat aan te raden i.v.m. goede hormoonbalans voor spieropbouw?
 
Hcg=sneller herstel hoe sneller je herstel hoe meer je kans vasthouden van de gewonnen gains als jouw balzak niks aanmaakt kan ik je garanderen dat je al je gains weer kan inleveren.
 
niks cutten, gewoon doorgaan met groeien. Lekker veel aankomen en dan met een dikke kop en pens op het strand liggen komende zomer. Heerlijk wat wil je nog meer. Gewoon door blijven vreten, spuiten, slikken etc.
 
niks cutten, gewoon doorgaan met groeien. Lekker veel aankomen en dan met een dikke kop en pens op het strand liggen komende zomer. Heerlijk wat wil je nog meer. Gewoon door blijven vreten, spuiten, slikken etc.


Ik lees net even jouw bijdragen sinds je lid bent op dit forum. Heb je niet iets zinnigs te doen?
 
niks cutten, gewoon doorgaan met groeien. Lekker veel aankomen en dan met een dikke kop en pens op het strand liggen komende zomer. Heerlijk wat wil je nog meer. Gewoon door blijven vreten, spuiten, slikken etc.
Oh ben jij dat ouwe wijf, die ook in mijn log de betweter aan het uithangen was?
 
kuren op dit vet kan wel maar ik zou het niet met test only doen.

bv test- masteron of test anavar/winstrol.
als je kuurt met hoog aromatiserende AAS op hoog vet% maakt je lichaam meer oestrogeen aan.
hoog oestrogeen is meer vocht en vet en misschien gyno.
 
Laat eerst nou maar eens kijken wat je echte vetpercentage is, want als je nog geen huidplooimeting hebt gedaan kan het er zomaar 5% naast zitten.
 
Laat eerst nou maar eens kijken wat je echte vetpercentage is, want als je nog geen huidplooimeting hebt gedaan kan het er zomaar 5% naast zitten.

Dit, ik heb vanavond een huidplooimeting. Ik heb in ieder geval nog zichtbare abs maar dat is omdat ik daar relatief weinig vet vast hou. Meeste gaat bij mij naar de zijkanten van m'n onderrug op een of andere manier.
 
kuren op dit vet kan wel maar ik zou het niet met test only doen.

bv test- masteron of test anavar/winstrol.
als je kuurt met hoog aromatiserende AAS op hoog vet% maakt je lichaam meer oestrogeen aan.
hoog oestrogeen is meer vocht en vet en misschien gyno.

Vetpercentage is een grove schatting o.b.v. mijn eerdere metingen en hoe ik er toen bijstond. Vanavond meer duidelijkheid en dus eerste update.
 
Oh ben jij dat ouwe wijf, die ook in mijn log de betweter aan het uithangen was?

Niet betweter, helemaal niet zelfs! Maar als ik een betweter ben wat ben jij dan? Iemand die na 6 maanden trainen via een kennis hoort dat je wat moet nemen, begint met spuiten zonder zijn bloed te controleren. Dan denk ik wat een dommerik! :) en daar spreek ik je op aan in de hoop dat je de volgende keer je hersens gebruikt!!!!!
 
Ik lees net even jouw bijdragen sinds je lid bent op dit forum. Heb je niet iets zinnigs te doen?

Jawel ik probeer mensen zoals Fredje1800 te behoeden voor het maken van domme keuzes omdat iemand die een jaartje wat met gewichten speelt en snel een makkelijke weg wilt zoeken zonder na te denken dingen gaat gebruiken :) en jij dan? ziet hier iemand wel op jou te wachten dan.....................
 
Jawel ik probeer mensen zoals Fredje1800 te behoeden voor het maken van domme keuzes omdat iemand die een jaartje wat met gewichten speelt en snel een makkelijke weg wilt zoeken zonder na te denken dingen gaat gebruiken :) en jij dan? ziet hier iemand wel op jou te wachten dan.....................

Heeft Fredje1800 dan aangegeven dat hij 1 jaar traint?

Als ik voor mezelf spreek train ik 8 jaar waarvan 3 a 4 serieus. Sta ik bijna op 110 kg en is mijn vetpercentage nu misschien wat aan de hoge kant om te kuren.
Maar ja, iedereen is een beginner als hij iets voor het eerst doet, in mijn geval kuren. Daarom ben ik actief op dit forum. Dan kunnen mensen goed onderbouwd mij uitleggen wat ik beter kan doen.
Als je alleen gaat lopen zuigen, kan je wellicht beter een kamertje huren op de Oudezijds Voorburgwal, dan neem ik de comments van mensen die me (terecht) bekritiseren wel serieus en kan jij je hobby betaald voortzetten.
 
Back
Naar boven