AndroidHealthClinic

eerste kuur

nicolazio

Cool Novice
Waardering
0
hallo
Na 6 jaar trainen en enorm veel research gedaan te hebben over de voor-en nadelen heb ik besloten om een eerste kuur te beginnen.
Vermits ik met bijna niemand in contact kom die ook gebruikt ken ik de verschillende soorten wel maar niet optimaal.
Ik ben 2 jaar geleden naar een hardcore gym gegaan in Antwerpen, en hier heb ik verschillende mensen leren kennen die aan de nodige middelen kunnen geraken.
Maar ze geven me verschillende informatie, de ene zegt dat ik best begin met een deca kuur, de andere raad me een combi aan.
Mijn doel is massale massa op te bouwen in zo kort mogelijke tijd.
Mijn stats nu zijn 1m83 94kg BF 8.1%
ik zou graag zo snel mogelijk naar de 110kg gaan, wat raden jullie mij aan, denk dat ik aan zowat alles kan geraken, dus dat is geen probleem, bedankt alvast!

week 1-10sustanon of test enanthaat 500mg
week 1-10deca 200 mg of 400mg+nakuur

Ik zou zeker geen deca-only doen. Als je deca wilt gaan gebruiken zet er dan test naast. Je kan ook test-only nemen.

Week 1-10: 500 mg test e
week 1-9: 200mg deca
+nakuur

Ik zou zeker geen deca-only doen. Als je deca wilt gaan gebruiken zet er dan test naast. Je kan ook test-only nemen.

Week 1-10: 500 mg test e
week 1-9: 200mg deca
+nakuur

dit is wat ik je ook zou aanraden, misschien een kickstart met dianabol 3 weken 30mg E/D gezien je stats (niet verkeerd ;) )

De kickstart zou ik weglaten. Het is je eerste kuur. Het kan hem teveel worden.

ik zou ook voor de test e en de deca gaan

test e op 500 mg

en de deca op 200 of 400mg

daarna gewoon nolva mocht je ook wat kracht erbij willen neem wat dianabol op 30mg vanaf week 1 tot 4 dan groei je vanaf het begin de test en deca zijn lange esters

groetjess

Terug
Naar boven