Fitness Seller

eerste kuurtje anavar only (18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeienavond,

moet ik nakuren? en waarom? waneer weet ik waneer ik moet nakuren?

heeft iemand ervaring met anavar en wat is jullie mening?
waar ik me vooral zorgen om maak is mijn libido, ga ik daar wat van merken? wie kan mij ongeveer vertellen wat ik kan verwachten?

De zoekfunctie op dbb doet wonderen, hier kan je allemaal zelf al antwoord op vinden. Ik kan het je wel afraden om op zo een jonge leeftijd AAS te gebruiken maar je gaat het toch wel doen. Ik heb ervaring met anavar, je wordt iets harder en je pakt max 2 kilo. Libido merkte ik niks van. Lees gewoon andere Anavar only kuurlogs en je hebt een idee. Nakuren doen, en de rede hiervoor staat ook overal vermeld.
Maar zoals ik al eerder zei kom over een paar jaar terug en ga eerst natty groeien.

hmm kan hem wel uit de kop. en ja er kan altijd wel weer wat beter wss.

smorgens 7 uur/half8

havermout met magere melk ,
whey shake,
vitamine,
omega,
ddruit

eerste pauze
2 botherhammen met veel kipfilet (genoeg , eet wel een voordeelpak per dag)
1 botherham met pindakaas

2de pauze
2 botherhamme met kip

daarna (voor het trainen)
(eerst ook een eca) een stuk fruit wat koolhydraten voor te trainen.
na de training pak ik weer een shake, met aminos en kre alkalyn

avondeten wat de pot schaft

voor het slapen bak magere kwark met omega

drink veel water op een dag.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

-

LOL, jij eet echt te weinig, dit is ondervoeding.

Als je zo blijft eten zal je altijd een magere worst blijven, je mag dan nog nemen wat je wil.

Slotje :D

Sowieso van de aas afblijven. Je lichaam en hersenen zijn zich nog volop aan het ontwikkelen. Als je nu met je hormonen gaat spelen kloot je alles op :) maar je moet het verder zelf weten.

Kijk eens naar zijn typwerk en denkwijze. Is niet meer te redden, lekker laten doen. "Ik koop en ga daarna kijken wtf ik heb gekocht", "ik doe het toch wel want het is veiliger dan ECA en dat heb ik ook al gehad en ik ben nog niet eens dood", "ik heb een goed voedingsschema waarmee ik wel 1200 kcal op een dag eet". Enzovoorts. Kunt wel zien dat de zon weer langer dan 2 uur schijnt, alle kneuzen komen weer uit hun hol.

Kijk eens naar zijn typwerk en denkwijze. Is niet meer te redden, lekker laten doen. "Ik koop en ga daarna kijken wtf ik heb gekocht", "ik doe het toch wel want het is veiliger dan ECA en dat heb ik ook al gehad en ik ben nog niet eens dood", "ik heb een goed voedingsschema waarmee ik wel 1200 kcal op een dag eet". Enzovoorts. Kunt wel zien dat de zon weer langer dan 2 uur schijnt, alle kneuzen komen weer uit hun hol.

Maar hij heeft killer voedingsschema bro. Hij is 18 maar komt al jaren bij zijn dealer. Hij wilt var nemen, omdat hij anders bang is dat zijn clit groter gaat worden. Die mang weet waar hij mee bezig is.

hmm kan hem wel uit de kop. en ja er kan altijd wel weer wat beter wss.

smorgens 7 uur/half8

havermout met magere melk ,
whey shake,
vitamine,
omega,
ddruit

eerste pauze
2 botherhammen met veel kipfilet (genoeg , eet wel een voordeelpak per dag)
1 botherham met pindakaas

2de pauze
2 botherhamme met kip

daarna (voor het trainen)
(eerst ook een eca) een stuk fruit wat koolhydraten voor te trainen.
na de training pak ik weer een shake, met aminos en kre alkalyn

avondeten wat de pot schaft

voor het slapen bak magere kwark met omega

drink veel water op een dag.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

-

Dit eten mijn twee zoontjes van bijna 3 ook (tweeling). En de ene moet ik zelfs nog afremmen, anders zou hij meer vreten.

op je 18 heb je maar 1 ding nodig man: VOEDING!
punt.

je bedoeld zeker anavar is te mild en meer geschikt voor vrouwen. ik ben jong ja maar waarom te jong? heb ook eca gebruikt en of dat nou zo veilig zou zijn meschien is dit nog wel veiliger, het zijn mijn eige keuzen en mijn idee is dat je er gewoon met een gezond verstand mee moet omgaan en alles met mate.

Aan jouw grammatica te zien is jouw gezonde verstand waarschijnlijk vrij beperkt.

Als je dan toch gaat kuren op je 18 doe het dan meteen goed. Altijd die anavar en winny .. de zon schijnt even en er is weer een stijging van nieuwe leden met belachelijke kuurvoorstellen.

omfg moet er bijna van huilen hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Als je dan toch gaat kuren op je 18 doe het dan meteen goed. Altijd die anavar en winny .. de zon schijnt even en er is weer een stijging van nieuwe leden met belachelijke kuurvoorstellen.

Dit zegt voor mij al genoeg over jullie verstand ;)
Ook over mijn voedingschema, zeker 1200 caloriee he je weet niet eens de maten die ik precies eet en wat ik savonds eet dus kom niet aan met 1200 calorien of je 2 kleine kinderen die zogenaamd nog meer moeten eten.

En over die reactie hierboven, erzijn grote verschillen in die anabolen ik hoef ook geen kast te worden en anavar onderdrukt nauwelijks je hormonen zoals ik dan weet , ik zeg ook niet dat ik pro ben en ik ben idd nieuw met deze dingen en weet er ook isd weinig vanaf maar heb wel genoeg verstand om mezelf noet op tegaan blazen met een of andere belachelijk sterke kuur waar je nog niet eens wat van overhoud en waar je wss ook niks van je libido en je zaakje daaronder overhoud. En zo zijn er mog wat dingetjes waar ik niet eens op inga maar ik betwijfel nu wel eerder jullie verstand dan dat van mij, wat betekend dat ik mij van die reacties niks aantrek. Ik twijfel wel nog steeds of ik het nou ga doen want het kan idd erg onverstandig zijn maar ik weet het nog niet. Ik ga ook ff naar de huisarts ofiets wil mijn bloed na laten kijken en die anavar van mij laat ik ook nakijken want ik hoef niets anders en ook geen troep.
Als jullie nog advies hebben , is altijd welkom wel graag met bewijzen en niet je eigen mening of iets wat je niet weet en mij alleen maar voor een domme idioot probeerd uit te maken.

Toch bedankt voor al jullie reacties!

Groetjes

Ook over mijn voedingschema, zeker 1200 caloriee he je weet niet eens de maten die ik precies eet en wat ik savonds eet dus kom niet aan met 1200 calorien of je 2 kleine kinderen die zogenaamd nog meer moeten eten.

En over die reactie hierboven, erzijn grote verschillen in die anabolen ik hoef ook geen kast te worden en anavar onderdrukt nauwelijks je hormonen zoals ik dan weet , ik zeg ook niet dat ik pro ben en ik ben idd nieuw met deze dingen en weet er ook isd weinig vanaf maar heb wel genoeg verstand om mezelf noet op tegaan blazen met een of andere belachelijk sterke kuur waar je nog niet eens wat van overhoud en waar je wss ook niks van je libido en je zaakje daaronder overhoud. En zo zijn er mog wat dingetjes waar ik niet eens op inga maar ik betwijfel nu wel eerder jullie verstand dan dat van mij, wat betekend dat ik mij van die reacties niks aantrek. Ik twijfel wel nog steeds of ik het nou ga doen want het kan idd erg onverstandig zijn maar ik weet het nog niet. Ik ga ook ff naar de huisarts ofiets wil mijn bloed na laten kijken en die anavar van mij laat ik ook nakijken want ik hoef niets anders en ook geen troep.
Als jullie nog advies hebben , is altijd welkom wel graag met bewijzen en niet je eigen mening of iets wat je niet weet en mij alleen maar voor een domme idioot probeerd uit te maken.

Groetjes

:roflol:

Groetjes

Als je dit werkelijk meent, ben je nog lang niet klaar om te kuren..

kan dit topic niet in zijn geheel verplaatst worden naar ''wat maakte vandaag jouw dag goed'' ?

Groetjes

Prima meneer de wijsneus. Vertel mij maar eens hoeveel calorieën je precies binnen krijgt per dag. En kom niet aan met 'Dat weet ik nu niet, want ik heb mijn schema thuis liggen'. Het feit dat je het gewoon niet weet zegt al genoeg over je kennis van voeding. Dat het meer dan 1200kcal is dat geloof ik ook wel, maar of je de 2000 haalt betwijfel ik. Heb je enige idee wat je caloriebehoefte is en hoeveel je dan moet vreten tijdens een AAS kuur? Ik ben dom dus vertel jij het maar.
En je vind een standaard kuurtje met 500mg test per week een belachelijk sterke kuur waar je niet eens wat van over gaat houden? Waarom zou je van die kuur niets overhouden en van een anavar kuurtje wel? En waarom zou je niets van je libido en je 'zaakje' overhouden? Ik ben benieuwd naar je antwoorden. Je twijfelt immers aan ons verstand dus ik ben benieuwd of je het ons kunt vertellen.

Zie nu pas. Geen gebruik <20. Dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven