AndroidHealthClinic

Eerste kuurtje Anavar..

het wordt bij AD wel aanbevolen om bij aanvang 2 weken geen carbloading te doen.
maar zoals mel al aangaf, meten is weten ;)

excuse me mocht je dit al verteld hebben, maar volg je het AD dieet of een andere variant?

Na het hele topic (tot dusver) gelezen te hebben wil ik je heel erg veel succes wensen, en ik blijf graag 'bij' wat betreft je vorderingen!
Vrouwen & kuren vind ik toch al interessant, ook omdat je er zo weinig over kunt vinden...

• Topic Starter Topic Starter
Week 5: 15 mg

Heb een goeie week achter de rug vind ik zelf..KT ging echt super lekker,flinke pomp zit er in! As maandag heb ik een afspraak staan met een vrouw die jaren BB heeft gedaan ,zij die gaat met me meelopen en samen maken we even op papier een schema..Ben heel slecht in benamingen en hoe je zoiets op schrijft..wil graag een trainingslog gaan bijhouden om toch eens te kijken van hoe en wat,zij zal me vast daarbij een handje kunnen helpen..

Spinning,groepslessen en gewoon cardio ging wat minder deze week..Mijn kuiten en scheenbenen laten het gewoon niet toe..na 20 minuten zit het vol en ken ik niet meer..Normaal gesproken ging ik elke dag iets wat van spinning of iets doen en soms twee keer per dag..dat heb ik nu wel iets verminderd zodat ik gewoon een uurtje bv steppen vol ken houden..

Mijn humeur is een ander verhaal..Ben erg kort door de bocht..ken weinig van manlief hebben..Of dit nou door anavar komt of door het eten..kweet niet..weet wel dat ik er een beetje op moet letten dat ik niet te wordt zeg maar..;) @Rusher..Ketodieet is van ckd ;)

OOk ben ik vandaag op de weegschaal geweest..

27-03-09 66,6 kilo 21,8 %
04-04-09 66,5 kilo 19,1%

@DwarvenWarrior..Thx :thumb:

dat gaat allemaal erg lekker zo te zien aan je stats en pics! heel erg netjes zelfs.
hoe lang wil je nog door gaan met de var ??? ik gok dat manlief je humeur wel voor lief neemt gezien hetgeen je al bereikt hebt, i know i would :D
ga zo door :thumbs:

Gaat goed Mel!
En goed herkenbaar, dat van die pomp. KOmt soms ook op de meest vervelende momenten. Al moet ik zeggen dat 't wel minder wordt mettertijd ;)

dat gaat allemaal erg lekker zo te zien aan je stats en pics! heel erg netjes zelfs.
hoe lang wil je nog door gaan met de var ??? ik gok dat manlief je humeur wel voor lief neemt gezien hetgeen je al bereikt hebt, i know i would :D
ga zo door :thumbs:

Thx Rusher :thumb:

Ik ga door tot week 8..denk dat het dan wel genoeg is geweest voor me..Ben zelf ook erg tevreden met het gene wat ik nu bereikt heb..Mijn gewicht stijgt een klein beetje en mijn vet% zakt..Vooral bij mijn buik ga ik het nu goed zien..Ik weet dat die weegschalen niets veel zeggen..maar op zo''n ding zit ik nu op 14,1 % en dat was 13 maart 16,3 %

En ja..Manlief..Gelukkig klaagt ie bijna nooit en weet ie waar het vandaan komt en neemt het voor lief..alleen voormezelf vind ik het wel eens vervelend..das vrouweigen denk ik..;)

Gaat goed Mel!
En goed herkenbaar, dat van die pomp. KOmt soms ook op de meest vervelende momenten. Al moet ik zeggen dat 't wel minder wordt mettertijd ;)

Ik merkte van de week met KT dat mijn onderarmen behoorlijk aan de beurt kwamen..deed eigenlijk niet veel bijzonders,maar schoot er zo in..Ik push mezelf dan wel om door tezetten..maar soms moet ik gewoon echt stoppen omdat het zeer doet..Ben ik schouders aan het trainen,ken ik niet verder door mijn onderarmen..Ken je dat gevoel? Moet ik daar doorheen gaan of moet ik het dan rust geven..Ben soms bang dat ik tever ga en dan een blessure op loop..

Ik merkte van de week met KT dat mijn onderarmen behoorlijk aan de beurt kwamen..deed eigenlijk niet veel bijzonders,maar schoot er zo in..Ik push mezelf dan wel om door tezetten..maar soms moet ik gewoon echt stoppen omdat het zeer doet..Ben ik schouders aan het trainen,ken ik niet verder door mijn onderarmen..Ken je dat gevoel? Moet ik daar doorheen gaan of moet ik het dan rust geven..Ben soms bang dat ik tever ga en dan een blessure op loop..

Zelf push ik mezelf niet teveel ivm blessures idd! Ik ga wel door tot ik niet meer kan zolang 't niet teveel pijn gaat doen. Ik denk dat je voor jezelf je grens moet bepalen. Voel je ook vanzelf.

Thx Rusher :thumb:

En ja..Manlief..Gelukkig klaagt ie bijna nooit en weet ie waar het vandaan komt en neemt het voor lief..alleen voormezelf vind ik het wel eens vervelend..das vrouweigen denk ik..;)

Das super :thumb:
Ik ben niet agressiever geworden door aas, maar met een kurende man kan 't huis soms te klein worden ;)
Zit nu opgescheept met huisgasten en geloof me, ik schop ze 't allerliefst 't huis uit vanwege hun kabaal maar daar komt geheid ruzie van :rolleyes:

bezem erdoor Mishale,hup ga maar op het stoepie spelen

Das super :thumb:
Ik ben niet agressiever geworden door aas, maar met een kurende man kan 't huis soms te klein worden ;)
Zit nu opgescheept met huisgasten en geloof me, ik schop ze 't allerliefst 't huis uit vanwege hun kabaal maar daar komt geheid ruzie van :rolleyes:

Klinkt alsof ik maar nooit aan de 'middelen' moet gaan zitten - kan behoorlijk agressief van mezelf zijn (laatste tijd is het minder), maar een extra boost gaat dan niet veel goed doen...

Het onderwerp interesseert me daarentegen wel...:rolleyes:

Klinkt alsof ik maar nooit aan de 'middelen' moet gaan zitten - kan behoorlijk agressief van mezelf zijn (laatste tijd is het minder), maar een extra boost gaat dan niet veel goed doen...

Het onderwerp interesseert me daarentegen wel...:rolleyes:

't Is maar net hoe "agressief" je zelf bent. Ik zie dat zelf los v/d aas.

Ach met me 145kg blijf ik wel staan hoor. Misschien dat ik dan wel een paar blauwe plekjes voor lief moet nemen...haha.:D
Als jij niet meer blijft staan dan mag ik serieus de ring in - je bent ruim 2x zo zwaar, en (waarschijnlijk) ook een stuk langer!

@Mishale: is het niet zo dat het nog een stukje erger wordt juist door de AAS?

Terug
Naar boven