- Waardering
- 10
Je lichaam heeft 3 weken nodig om in volledige ketose te komen ja.
Aangezien je zo aanvallend doet, zoek je het zelf maar uit.
3 weken om in ketose te gaan...
Crack a book

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lichaam heeft 3 weken nodig om in volledige ketose te komen ja.
Aangezien je zo aanvallend doet, zoek je het zelf maar uit.

het wordt bij AD wel aanbevolen om bij aanvang 2 weken geen carbloading te doen.

@Rusher..Ketodieet is van ckd 
dat gaat allemaal erg lekker zo te zien aan je stats en pics! heel erg netjes zelfs.
hoe lang wil je nog door gaan met de varik gok dat manlief je humeur wel voor lief neemt gezien hetgeen je al bereikt hebt, i know i would
ga zo door![]()

Gaat goed Mel!
En goed herkenbaar, dat van die pomp. KOmt soms ook op de meest vervelende momenten. Al moet ik zeggen dat 't wel minder wordt mettertijd![]()
Ik merkte van de week met KT dat mijn onderarmen behoorlijk aan de beurt kwamen..deed eigenlijk niet veel bijzonders,maar schoot er zo in..Ik push mezelf dan wel om door tezetten..maar soms moet ik gewoon echt stoppen omdat het zeer doet..Ben ik schouders aan het trainen,ken ik niet verder door mijn onderarmen..Ken je dat gevoel? Moet ik daar doorheen gaan of moet ik het dan rust geven..Ben soms bang dat ik tever ga en dan een blessure op loop..
Thx Rusher
En ja..Manlief..Gelukkig klaagt ie bijna nooit en weet ie waar het vandaan komt en neemt het voor lief..alleen voormezelf vind ik het wel eens vervelend..das vrouweigen denk ik..![]()

bezem erdoor Mishale,hup ga maar op het stoepie spelen

Das super
Ik ben niet agressiever geworden door aas, maar met een kurende man kan 't huis soms te klein worden
Zit nu opgescheept met huisgasten en geloof me, ik schop ze 't allerliefst 't huis uit vanwege hun kabaal maar daar komt geheid ruzie van![]()

Klinkt alsof ik maar nooit aan de 'middelen' moet gaan zitten -
kan behoorlijk agressief van mezelf zijn (laatste tijd is het minder), maar een extra boost gaat dan niet veel goed doen...

...moeten we niet vlak naast elkaar staan met trainen, en zéker niet staan Combatten of Kickboxen!Een tijgertje dus. Kan je goed gebruiken in de gym, doe ik ook...hihi.![]()
...moeten we niet vlak naast elkaar staan met trainen, en zéker niet staan Combatten of Kickboxen!

Klinkt alsof ik maar nooit aan de 'middelen' moet gaan zitten - kan behoorlijk agressief van mezelf zijn (laatste tijd is het minder), maar een extra boost gaat dan niet veel goed doen...
Het onderwerp interesseert me daarentegen wel...![]()
Als jij niet meer blijft staan dan mag ik serieus de ring in - je bent ruim 2x zo zwaar, en (waarschijnlijk) ook een stuk langer!Ach met me 145kg blijf ik wel staan hoor. Misschien dat ik dan wel een paar blauwe plekjes voor lief moet nemen...haha.![]()