MuscleMeat

Eerste kuurtje Anavar..

Leuke log. Het is een keer wat anders.

Beetje rare houding van seagal weer, maar dat zijn we stiekem ook wel een beetje gewend.

Succes!

Ik moet alleen wel toegeven dat 1 dag rust wel erg weining is. Het is niet te bedoeling dat je een burnout krijgt na je cycle.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet alleen wel toegeven dat 1 dag rust wel erg weining is. Het is niet te bedoeling dat je een burnout krijgt na je cycle.

Dat is het ook..Heb ook mijn schema iets aan gepast..groepslessen zijn wat minder geworden en doe na mijn KT 30 min cardio..Ga nog wel 3 x in de week spinnen want dat is gewoon lekker om te doen..verstand op nul,ogen dicht en mee gaan met de muziek..heerlijk vind ik dat!;)

Ik zou de cardio na je KT weglaten. 3x per week spinning is prima. Je moet niet vergeten dat spieren veel meer cal verbranden. Ik denk dat je nu alleen maar katabool bezig bent met zoveel cardio.

Zou dat een optie zijn? :)

Ja denk het wel..heb maandag een afspraak staan voor mijn schema en nog wat dingetjes..Cardio is zowiezo niet mijn favo ding,dus dat laat ik graag vallen..;)

Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik een afspraak gehad met een vrouw die al jaren in BBwereld rond loopt..Zelf heeft ze ook genoeg wedstrijden gedaan,dus keek er wel naar uit om een keer met haar het een en ander te bespreken..Samen hebben we naar mijn voedingsschemagekeken en naar mijn training schema..Cardio na mijn KT is er vanaf gegaan want 3 uur spinning en 2 uur groepslessen is ruim voldoende.

Vandaag heb ik borst getraind..Heb samen met haar alles doorlopen en ze heeft me hier en daar wat aanwijzingen gegeven..Normaal train ik alleen ,ik vond toch wel prettig eigenlijk om zo samen met iemand te trainen..Net dat tikkie geven of even oppeppen met je kan het..nog eentje!
Deze week gaat ze nu een aantal keer met me mee trainen zodat we alle spiergroepen goed doorlopen hebben.

Vond het een prettig gesprek..veel van geleerd en ik denk dat ik er nog veel meer kan leren..Ze heeft zelf aan gegeven dat ze het erg leuk vind dat ik zo fanatiek hier in ben en me verder wilt helpen..dat aanbod sla ik natuurlijk niet af..;)
Wat ze ook tegen me gezegt heeft is dat ik me meer moet laten zien..Meer durven..Niet druk moet maken om de andere mensen die er lopen..Ik train voormezelf en wat een ander daar van vind is aan hun..Ze kon het zich goed voorstellen hoor dat ik wat moeite heb om op drukke tijden te gaan sporten..Het krachthok is niet zo groot bij ons en is vol met heren en geen damens..Toch naar binnen gaan en je ding doen..Goed voor je zelf vertrouwen en hoe meer ik geef tijdens KT hoe meer ik vooruit ga..en dat is toch de bedoeling..;)

Wijze woorden ;) Gewoon doen idd!!!

Pfff wat een but week heb ik zeg :headbang:

KT gaat super lekker,daar zal je mij niet over horen klagen,maar cardio deze week gaat echt nergens over..Ik heb deze week nog niets gedaan..De eerste drie dagen van de week kon ik me er niet toe zetten en dacht..ach,soms mag dat wel effe en de week is nog lang..Vandaag zou ik dus er weer tegen aan gaan,maar gaat helaas niet..eergisteren best pittig benen getraind en ze zijn nu nog te aanwezig om een uurtje te gaan steppen,dan weet ik zeker dat mijn kuiten binnen 10 min vol zitten..schiet dus ook niet op..weer niet gegaan vanmorgen dus..

De rest van de week ben ik bang dat het er ook nog weinig van komt..strakkies moet ik werken..vanavond verplichte zooi waar ik niet onderuit kan,dus spinning zit er ook niet in voor me..Morgen kan ik gelukkig wel en het weekend zit ook stap vol..Pfff..Volgende week maar knallen met cardio dan!:cool:

Kan gebeuren. Heb 't deze week ook helaas, veel overwerken.
Maar rust is ook hard nodig(al is dat min of meer gedwongen ;) )

Een keertje rust pakken is idd ook niet zo verkeerd denk ik..Vind alleen soms moeilijk om daar aan toe te geven..Ben gisteren nog wel trainen maar heb weer geen cardio gedaan..Vandaag blijf ik ook thuis en morgen ook..

Heb vorige week mijn voorhoofd ook tegen de deur gestoten en daar zat meteen een flink ei op..heb daar heel de week zware koppijn van gehad en het is nog niet over eigenlijk..:rolleyes:

Ouch van je voorhoofd! Doe je wel een beetje voorzichtig? ;)

Week 6 20 mg
Week 7(morgen) 20 mg

04-04-09 66,5 kilo 19,1%
15-04-09 68,1 kilo 20,7 %

De afgelopen twee weken heb ik totaal geen cardio gedaan..kon me er echt niet toe zetten en heb me twee weken goed op KT gericht..in beide gevallen duidelijk zichtbaar..;)
Keto heb ik aan de kant geschopt en ben gewoon weer "normaal"gaan eten..voel me daar een stuk beter bij en dat merken ze hier ook wel aan mijn humeur gelukkig..
Nu nog twee weekjes echt er weer voor gaan met cardio en lekker knallen met KT en dan is het weer genoeg..:)

ik vraag me af of je nu direct terug "iets" bent aangekomen nu je gestopt bent met keto?

ik vraag me af of je nu direct terug "iets" bent aangekomen nu je gestopt bent met keto?

Dat vraag ik me ook af..Als ik naar mijn lichaam kijk,mijn buik vooral zeg ik zeer zeker ja..(en heb ook 2 weken geen cardio gedaan) maar aan de andere kant weet ik het ook effe niet..want mijn maandelijkse huishouding klopt van geen meter..ik drink best veel water ,maar echt naar de wc gaan hoef ik niet..

As vrijdag is mijn laatste dag van mijn kuur en dan zal ik me ook weer wegen...

je zal zeker meer vocht gaan vasthouden nu je weer carbs eet.
ik ben zeer benieuwd naar wat je vrijdag te melden hebt ;).

hmm, ga je ook nog loggen hoe e.e.a. verloopt NA je kuur? ik hoop niet dat je iets van negatieve sides gaat ervaren; maar mocht het gebeuren is het ter lering zeker interessante info!

grtz

hmm, ga je ook nog loggen hoe e.e.a. verloopt NA je kuur? ik hoop niet dat je iets van negatieve sides gaat ervaren; maar mocht het gebeuren is het ter lering zeker interessante info!

grtz

Ja,het forum bevalt me wel..heb een hoop geleerd en kan nog een hoop leren dus ik ga wel een logje bijhouden ;)

Terug
Naar boven