MuscleMeat

Eerste kuurtje...gaarne advies.

WannaBeBig

Cool Novice
Waardering
0
Dag mensen.

Ik ga binnenkort beginnen aan me eerste kuurtje.

Ik ben 22 jaar
69 kilo
170 cm
train 3 x per week kracht en 1 x cardio.
Eet wat de pot schaft maar wel vetarm.

Nu heb ik me laten adviseren Winstroll te gebruiken als eerste kuur. Heb der erg veel over gelezen. Tot een half jaar geleden was ik nog echt dik. Nu begin ik al aardig droog te worden en mag tog wel zeggen dat mijn spieren flink gegroeid zijn. Niet alleen ikzelf vind dat het er al een stuk beter uit ziet ook anderen valt het zeker op.

Maar wat zouden jullie mij adviseren en wat voor schema zou het beste zijn?

Ummm... waarom kuren als je vooruitgang maakt? Bovendien heb je niets aan een kuur als je niet goed eet en ben je pas 69 kg, daar kan je makkelijk natural nog op groeien als je geen ecto bent.

Kan je geen kuuradvies geven omdat ik zelf geen ervaring heb..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Na de zomer vakantie woog ik 85 kilo. Allemaal buik. Ik ben zo blij dat het er af is. Wil echt niet meer zo vet ogen.

Hoelang train je?

half jaar rustig begonnen. Nu een half jaar keihard. (voor mij doen dan)

WannaBeBig zei:
Eet wat de pot schaft maar wel vetarm.

Allereerst zou ik een eetschema maken en niet zomaar eten wat de pot schaft.
En dan nog meerdere van deze producten toevoegen: lijnzaadolie, visolie/ vette vis, olijfolie, eigeel en andere vetten. Reken je kcal. behoefte uit en ga daar 500kcal. boven zitten.

Ik denk dat bovenstaand schema het beste voor je is.

LOL , and there we have another one.........

NIET kuren nog. Grote onzin. Ga nu eens gewoon trainen! Inzet moet je tonen! Niet spuiten maar je kont er vanaf trainen. Flink vreten , wat sups en dat gaat helemaal goed komen. Maar je moet motivatie hebben gozer! Ga eens lezen dan zul je snel doorzien hoe onverstandig jou beslissing is.

burn zei:
Allereerst zou ik een eetschema maken en niet zomaar eten wat de pot schaft.
En dan nog meerdere van deze producten toevoegen: lijnzaadolie, visolie/ vette vis, olijfolie, eigeel en andere vetten. Reken je kcal. behoefte uit en ga daar 500kcal. boven zitten.

Ik denk dat bovenstaand schema het beste voor je is.

Lijkt mij een schitterende kuur! Vol met onverzadigde vetten en eiwitten.
Misschien nog een paar whey shakes erbij , goede training en je zult groeien als kool. :D

WannaBeBig zei:
Nu heb ik me laten adviseren Winstroll te gebruiken als eerste kuur. Heb der erg veel over gelezen.

Wie heeft jou dit in hemelsnaam geadviseerd? ??? Toch niet de dichtbijzijndste dealer die even snel geld aan je wil verdienen he?

WannaBeBig zei:
half jaar rustig begonnen. Nu een half jaar keihard. (voor mij doen dan)

Om te janken dit.

[Link niet meer beschikbaar]

2. Een goede basis hebben. Iedereen die gaat kuren zou enkele jaren trainingservaring moeten hebben.
Belangrijk is dat je eerst zoveel mogelijk natuurlijke groei uit je spieren haalt want zodra je een eerste kuur hebt gedaan zal je erna minder goed zonder kunnen.
Zie het als een lat die steeds hoger word gelegd; je begint aan de grond en door natuurlijke spiergroei kan je de lat heel hoog brengen. Eens je tegen de natuurlijke genetische limiet aanzit zal de groei veel trager gaan en zullen andere manieren moeten gezocht worden om de lat nog hoger te brengen.
begin je echter al van de grond met steroïden dan komt die lat van laag naar heel hoog, je lichaam kan die sprong niet aan en je loopt kans blessures op te lopen. Bovendien is de gewonnen spiermassa wanneer je niet kuurt dan zeer moeilijk vast te houden en zal je snel terug bij de grond zitten.
Denk niet dat je zonder steroïden niet zwaarder kan worden. Zelfs al gaat het moeilijk, iedereen kan indien voeding, training en rust optimaal zijn zeer goed vooruitgaan als naturel.
De minimum leeftijd voor gebruik zou ergens rond de 19 á 21 jaar moeten liggen, dit omdat niet iedereen op dezelfde leeftijd volwassen en klaar is voor kuren.

LOL , volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat het om te janken is. Volgens mij is hij de eerste die al met minder dan een half jaar "goede" training wilt kuren. ;)

Ik denk niet dat we Wannebebig serieus moeten nemen.
Dit is al zijn zoveelste zogenaamde kuur op dit board.

Nu geeft hij aan dat hij opnieuw begint aan een 'eerste' kuur en is hij nog in de lengte gekrompen ook:D

LOL , Zo zie je maar hoe slecht anabolen zijn! Je krimpt ervan! ;)
:P

hehe..ik dacht al dat iemand het zou herkennen..

maar dit is een vriend van mij, had geen zin om een heel nieuw account aan te maken..

hij is wel vastbesloten om te gaan kuren, dus het is cool dat jullie hem ervan proberen te weerhouden..maar als hij het toch al gaat doen, geef hem dan please even wat goed advies..

thanx alvast jongens..

Nou , iemand die gaat kuren zonder naar mijn (en de rest) mijn/hun advies te luisteren verdiend het niet om een mooi schema te krijgen. Dom persoon vind ik het maar.
(spreekt niet voor de rest maar kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen hetzelfde denken)
Haal die jongen ervanaf! Wij hebben geen invloed maar jij vast en zeker wel. Leg hem uit hoe het werkt met anabolen.

Mocht hij niet naar ons luisteren geef ik hem een goed advies. Bidden.................

oke, thanx anyway..

Terug
Naar boven