XXL Nutrition

Eerste kuurtje

twinmatrix

Cool Novice
Waardering
25
Hey mensen, ik wil mijn eerste kuurtje doen: alleen test e en anavar.

Stats:
27 jaar, 182cm, 85 kg, 10% bf

Week 1-12 500mg test e
Week 1-6 60mg anavar
(PCT Wachttijd 2 weken, langer/korter misschien?)
Week 12 Nolva 40mg, Clomid 75mg
Week 13-15 Nolva 20mg, Clomid 50mg

Vragen: Ivm gyno: Moet ik wel of geen Al nemen om gyno te vermeiden? Arimidex misschien? Maar ik hoorde dat dat enorm de gains tegen gaat. Moet ik Nolva tijdens de kuur zelf nemen? Iets anders? Of onnodig?

Ivm ballen grootte: moet ik myogenx zoeken? Helpt Nolva daar goed genoeg tegen?
Ik zat te denken aan HCG maar ik ben nieuw met pinnen en ik weet niet hoe goed het zal lopen om in PCT heel vaak HCG te pinnen, graag vermijd ik dat voor deze keer. Ik geloof dat orale HCG ook niet bestaat of wel?

Zie ik nog iets over het hoofd ivm gains behouden achteraf of andere gear die ik niet heb genoemd? Ik wil in iedergeval wel milk thistle halen voor mijn lever.

Thanks!

Edit: Wil graag rouleren tussen links en rechts de glutes

week12
nolva 40*7=280mg
clomic 75*7=525mg
week 13-15
nolva 20*7*3=420mg
clomic 50*7*3=1050mg
nolva totaal=700mg
clomic totaal=1575mg

Laatst bewerkt:
Ik zat te denken aan HCG maar ik ben nieuw met pinnen en ik weet niet hoe goed het zal lopen om in PCT heel vaak HCG te pinnen, graag vermijd ik dat voor deze keer. Ik geloof dat orale HCG ook niet bestaat of wel?

Even terzijde, als je erin slaagt AAS te prikken dan is HCG een eitje.

• Topic Starter Topic Starter
Met het advies in deze topic + via PM in gedachten:

Week 1-12 400mg test e, welke week
Week 1-12 hcg, 2x per week
Week 1-6 60mg anavar, elke dag

Anavar naar de eerste 6 weken, goed/slecht idee?

Hoeveel hcg zou je kunnen aanraden?

Had wat hcg videos bekeken en ziet er makkelijk uit. Vraag mij af waarom ik het niet vaker in cycles zie.

Hcg 1000iu per week verdeeld over 2x.
Hcg mee laten lopen vanaf week 1 t/m 1e week nakuur.

Wat wil je met de Anavar bereiken?

Hcg 1000iu per week verdeeld over 2x.
Hcg mee laten lopen vanaf week 1 t/m 1e week nakuur.
Dus tweemaal 500iu? Laten we zeggen als zaterdag test e pin moment is, dan doe ik 500iu op zaterdag en 500iu op woensdag?

Wat wil je met de Anavar bereiken?
Doorbreken van mijn gewichts plateau waar ik op zit, verstevigen van spieren, wellicht eerder effect dan dat de test e begint te werken. De algemene doelen voor anavar. Na best veel cycles gelezen te hebben leek test e + anavar wel geschikt voor mijn eerste keer omdat anavar laag is met de side effects.

Doorbreken van mijn gewichts plateau waar ik op zit, verstevigen van spieren, wellicht eerder effect dan dat de test e begint te werken. De algemene doelen voor anavar. Na best veel cycles gelezen te hebben leek test e + anavar wel geschikt voor mijn eerste keer omdat anavar laag is met de side effects.

Moet je natuurlijk wel echte anavar zien te krijgen. Dat is al lastig.

Anavar gaat je geen extra gains opleveren tav test-e only en de test werkt vanaf het moment dat je eerste inject erin zit.
Zal je wellicht eerder een bepaalde look geven, maar die is weg zodra de oral eruit gaat. En weet eigenlijk niet of dat met Anavar uberhaupt wel zo is.

Anavar is pas echt mooi aan het einde van een cut. Op een laag vet percentage geeft het een prachtige harde look (natuurlijk zo weg is als je er mee stopt).

Anavar gaat je geen extra gains opleveren tav test-e only
Hmm..volgens @Cools moet je juist de anabole werking bij elkaar optellen bij een dergelijke stack en zou dat wellicht dus ook meer gains moeten opleveren. En daarnaast een betere a:e verhouding en dus minder sides.
Maar ben het er mee eens dat een eerste keer test only wel aan te raden is. Puur om te kijken hoe je reageert op de test.

Als je het laat meelopen tijdens je cycle, dan is twee maal per week genoeg. ;) (HCG is trouwens onderhuids, niet intramusculair)

Kan wel intramusculair? Een vriend doet het altijd samen met de aas in 1 spuit. Olie drijft op water dus als je in je been zet blijft er ook geen hcg achter.

Scheelt toch 1x hcg prikken + stabielere bloedwaarden omdat je de rest 2x per week zet.

Moet je natuurlijk wel echte anavar zien te krijgen. Dat is al lastig.

Anavar gaat je geen extra gains opleveren tav test-e only en de test werkt vanaf het moment dat je eerste inject erin zit.
Zal je wellicht eerder een bepaalde look geven, maar die is weg zodra de oral eruit gaat. En weet eigenlijk niet of dat met Anavar uberhaupt wel zo is.
Zo lastig is dat tegenwoordig niet meer hoor.

Kan wel intramusculair? Een vriend doet het altijd samen met de aas in 1 spuit. Olie drijft op water dus als je in je been zet blijft er ook geen hcg achter.

Scheelt toch 1x hcg prikken + stabielere bloedwaarden omdat je de rest 2x per week zet.
Ja, hcg geeft im zelfs een hogere piek dan subq.

Dus anavar zou bovenop de test e nul komma nul voordelige effecten hebben? Kreeg verwarrend genoeg een andere indruk van de cycle logs etc die ik las

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven