XXL Nutrition

Eerste kuurtje

twinmatrix

Cool Novice
Waardering
25
Hey mensen, ik wil mijn eerste kuurtje doen: alleen test e en anavar.

Stats:
27 jaar, 182cm, 85 kg, 10% bf

Week 1-12 500mg test e
Week 1-6 60mg anavar
(PCT Wachttijd 2 weken, langer/korter misschien?)
Week 12 Nolva 40mg, Clomid 75mg
Week 13-15 Nolva 20mg, Clomid 50mg

Vragen: Ivm gyno: Moet ik wel of geen Al nemen om gyno te vermeiden? Arimidex misschien? Maar ik hoorde dat dat enorm de gains tegen gaat. Moet ik Nolva tijdens de kuur zelf nemen? Iets anders? Of onnodig?

Ivm ballen grootte: moet ik myogenx zoeken? Helpt Nolva daar goed genoeg tegen?
Ik zat te denken aan HCG maar ik ben nieuw met pinnen en ik weet niet hoe goed het zal lopen om in PCT heel vaak HCG te pinnen, graag vermijd ik dat voor deze keer. Ik geloof dat orale HCG ook niet bestaat of wel?

Zie ik nog iets over het hoofd ivm gains behouden achteraf of andere gear die ik niet heb genoemd? Ik wil in iedergeval wel milk thistle halen voor mijn lever.

Thanks!

Edit: Wil graag rouleren tussen links en rechts de glutes

week12
nolva 40*7=280mg
clomic 75*7=525mg
week 13-15
nolva 20*7*3=420mg
clomic 50*7*3=1050mg
nolva totaal=700mg
clomic totaal=1575mg

Laatst bewerkt:
Ik zat te denken aan HCG maar ik ben nieuw met pinnen en ik weet niet hoe goed het zal lopen om in PCT heel vaak HCG te pinnen, graag vermijd ik dat voor deze keer. Ik geloof dat orale HCG ook niet bestaat of wel?

Even terzijde, als je erin slaagt AAS te prikken dan is HCG een eitje.

• Topic Starter Topic Starter
Met het advies in deze topic + via PM in gedachten:

Week 1-12 400mg test e, welke week
Week 1-12 hcg, 2x per week
Week 1-6 60mg anavar, elke dag

Anavar naar de eerste 6 weken, goed/slecht idee?

Hoeveel hcg zou je kunnen aanraden?

Had wat hcg videos bekeken en ziet er makkelijk uit. Vraag mij af waarom ik het niet vaker in cycles zie.

Hcg 1000iu per week verdeeld over 2x.
Hcg mee laten lopen vanaf week 1 t/m 1e week nakuur.