MuscleMeat

Eerste kuurtje

Voor bil zou ik 0,7x40mm pakken en voor bovenbeen/schouders 0,6x25mm
optreknaald 1,2x40mm

Ik doe persoonlijk alleen quads (bovenbenen) en gebruik altijd de blauwe (23G 0,6x25mm). Die zijn perfect. Ben zelf namelijk ook nogal kleinzerig :D
Optreknaalden heb ik niet. Heb 100 blauwe gekocht voor een paar euro en die gebruik ik ook voor het optrekken (uiteraard niet dezelfde).

Tip voordat je gaat injecteren (zelf ontdekt): eerst de huid bij goed licht wat straktrekken. Je ziet dan duidelijk de aders lopen en je kan die dan mooi omzeilen door even goede plek te markeren en daar vervolgens te injecteren (na eerst desinfecteren uiteraard). Injecteren met +/- 1ml per minuut. Sinds ik dit doe heb ik nooit meer PIP en zelfs niet eens meer een druppeltje bloed. Uurtje later kun je bij wijze van gewoon weer squads gaan doen (zou ik niet aanraden maar het kan)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik doe persoonlijk alleen quads (bovenbenen) en gebruik altijd de blauwe (23G 0,6x25mm). Die zijn perfect. Ben zelf namelijk ook nogal kleinzerig :D
Optreknaalden heb ik niet. Heb 100 blauwe gekocht voor een paar euro en die gebruik ik ook voor het optrekken (uiteraard niet dezelfde).

Tip voordat je gaat injecteren (zelf ontdekt): eerst de huid bij goed licht wat straktrekken. Je ziet dan duidelijk de aders lopen en je kan die dan mooi omzeilen door even goede plek te markeren en daar vervolgens te injecteren (na eerst desinfecteren uiteraard). Injecteren met +/- 1ml per minuut. Sinds ik dit doe heb ik nooit meer PIP en zelfs niet eens meer een druppeltje bloed. Uurtje later kun je bij wijze van gewoon weer squads gaan doen (zou ik niet aanraden maar het kan)

Thanks!

Aderen spotten zal wel moeilijk gaan denk ik aangezien ik mijn bil neem :D
zit er wel aan te denken op bed te gaan liggen zodat ik makkelijker om kan draaien en het toch wat relaxder is voor een eerste keer een naald erin steken

Een minuut per ml is wel enorm langzaam zeg, dan neem je zeker een paar sec pauze elke keer als je de spuit verder indrukt?

Thanks!

Aderen spotten zal wel moeilijk gaan denk ik aangezien ik mijn bil neem :D
zit er wel aan te denken op bed te gaan liggen zodat ik makkelijker om kan draaien en het toch wat relaxder is voor een eerste keer een naald erin steken

Een minuut per ml is wel enorm langzaam zeg, dan neem je zeker een paar sec pauze elke keer als je de spuit verder indrukt?
Klopt. Billen wordt dan lastig. Die doe ik idd nooit. Een minuut per ml vind ik persoonlijk heel erg meevallen. In jouw geval zou dat dan +/- 2 minuten zijn. Geen PIP zijn me die paar minuten wel waard.

Ik hoorde dat benen pijnlijker en moeilijker zijn? Daarom kies ik bil eigg

Ik hoorde dat benen pijnlijker en moeilijker zijn? Daarom kies ik bil eigg
Tsja..dat zal wel persoonlijk zijn. Bij quads kun je gewoon gaan zitten en heb je, naar mijn gevoel, veel meer controle over de spuit. Bij injecteren in je bil moet je maar hopen dat het goed gaat.

Die naald ziet er lang uit :emo:

Tsja..dat zal wel persoonlijk zijn. Bij quads kun je gewoon gaan zitten en heb je, naar mijn gevoel, veel meer controle over de spuit. Bij injecteren in je bil moet je maar hopen dat het goed gaat.
hopen dat het goed gaat? :roflol: dunno wat jij doet bij een glute injectie maar controle zat erbij..

Als dit (23G 0,6x25mm) daadwerkelijk goed werkt dan kan ik daar ook aan denken
Had lezen dat 0.6 te dun is voor test e olie ???

Hoewel ik moet zeggen dat in m'n bil injecteren een fijner idee is
weet niet waarom :emo:

Als dit (23G 0,6x25mm) daadwerkelijk goed werkt dan kan ik daar ook aan denken
Had lezen dat 0.6 te dun is voor test e olie ???

Hoewel ik moet zeggen dat in m'n bil injecteren een fijner idee is
weet niet waarom :emo:
0.6x25 kan ook gewoon in je reet, of je moet 20% plus zijn.

Is het iets om zelf je glutes te pinnen als je in bed ligt? Kan mij vrij gemakkelijk draaien in die positie lig dan soort half op mijn zij. vind ik iets makkelijker aanvoelen dan staand maar ik kan geen post vinden op deze forum over deze houding

Lijkt mij dat je sowieso enkelhandig moet aspireren?

Ventroglute is de makkelijkste en meest pijnloze plaats imo.

Is dat die plek die aanvoelt alsof het op bot zit aan de zijkant van je lichaam? Doe je dat staand en met beide handen voor het aspireren? Vraag mij dan wel nog af of ik niet beter kan liggen zodat er geen kans is dat ik per ongeluk mijn spieren aanspan

Ik vond een website met pin plekken en bij glutes lieten ze alleen de bovenste-buiten plek zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven