Fitness Seller

Eerste kuurtje

Push pull legs schema

Of

1.Borst + biceps
2.Rug+ triceps
3.Benen+buik

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga wel lekker op mijn schema, misschien kan ik gewoon ergens borst en rug toevoegen? evt wat rondschuiven.

Dag 1: borst, biceps licht
Dag 2: benen, glutes, buik
Dag 3: schouders, triceps
Dag 4: rug, trap
Dag 5: armen, core

Dag 3 gaat wel lekker eigg, is ook een fijne variatie tussen intensievere dagen in
Dag 5 kan wel veranderen of verschuiven, hoewel het fijn is dat het 2 dagen na triceps is en vlak voor de rustdagen

Ik weet niet goed waar ik de tweede borst dag zou moeten doen, dag 4 mss? Heb dan 3 dagen hersteltijd erna.

Hoe is dit?

Dag 1 borst + schouders
Dag 2 rug + biceps
Dag 3 benen + core
Dag 4 borst + triceps
Dag 5 rug + core

Dag 6&7 rust

De reden van rug + biceps en niet rug + triceps is omdat je niet schouders en triceps de dag na borst moet trainen.

waarom maar 1 x benen?
Als je dan alles 2 x per week wilt pakken doe dan ook echt alles. Nu is de verhouding echt totaal scheef imo.

waarom maar 1 x benen?
Als je dan alles 2 x per week wilt pakken doe dan ook echt alles. Nu is de verhouding echt totaal scheef imo.
Je kan gerust je benen één keer per week een goeie beurt geven terwijl je de andere spieren twee keer traint. Indien je benen hard en goed getraind worden, kan het zijn dat ze bijna een week nodig hebben om te herstellen. Je kan benen niet vergelijken met de veel kleinere spieren zoals biceps, triceps en schouders.

Je kan gerust je benen één keer per week een goeie beurt geven terwijl je de andere spieren twee keer traint. Indien je benen hard en goed getraind worden, kan het zijn dat ze bijna een week nodig hebben om te herstellen. Je kan benen niet vergelijken met de veel kleinere spieren zoals biceps, triceps en schouders.
Wat in de realiteit zelden gebeurd.

Een week nodig om te herstellen... Inb4 spierpijn is de maatstaaf :roflol:

Sinds 2 weken neem ik proviron en ik ben in die twee weken 4kg afgevallen. De bloat is ook weg ik kan nu weer m'n veters strikken zonder problemen. Ik heb ook niet meer zoveel vocht in m'n middel dat het beweegt als ik loop. Mijn libido is normaal, net zoals ik off ben.

Komt dit door de proviron? Of heb ik een onder gedoseerde batch? Want door bepaalde redenen bestaat mijn kuur uit twee verschillende batches test e.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven