XXL Nutrition

Eerste kuurtje

Vial is pittig klein, vandaar. Hcg is ook best gevoelig, dus zomaar overtyfen in een andere vial is volgens mij niet echt de bedoeling?

Gewoon alles wat in die vial zit oplossen in de hoeveelheid water die er in kan. Daarna alles in een grote spuit optrekken en in een 10 ml vial doen en extra bac water toevoegen.

Zou niet die poeder er uit gaan lopen krabben oid :p

Gewoon alles wat in die vial zit oplossen in de hoeveelheid water die er in kan. Daarna alles in een grote spuit optrekken en in een 10 ml vial doen en extra bac water toevoegen.

Zou niet die poeder er uit gaan lopen krabben oid :p
Slim! Thx.

• Topic Starter Topic Starter
Zo te horen dit verhaal denk ik niet handig voor een eerste kuurtje hehe.

Heb ik verder nog iets nodig? Als je naar mijn eerste post kijkt. Iets wat ik over het hoofd heb gezien voor een side-effect of voor PCT. Heb ik niets iets nodig ivm ballen grootte of gyno?

Zo te horen dit verhaal denk ik niet handig voor een eerste kuurtje hehe.

Heb ik verder nog iets nodig? Als je naar mijn eerste post kijkt. Iets wat ik over het hoofd heb gezien voor een side-effect of voor PCT. Heb ik niets iets nodig ivm ballen grootte of gyno?

In principe kan bijna iedereen relatief bijwerking vrij 500 mg test verdragen.

Als je sides krijgt zullen deze mild zijn en zodoende heb je er geen blijvende consequenties van maar kun je wel conclusies trekken voor wat eventueel nodig is om sides van vervolgkuren tegen te gaan.

Had wat gruwel verhalen gelezen :)

Ik zal onderzoek doen naar hcg maar wat is in het kort het voordeel van 2x pw hct en wat minder test e, ipv alleen test e en iets hoger?

Had wat gruwel verhalen gelezen :)

Ik zal onderzoek doen naar hcg maar wat is in het kort het voordeel van 2x pw hct en wat minder test e, ipv alleen test e en iets hoger?

Hcg zorgt dat je ballen test blijven aanmaken, zodoende heb je dus vergelijkbaar aan ~625 mg test e in je lichaam zitten. Als nadeel heeft het dat het zorgt voor meer aromatisering waardoor je dus sneller last van gyno krijgt.

Zou gewoon 10 weken test nemen met nolvadex als nakuur, als je last van gyno krijgt gewoon 10 mg nolvadex per dag slikken tot het weg gaat.

Meeste hebben met 10 weken (uitgezonderd wanneer je 9nor aas pakt -> tren/deca) geen last van krimpende ballen.

Krijg je er wel last van zal dit minimaal zijn maar wel een teken dat je bij een vervolg kuur hcg zal moeten zetten.

De meeste gruwelverhalen komen door incorrect gebruik van aas (niet correct nakuren o.a.)

Simpelweg gezegd: alles wat je in je lichaam douwt zorgt voor bijwerkingen. Het is gewoon een afweging tussen welke bijwerkingen je het liefst hebt en/of waar je het minst last van hebt.

Hcg zorgt dat je ballen test blijven aanmaken, zodoende heb je dus vergelijkbaar aan ~625 mg test e in je lichaam zitten. Als nadeel heeft het dat het zorgt voor meer aromatisering waardoor je dus sneller last van gyno krijgt.

Zou gewoon 10 weken test nemen met nolvadex als nakuur, als je last van gyno krijgt gewoon 10 mg nolvadex per dag slikken tot het weg gaat.

Meeste hebben met 10 weken (uitgezonderd wanneer je 9nor aas pakt -> tren/deca) geen last van krimpende ballen.

Krijg je er wel last van zal dit minimaal zijn maar wel een teken dat je bij een vervolg kuur hcg zal moeten zetten.

De meeste gruwelverhalen komen door incorrect gebruik van aas (niet correct nakuren o.a.)
Als ik dit lees, vraag ik mij af of je ooit al 10weken 500mg test e hebt gebruikt.
1. 10 weken 500mg test enanthaat geeft wel degelijk krimpende ballen.
2. de meeste gruwelverhalen komen niet door niet nakuren maar door de hoeveelheid AS je gebruikt en de middelen die je gebruikt. HCG tijdens de kuur is veel interessanter dan je nakuur.
3. 500mg test e + 2 keer per week HCG is niet gelijk aan ongeveer 625mg test e in je lichaam. Dacht je nu echt dat dit je 125mg testosteron per week gaat opleveren?

Als ik dit lees, vraag ik mij af of je ooit al 10weken 500mg test e hebt gebruikt.
1. 10 weken 500mg test enanthaat geeft wel degelijk krimpende ballen.
2. de meeste gruwelverhalen komen niet door niet nakuren maar door de hoeveelheid AS je gebruikt en de middelen die je gebruikt. HCG tijdens de kuur is veel interessanter dan je nakuur.
3. 500mg test e + 2 keer per week HCG is niet gelijk aan ongeveer 625mg test e in je lichaam. Dacht je nu echt dat dit je 125mg testosteron per week gaat opleveren?

Ik heb na ~5 jaar trt nog geen last gehad van krimpende ballen. :roflol:

En 125 mg test e =/= 125 mg testosteron :o

Zijn ook genoeg mensen die sides krijgen van hcg

Kunnen meer mensen Dianabol aanraden samen met test e voor eerste kuur?

Maar veroorzaakt Dianabol geen sterkere sides? Wat is het voordeel precies?

@xyzyx super handig, bedankt!

Weet niet naar wat voor look je op zoek bent maar 500mg test e, met hcg en dianabol gaat echt een vochtbal van je maken.

Je hebt ook een erg groot risico op oestrogene sides met die cycle.

Ik zou gewoon de standaard 10/12 weken 500mg test e doen, arimidex bij de hand en 4 weken nolva als pct.

Veilig, geen sides, snel herstel en goeie gains.

Weet niet naar wat voor look je op zoek bent maar 500mg test e, met hcg en dianabol gaat echt een vochtbal van je maken.

Je hebt ook een erg groot risico op oestrogene sides met die cycle.

Ik zou gewoon de standaard 10/12 weken 500mg test e doen, arimidex bij de hand en 4 weken nolva als pct.

Veilig, geen sides, snel herstel en goeie gains.
Thanks, besloten daar voor gewoon te gaan. Nolva gelijk nemen een week na de laatste pin of een tijdje wachten?

Nolva starten 2 weken na laatste injectie.

Alvast goeie gains gewenst!

Laatst bewerkt:
test e is meestal 250mg/ml voor zover ik weet dus dan is 2ml wel krap. Zou eerder voor 5ml gaan. En naald is afhankelijk van waar je injecteert.
HCG maken is trouwens geen rocketscience. Wordt vaak complexer uitgelegd dan dat het is. Vaak krijg je 2 buisjes. 1 met de HCG poeder en ander met 2ml.bac water. Dat water trek je op en spuit je bij de hcg poeder en je bent klaar. Vervolgens trek je hier 2x per week 0,2 ml uit (als je zorgt dat je 1ml insuline spuiten haalt is dit prima te doseren).

Terug
Naar boven