Fitness Seller

eerste kuurtje

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik had een topic gestart warin ik vroeg naar de voor en nadelen en de ervaringen van een alleen dianabol kuur.
Deze is gesloten en kreeg de verwijzing naar het volgende:

"11. Ik plan een kuurtje met alleen dianabol (of D-bol only). Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Welke winst kan ik verwachten?

Stel deze vraag NIET! (Je topic wordt gewoon gesloten). Alleen orale anabolen / steroïden gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een D-bol only kuur, zelfs met een perfect dieetschema), en zo voort.

dianabol kan gebruikt worden als deel in elk goed schema, maar dianabol is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren"

Kan allemaal best wel zo zijn maar nadat ik zeker 5 verhalen binnen 5 min zoeken op google tegenkwam van personen die een dianabol only kuurtje gedaan hadden (waarvan er zeker 2 hier op dut forum) en daar hele goede ervaringen mee hadden vind ik de hierboven geplaatste tekst wel een beetje kort door de bocht.
Als iemand dat wil proberen vind ik dat je die persoon in zijn waarde moet laten.
Ja, het zal gerust slecht voor je lever zijn, maar 2 a 3 dagen in de week je te pletter zuipen is ook niet goed voor je lever.
En als het kuren bevalt zal ik daarna overgaan op injectie.
Dus, dat de topic gesloten is vind ik eigelijk onzin, dit forum is er toch zodat mensen vragen kunnen stellen en advies kunnen krijgen.
Maar je mag wel advies krijgen over spuiten, maar slikken dat mag weer niet, sorry maar dat vind ik ietwat zielig.
Ik ga ervan uit dat dit topic ook gesloten zal worden maar ik wou toch ff mijn mening hierover kwijt.

Heel goed dat je je mening hier uit want daar is dit forum tenslotte voor he.

Wat mij betrefd zou ik er lekker voor gaan als jij een dboll only wil nemen want ook ik ken genoeg mensen die toch wel een leuk aantal kilos heeft gepakt met een eerste dboll only kuurtje.
Tuurlijk mischien zijn er betere alternatieven maar wie zijn wij om je tegen te houden.

Hou ons wel even op de hoogte door middel van een logje of dergelijke

succes :thumbs:

He bro, tuurlijk mag je je mening geven.
Indien je toch voor orals gaat zijn er betere adviezen, dit zeggen wij niet zomaar, maar uit ervaring en de kennis.
DIanabol only kan, maar er is altijd een betere.... GO GO GO :D

ik heb het gebruikt als ondersteuning in de eerste 4 weken van men kuurtje
40 mg dianabol per dag, en ben er kontent van
ga dit int vervolg nog doen
heb er geen last van gehad
hangt af van persoon tot persoon waarschijnlek
hoeveel ik er uiteindelijk van over hou valt nog aftewachten

ieder zijn ding

ik vind dat iedereen recht heeft zelf te beslissen wat je doet met je lichaam

willem ik zou dan gaan voor oxybolone pillen 50mg

zeer sterke kuur van 1 pil per dag per week en dan de volgende vierweken 2 per dag

om te stoppen terug afbouwen met 1 per dag naar half per dag

gedurende 8weken win je 6 kilo maar of dit spier of massa is dat hangt af van jouw

ik doe het natural maar als je echt wil deze pillen zijn echt goed

ik train al 12 jaar maar ken ook de wereld he

veel succes willem
natural of unnatural

sika

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Misschien dat ik m wat hard begonnen ben maar ik vond het nogal absurt.
Maar goed, ik ga in het voorjaar beginnen met de kuur en zal iedereen op de hoogte houden middels een log.
Aangezien ik het voor het eerst doe en daarna waarschijnlijk wel zal overstappen op test/deca wat ik vaak hoor ben ik niet zo bang voor mijn lever, zeker omdat ik ook bijna niet drink.

zeer sterke kuur van 1 pil per dag per week en dan de volgende vierweken 2 per dag

gedurende 8weken win je 6 kilo maar of dit spier of massa is dat hangt af van jouw

veel succes willem
natural of unnatural

sika

Op en afbouwen is achterhaald.En oxy is een van de weinige producten wat ik nooit zou aanraden aan een beginner.Als je een oxy only doet zal je niets overhouden van je gains.Dat kan ik je nu al vertellen.;)

heb een paar jaar geleden dianabol samen met clenbuterol gepakt werkte bij mij wel een paar kilo gewonnen en dus massiever geworden ;blijf er gewoon bij dat bij iedereen een bepaald soort aas een andere uitwerking kan hebben.Iig succes met je kuur

Er schijnt bij de apotheek wat te halen te zijn dat je lever reinigt/beschermt als je dianabol neemt.
De kennis die ik op de sportschool sprak gebruikte dat ook altijd als ie een kuur deed met dianabol.
Weet alleen f niet meer hoe dat heet.

Er schijnt bij de apotheek wat te halen te zijn dat je lever reinigt/beschermt als je dianabol neemt.
De kennis die ik op de sportschool sprak gebruikte dat ook altijd als ie een kuur deed met dianabol.
Weet alleen f niet meer hoe dat heet.

Bij de drogist kan je ook altijd, mariadistel of melkdistel (milkthistle) halen.

re

Op en afbouwen is achterhaald.En oxy is een van de weinige producten wat ik nooit zou aanraden aan een beginner.Als je een oxy only doet zal je niets overhouden van je gains.Dat kan ik je nu al vertellen.;)

sorry maat

dat moet ik ontkennen

dit product geeft 5 tot 10 kgaan massa
wat je er mee doet met die massa dat hangt van persoon tot persoon af

de ene neemt kuur met goede voeding en houdt toch 5 kilo over
een andere let niet op voeding en verliest alles

this geen super hormoon maar wel een veilig hormoon voor lever en nier

water en een goede leverkuiser lossen alle problemen op
alleen te veel is nooit goed
een kuurtje per jaar is een oplossing voor een kleine boost voor over dat platform van kilo te geraken

mvg
sika

natuurlijk chemisch is nooit zo goed als naturel

sorry maat

dat moet ik ontkennen

een kuurtje per jaar is een oplossing voor een kleine boost voor over dat platform van kilo te geraken

mvg
sika

Oxy is leuk voor de gevorderde kuurders onder ons wanneer zij een beetje zijn uitgekeken op dianabol.Als Kickstart kan het een goede toevoeging zijn aan een kuur maar als only zal het moeilijk zijn je massa vast te houden omdat het vaak erg veel vocht is wat je vasthoudt met dit product.Leuk voor de snelle massa.Als het een onderdeel van je kuur is zal je in die weken dat je oxy pakt vaak de meeste winst behalen en daarna zal de kwaliteit van de massa verbeteren.Maar met een only is dat niet aan de orde.Daar komt nog eens bij de hogere giftigheid van oxy tegenover andere orals.Dus oxy is imo een slechte oral als only.

Oxy is leuk voor de gevorderde kuurders onder ons wanneer zij een beetje zijn uitgekeken op dianabol.Als Kickstart kan het een goede toevoeging zijn aan een kuur maar als only zal het moeilijk zijn je massa vast te houden omdat het vaak erg veel vocht is wat je vasthoudt met dit product.Leuk voor de snelle massa.Als het een onderdeel van je kuur is zal je in die weken dat je oxy pakt vaak de meeste winst behalen en daarna zal de kwaliteit van de massa verbeteren.Maar met een only is dat niet aan de orde.Daar komt nog eens bij de hogere giftigheid van oxy tegenover andere orals.Dus oxy is imo een slechte oral als only.

Helemaal mee eens!

veel succes willem
natural of unnatural

sika

6 kg op 8 weken vind ik niet zo super,zeker niet met oxy en zeker niet op en afbouwen 8 weken op 100mg oxy kan je zeker 10 tot 12 kg mee winnen,zelfs nog meer,maar grotendeels zal da wel vocht zijn,hetgeen je dan ook zo weer kwijt bent...

oxy is zeker niet aan te raden als 1ste kuur en zeker niet zoals jij het zegt...

als de topicstarten een D-boll only wil doen,moet die dat zeker doen,heb ik ook gedaan,30 mg per dag voor 6 weken d-boll only.

11 kg gewonnen,2 kg verloren.

ga ervoor zou ik zeggen!!

maar ik vraag me af hoeveel kwaad 1 kuurtje van 6 a 7 weken dianabol voor je lever kan zijn, als je verder gewoon min 3 liter water drinkt en geen alcohol, en je voeding is verder gewoon goed, en zo´n leverbeschermer (weet nou eenmaal de naam niet).
Want als het bevalt dan zal ik waarschijnlijk volgend jaar ( en dan heb ik het over 12 mnd verder) een test kuurtje doen, mischien met een deca erbij.

6 kg op 8 weken vind ik niet zo super,zeker niet met oxy en zeker niet op en afbouwen 8 weken op 100mg oxy kan je zeker 10 tot 12 kg mee winnen,zelfs nog meer,maar grotendeels zal da wel vocht zijn,hetgeen je dan ook zo weer kwijt bent...

oxy is zeker niet aan te raden als 1ste kuur en zeker niet zoals jij het zegt...

als de topicstarten een D-boll only wil doen,moet die dat zeker doen,heb ik ook gedaan,30 mg per dag voor 6 weken d-boll only.

11 kg gewonnen,2 kg verloren.

ga ervoor zou ik zeggen!!

En wat had jij als nakuur genomen????

sorry maat

dat moet ik ontkennen

mvg
sika

Hoe kan jij nou van te voren zeggen hoeveel kilo iemand gaat gainen???

heey men..

in je eerste toppic las ik dat je wou aankomen om dan te gaan cutten waarom zo moeilijk doen als je wil kuren als je gewoon droog wil worden

is een winstroll only wel een goede kuur en hoef je niet te inject

wat er staat over dianabol only ben ik het volledig mee eens staat bekent om veel vocht en vet vast houden het is echt een massa pakker en om dat alleen te nemen lijkt me niet echt handig je kan het wel doen..

maar er zijn gewoon veel betere alternatieven

ik zou als ik jouw was voor een winstroll only kuur gaan 50 mg per dag 6 weken max dan nolvadex 40 mg 7 dagen dan nog 3 weken lang 20 mg

groetjess

Terug
Naar boven