XXL Nutrition

Eerste kwalificatie wedstrijd Sterkste Man NL 2014!

Er hebben zich inmiddels 14 deelnemers gemeld. Daar zitten een aantal finalisten tussen. Een aantal die al met andere kwalificaties hebben meegedaan. En ook wat deelnemers die nieuw op dit niveau zijn.

Ik sta zelf niet tussen de deelnemers. Wil dat de organisatie goed verloopt en de wedstrijd een vast onderdeel van de Flexcup maken.

Het is dus wel zo dat er entree gevraagd wordt. Deelnemer + coach krijgen een ticket.
Kaarten zijn in voorverkoop verkrijgbaar. o.a. via: [Link niet meer beschikbaar]

Het is een top idee om dit tijdens de flexcup te doen. Die entree zal geen rib uit je lijf
zijn neem ik aan en hierdoor zullen de echte fans gewoon komen...

Kun je al de deelnemers bekent maken en of de deadlift en boom op Max of herhaling gaan?!

tot wanneer kun je je aanmelden.

Het is een top idee om dit tijdens de flexcup te doen. Die entree zal geen rib uit je lijf
zijn neem ik aan en hierdoor zullen de echte fans gewoon komen...

Kun je al de deelnemers bekent maken en of de deadlift en boom op Max of herhaling gaan?!

Volgens mij staan hier de prijzen: [Link niet meer beschikbaar]

Wel beter zo'n setting. Je kunt veel makkelijker een groter publiek aantrekken daar.

Hoi mannen, Leuk dat jullie enthousiast zijn over het Flexcup weekend. Denk dat Jarno het heel goed verwoord. Daarnaast is hetgeen wat Tyme zegt ook heel duidelijk. Als organisatie van dit evenement kom je voor een enorme kosten post te staan. Om dit te kunnen blijven doen, jaarlijks, moet het dus rendabel zijn om in ieder geval alle kosten te kunnen dekken want om elk jaar duizenden euro's neer te leggen voor zo'n evenement, dat doe je één keer en dan kan het gewoon niet meer.
Wij willen inderdaad een breed publiek aantrekken. Sporten waarbij krachtsport centraal staat laten groeien in Nederland, daar waar het (bijna) altijd in een verkeerd daglicht wordt gezet. Iedereen hier op het board draagt eenzelfde passie namelijk met gewichten rondzeulen (of dit nu dumbbells zijn of autobanden), grenzen verlengen en jezelf afmatten. Waarom dan niet iets in Nederland van de grond proberen te krijgen waar dit alles en vooral iedereen met eenzelfde passie onder 1 dak is.
Met de Flexcup proberen we de toegang voor eenieder leuk te houden. Bij het NK bodybuilding waar misschien een 200 man op afkomt, kost een kaartje al gauw 40-45 euro. Bij een strongman wedstrijd is het meestal vrije ingang. Natuurlijk zouden we dat ook het liefste doen maar dan moeten we dik geld bijleggen en droog brood eten, als ik uberhaupt al iets te eten heb dan. Dus met 15 euro op zaterdag en 20 op zondag en weekend 30 euro denk ik dat we schappelijk zijn qua prijs. Ook al ben je dan niet geinteresseerd in de andere sporten, je kan je deze 2 dagen wel kostelijk vermaken met hetgeen je passie is. En het is goedkopen dan een dagje efteling waar je de helft van de tijd in de rij staat te wachten :D en dan ook nog eens 2 dagen! We hopen natuurlijk dat jullie strongman ook komen kijken en wanneer dit evenement zeer druk bezocht wordt, kunnen we voor de komende jaren de prijzen wellicht nog toegankelijker maken!

We zien jullie graag op het Flexcup Weekend!!

Harry en Rene

Komt goed, niks teveel gevraagd!

al bekend wie de deelnemers zijn?

• Topic Starter Topic Starter
15 december 2013.
Flexcup Strongman wedstrijd in de Koningshof te Veldhoven
Onderdelen 1e kwalificatie voor finale 2014.
1. Boomstam op herhaling 110kg
2. Wheelflip 380kg
3. Conanswheel. +/- 300kg
4. Deadlift herhalingen +/- 280 kg.
5. Stones of Strenght. 110,120,140,150,170 kg

Deelnemers:
Alex Moonen.
Rick van der Torre.
Fouad Hsaini.
Johan Langhorst.
Dennis van Beusekom.
Marvin Mulder.
Teun Moors.
Arno Louwsma.
Peter de Jong.
Randolf Pander.
Dennis Pronk.
Mike Oerlemans.
David Panders.
Vlad Buda.
Mark van Dijk.
Roy Achterhuis.
Guido Stevens.
Mohammed Zoundri.
Enzo Tauro.
Pieter Karst Bouma.
Bjorn de Rijk.

Laatst bewerkt:
Leuke onderdelen en sterk deelnemersveld!

inderdaad een sterk deelnemersveld..doe jij niet mee strongman1988?

zin an!!

strongman1988 is de nr. 3 van afgelopen jaar dus hoeft zich niet te plaatsen

oh ja ik weet niet wie wie allemaal is hier op het forum..dan hoeft strongman idd niet meer mee te doen

strongman1988 = niels gordijn
shampoo83 = alex moonen
unlimited = jarno hams
hijskraan = teun moors
petrof = peter de jong
bulkfreak = marvin mulder

zo ff snel wie ik weet van op de lijst :P

wist alleen niels en marvin niet..de rest kon ik wel al...thanks prosteenstoter ;)

die van niels is makkelijk te raden, weinig strongman uit 1988 met 130kg aan 14% vet :P

Zn sig maakt het ook heel onherkenbaar!

godsamme jongens mooi deelnemersveld. Ik heb besloten niet mee te doen deze keer. Zal er wel zijn om onze Vlad een beetje op volle toeren te krijgen. Gaat een mooi spectakel worden!

godsamme jongens mooi deelnemersveld. Ik heb besloten niet mee te doen deze keer. Zal er wel zijn om onze Vlad een beetje op volle toeren te krijgen. Gaat een mooi spectakel worden!

Ben benieuwd naar Vlad, hoe hij het gaat doen

Ben ook benieuwd JW, zijn prima onderdelen voor hem.

Same here.. Eerst Even kracht opbouwen nog en m'n knieën laten herstellen.

Terug
Naar boven