Fitness Seller

Eerste kwalificatie wedstrijd Sterkste Man NL 2014!

Foto's

[Link niet meer beschikbaar]

ma niggaz, net bij arts geweest, biceps gelukkig niet af of ingescheurd maar wel echt vernietigt en pees is dik dus moet wel ff recoveren een dag of 2, de staalkabels hebben me gelukkig niet compleet in de steek gelaten, wel slim dak stopte anders kon die wel scheuren. Jammer wou op de stones ff inhaalrace maken om nog die ene punten te pakken voor een plekje(s) vooruit. Verder heb ik eigenlijks na de log op karakter er nog wat van proberen te breien ,lichaam energie levels waren zwaar onder het kakka-vriespunt. Verder hebk me echt kapot gelachen en hebk weer heerlijk irritant kunnen doen.

Gelukkig een beetje goed nieuws... sterkte met herstel mo !!

Mo greep naar z'n bicep bij het lappen van de 120 kg stone... :(

Heb een heerlijke wedstrijd gedraaid. Heb me zelf weer verbaast. Nu doorpakken en heel blijven. Tot volgend jaar .

Goed gedaan allemaal.

Gelukkig een beetje goed nieuws... sterkte met herstel mo !!
thank mate

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Heb een heerlijke wedstrijd gedraaid. Heb me zelf weer verbaast. Nu doorpakken en heel blijven. Tot volgend jaar .

jonge jij bent nieuwe nationale held. jouw kop moet op de nederlandse vlag. jouw prestatie met 85 jaar moet wel een record zijn ergens in het universum:p

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

\

waar was jij JP?

Is Dennis pas 85 ? ???

Goed nieuws Mo!!! Had met je te doen. je hebt op karakter doorgebikkeld en dat siert je. Bovendien moet je toch even rust nemen gezien vanuit het nabije toekomstperspectief! ;)

oh Mo's bericht overheen gelezen... goed om te horen Mo dat het er niet af ligt... het zag er wel eng uit.

Was een leuke wedstrijd zondag. De tijd was iets wat ons allen inclusief mij echt tegenwerkte, opzich ging het in de morgen/middag nog wel met het wachten maar 's avonds ging mijn lijf wat spierpijntjes en vermoeidheid vertonen. Dit merkte ik bij de stones waar ik echt aan het ''kloten'' was!! de eerste en de tweede gingen al niet zoals ik dat wilde en de laatste kreeg ik niet van mijn knieen doordat mijn rug echt vast zat!

de log voelde erg licht aan maar het ontbrak aan conditie bij mij, ik kwam lucht te kort en hier moet ik aan werken want hier valt nog veel winst op te pakken! toch 9 hh eruit geperst en dit is een pr op een kwali voor mij dus toch redelijk tevreden.

de wheelflip was ik nogal sceptisch over het niet gebruiken van hars, dit viel tijdens het onderdeel erg mee en ik heb er nog een redelijke run uit kunnen halen.

Conanwheel ging me behoorlijk goed af en deze heb ik buiten mijn verwachting ook als beste gedaan. Hij voelde bij het oppakken tijdens het oefenen behoorlijk zwaar maar tijdens de wedstrijd pakte ik m makkelijk en heb gelopen op karakter, vooral om vlad voor te blijven heb ik op mijn tanden moeten bijten!

De Deadlift ging me voor mijn doen ook erg goed af, 5x is voor mij een goed resultaat en er zit zeker vooruitgang in. ik heb hier nog veel op te winnen en hier ga ik hard aan werken de aankomende maanden.

al iets meer bekend over de volgende kwalificatie wedstrijden en de data van de finale?

• Topic Starter Topic Starter
De wedstrijd agenda voor de belangrijkste Sterkste Man wedstrijden van dit seizoen is ook weer bekend gemaakt. En deze ziet er als volgt uit:

19 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… HEERENVEEN
27 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… SOEST
03 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… GROOTEGAST
17 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… LOBITH
31 MEI - Hallve Finale Sterkste Man NL… BORGER

De nummer 1 in elk van deze wedstrijden is direct geplaatst voor de finale. De nummers 2 en 3 in elke wedstrijd plaatsen zich voor de halve finale. Maar mogen zich natuurlijk in een andere wedstrijd proberen direct te plaatsen. Het kan ook zijn dat ze al geplaatst zijn, dan schuiven de nummers 4 of 5 in die wedstrijd door naar de halve finale.

21 JUNI – STRONGMAN CHAMPIONS LEAGUE HOLLAND… DOETINCHEM
12 JULI – STERKSTE MAN VAN NEDERLAND FINALE 2014… ??

Reeds geplaatst voor FINALE:
1 Jitse Kramer ( 1e in 2013)
2 Jan Wagenaar ( 2e in 2013)
3 Niels Gordijn (3e in 2013)
4 Kelvin de Ruiter(4e in 2013)
5 Alex Moonen(Winnaar 1e voorronde 2014)
6 (Winnaar 2e voorronde 2014)
7 (Winnaar 3e voorronde 2014)
8 (Winnaar 4e voorronde 2014)
9 (Winnaar 5e voorronde 2014)
10(Winnaar Halve Finale 2014)
11(Nr 2 Halve Finale 2014)
12(Nr 3 Halve Finale 2014)

Voor volgend jaar , finale 2015, zijn alleen de nummers 1,2,3 van de Finale 2014 direct geplaatst.

Exacte gegevens betreffende locatie, aanvang, onderdelen etc. worden later bekend gemaakt

• Topic Starter Topic Starter
Beste sterke mannen van Nederland!
Zoals jullie weten komen de kwalificatie wedstrijden er weer aan.
En wel op de onderstaande data:
19 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… HEERENVEEN.
27 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… SOEST.
03 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… GROOTEGAST.
17 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… LOBITH.
31 MEI - Halve Finale Sterkste Man NL… BORGER.
Deelnemen aan deze wedstrijden kan nog steeds. Maar dan moet je je wel aanmelden. Dit kan via een pb. hier op Facebook, via de sites , www.sterksteman.tv via www.jarnohams.nl of via mostert@strongmancl.com Mogelijkheden genoeg denk ik zo.

Er zijn een paar gevestigde namen die momenteel geblesseerd zijn en het is de vraag of ze op tijd fit zullen zijn om deel te nemen. Dit geeft andere sterke mannen de kans om zich te bewijzen en een plaats in de finale te bemachtigen. Maar geef je dan wel op! anders is het misschien een gemiste kans!

Terug
Naar boven