MuscleMeat

Eerste prik Deca / Test

  • Topic starter a. b
  • Startdatum
  • Reacties 143
  • Weergaven 14K
  • Volgers 20

Bezoekers in dit topic

Nieuwe naaldjes gekregen. 2x hcg gezet nu. Merk geen verandering. Prima gevoel nog steeds.
 
Op zich gaat het erg goed. Ben nu sinds een poosje strak op dieet, dus val veel af.
Ben van ongeveer 16% vet naar 10-11% gegaan. Het gewicht is nu 93,5, maar dat heeft ook met het vetpercentage te maken.

Wel veel last van acne gehad /nog steeds een beetje en libido is nog niet wat het geweest is. Heeft ook te maken met veel sex de laatste tijd :).
Ben ondertussen aan het voorbereiden op de volgende kuur in de loop van februari. Op 6-2 groot onderzoek op testosteron, hart en alles wat er bij hoort.

Waar ik wel van baal is het feit dat er geen 1 goed merk te vinden is. Alle merken hebben een paar sterke soorten en een paar rommelsoorten.
Heb in plaats van masteron boldenone geprikt 50-70%. De test was op 70% + en de Deca weet ik nog niet.

Ga nu zetten:
Test 500
Tren 400
Bold 400

8 weken hoog 4 weken laag test 8 weken hoog.
Doelstelling 8% vet, dus cutten en terug krabbelen richting de 100kg.

Ga nu tijdens en na HCG er bij zetten en maak de nakuur Chlomid en Nolvadex 4 om 4.
 
Is acne voor jou niet kut genoeg om te zeggen ik stop met kuren? Leuk al die gains, maar acne is zo ontsierend, dan ben ik nog liever ecto.
 
Pukkeltjes gaan wel weer over hoor. :)
 
Roa heeft me heel veel geholpen, voordat ik begon met kuren al last van puistjes etc op rug en zelfs van die paarse littekens. Roa tijdens blast toegevoegd op 20mg ed, later 20mg 3x per week, en nu pak ik 20mg roa 1 of 2x per week. En alle acne, inclusief die paarse littekens zijn weg en heb nu een mooie huid. Heel afentoe wel soms een x een puistje maar dat boeit me niks.
 
Is acne voor jou niet kut genoeg om te zeggen ik stop met kuren? Leuk al die gains, maar acne is zo ontsierend, dan ben ik nog liever ecto.

Waar kreeg jij die acne?

Bij mij alleen rug en schouders 0,0 in mijn gezicht.
 
Roa heeft me heel veel geholpen, voordat ik begon met kuren al last van puistjes etc op rug en zelfs van die paarse littekens. Roa tijdens blast toegevoegd op 20mg ed, later 20mg 3x per week, en nu pak ik 20mg roa 1 of 2x per week. En alle acne, inclusief die paarse littekens zijn weg en heb nu een mooie huid. Heel afentoe wel soms een x een puistje maar dat boeit me niks.

Je gebruikt roa alleen tijdens blast?
 
Alleen als het boven je naturel max is :p

Tenzij je voeding en je training op geen klote trekt.

Heb al genoeg gasten gezien die kuren en onder hun max zitten en 4 maand later zitten ze terug op het gewicht van voor hun kuur..

Sommigen presteren het zelfs om onder het gewicht van voor de kuur te zakken :)
 
Je gebruikt roa alleen tijdens blast?

Nee ook tijdens cruise, 1cap van 20mg per week. Vergeet het soms wel in te nemen.
Maar dat is eigenlijk een goed teken want dan stoor ik me dus niet aan mn huid :p
 
Testresultaten binnen. Test en zaad boven de test voor de kuur.
Lever goed en goed gebleven. Nierfunctie en chollesterol lager dan voor de kuur. Die zijn dus iets minder hersteld.

Nu in 3e week kuur. Geen rare bijwerkingen. Geen last van tren 400, behalve slecht slapen.
 
Laatst bewerkt:
Testresultaten binnen. Test en zaad boven de test voor de kuur.
Lever goed en goed gebleven. Nierfunctie en chollesterol lager dan voor de kuur. Die zijn dus iets minder hersteld.

Nu in 3e week kuur. Geen rare bijwerkingen. Geen last van trein 400, behalve slecht slapen.

Wat is je GFR waarde?
 
Heb niet gekregen. Nierwaarde eerst 86, na de kuur en herstelt naar 76. Nog niet terug op oude hoogte dus.

Zit nu eind 5e week en meer al wel krachttoename, maar growi nog niet echt. Was de vorige keer ook niet, dus komt best goed. Wel mooi vetpercentage van rond de 11-12%. Nu op cleanbulk 3590 kcals en kijken waar we komen. 92.4 gewicht.
 
Veel gewicht verloren precies:eek:
 
Je woog eerst 98 toch? Op welk vet% was dat?
 
Rond de 18 geloof ik
 
Heb aasn vvm 1kg verloren na de kuur. Dat is voor mij prima. 5 kg vvm er bij.
 
Back
Naar boven