Fitness Seller

eerste programma zelf muziek producen

free

Ripped Bodybuilder
Waardering
167
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
zelf liedjes maken

is dat moeilijk?

ik zoek ook een programma om het gemakkelijk aan te leren om zelf muziek nummers te maken
zoals bv ableton, fruity loops of weet ik veel.
ik heb daar totaal geen verstand van.

wat programma raden jullie mij aan om te starten enzo
het moet tamelijk simpel blijven aangezien ik 0 weet over muziek maken of producen?

greetz free

Laatst bewerkt:
fl vind ik zelf het makkelijkste heb ook logic maar dat vind ik wel ingewikkeld om echt beats te maken. logic is wel makkelijk om samples te knippen of mashup te maken.
op youtube staan ook allerlei oefeningen voor fl en denk ook voor de andere programma's.
Hoezo wil je eigenlijk kan producen?
En ga je het kopen of download je gewoon een crack. Want als je gewoon gaat downloade kan je meerdere programma's downloaden en kijken welke jouw bevalt.

• Topic Starter Topic Starter
fl vind ik zelf het makkelijkste heb ook logic maar dat vind ik wel ingewikkeld om echt beats te maken. logic is wel makkelijk om samples te knippen of mashup te maken.
op youtube staan ook allerlei oefeningen voor fl en denk ook voor de andere programma's.
Hoezo wil je eigenlijk kan producen?
En ga je het kopen of download je gewoon een crack. Want als je gewoon gaat downloade kan je meerdere programma's downloaden en kijken welke jouw bevalt.

eerst crack downloaden en als het mij bevalt en ik het blijf doen,
dan ga ik 1 kopen.:)

fruity loops is handig als je echt geen muzikale background hebt om de basis technieken en kennis aan te leren

Terug
Naar boven