olddutch
Monstrous Giant
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de beoordeling kijk je wie er het sterkst op vooruit gegaan is, niet wie daarvoor al het lekkerste lichaam had.
Anders hoeven we al geen contest meer te houden als de uitslag al bepaald is guys
En aan de vrouwen=> ik vind het al een mooie eerste reeks, hier gaan interessante progressies komen![]()
Ik ben ook van mening dat de grootste progressie + het resultaat opgeteld moeten worden om de winnaar te bepalen. Dit soort contests moeten met name gaan om prestatie/transformatie. Dames die al op relatief hoog niveau beginnen moeten er tijdens het voorbereiden minder voor doen, en verliezen daar dus punten.
Ook true. Maar daarom moet het een combi van factoren zijn waar de jury zich op baseert.True ... maar op foto lijkt 5kg afvallen indrukwekkender dan iemand die na jaren
trainen nog een half kilo'tje extra spier eraan krijgt.
Lijkt me verschrikkelijk moeilijk allemaal
Ook true. Maar daarom moet het een combi van factoren zijn waar de jury zich op baseert.
Ik ben ook van mening dat de grootste progressie + het resultaat opgeteld moeten worden om de winnaar te bepalen. Dit soort contests moeten met name gaan om prestatie/transformatie. Dames die al op relatief hoog niveau beginnen moeten er tijdens het voorbereiden minder voor doen, en verliezen daar dus punten.
No worries. Daarom hebben wij een speciaal juryteam.
1. De members van dbb.
2. Het juryteam van BnF shop
3. Aimee Molleman.![]()
nou ik heb respect voor alle dames die meedoen en wens ze heel veel succes toe
en moge de beste winnen

Laat het jury werk nou maar aan Aimee en het BnF over.
Er komt een prima verslag over de uitslag en waarom wij bepaalde keuzes hebben gemaakt.
Dus... Hup Hup dames. Trainen!
Uiteraard gaat het er niet om wie straks over 8 weken gewoon het lekkerste wijf van van alle deelneemsters is. Als dat zo was, dan was er wel een volledig mannelijk juryteam samengesteld van DBB members. 

Die gaan er natuurlijk voor iedereen moeilijk af.ik denk dat niet. De laatste procenten vet gaan er veel minder makkelijk af...
Ik hoop ook dat de meiden door deze contest de motivatie en drijfveer krijgen om straks in het echt in keer het podium op te klimmen. Deze contest is daar een mooie opstap voor.![]()

Ik heb in ieder geval al plannen om ook na deze 8 weken door te gaan met cutten.
Zonder deze contest zou ik nu waarschijnlijk nog niet eens begonnen zijn met diëten.
Met de motivatie zit het nu in ieder geval goed, ik denk dat dat voor wel meer dames geldt dan alleen voor mijzelf.
Tof trouwens dat je in de jury zit, nu moet ik nog harder m'n best doen!![]()