- Waardering
- 10.364
Ja, dan ben je tenminste van je Dinosaurus look af. Weet niet precies wat hij ermee bedoelde![]()
Nee ik ook niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dan ben je tenminste van je Dinosaurus look af. Weet niet precies wat hij ermee bedoelde![]()

Alles tussen 500 en 1000 gr vet pw is goed tot prima. Meer is gevaarlijk om spiermassa te verliezen, minder gaat te langzaam.Nou snap ik dat het per persoon (en de inzet) wel zal verschillen...maar hoeveel procent kan je verliezen aan vet per week?
Ik vindt dat we allemaal winaressen zijn aan het eind van de wedstrijd.....Het is gewoon een leuke opstap voor velen om weer aan de slag te gaan. En voor anderen een geweldige motivatie om door te gaan.
Ik ben het trouwens eens met aimee, iemand die van 30% naar 20% gaat in 8 weken zou van mij ook meer puntjes krijgen......
En idd sommigen van ons zijn al iets langer bezig ( zoals ik)...maar dat houd niet in dat we er minder voor moeten doen
We gaan ervoor meiden![]()

Ik moet trouwens ook aan de bak. Voor de BNF is er ook een mannelijk model nodig. Eens even kijken hoe droog ik kan worden.
Blijf tot nu toe nog keto volgen. Even kijken hoe het gaat verlopen.![]()

Ik moet trouwens ook aan de bak. Voor de BNF is er ook een mannelijk model nodig. Eens even kijken hoe droog ik kan worden.
Blijf tot nu toe nog keto volgen. Even kijken hoe het gaat verlopen.![]()

Ik heb in ieder geval al plannen om ook na deze 8 weken door te gaan met cutten.
Zonder deze contest zou ik nu waarschijnlijk nog niet eens begonnen zijn met diëten.
Met de motivatie zit het nu in ieder geval goed, ik denk dat dat voor wel meer dames geldt dan alleen voor mijzelf.
Tof trouwens dat je in de jury zit, nu moet ik nog harder m'n best doen!![]()
echt veel dames doen mee zote zien. zat net door de topics te bladeren. maar een hoop.
.... alleen moeilijk bij houden zo

net cardio hahahha